-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Beata Filipiak-Dylewska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak-Dylewska", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "5 - 6" }
-
Strategie rozwoju small businessu w Polsces. 9 - 15CZYSTY TEKST
Maciej Cieślicki, Piotr Niedzielski, Strategie rozwoju small businessu w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Cieślicki, Piotr Niedzielski", title = "Strategie rozwoju small businessu w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "9 - 15" }
-
Wyróżniające zdolności w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstws. 17 - 36CZYSTY TEKST
Izabela Dembińska-Cyran, Wyróżniające zdolności w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 17 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Dembińska-Cyran", title = "Wyróżniające zdolności w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "17 - 36" }
-
Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w aspekcie integracji z Unią Europejskąs. 37 - 47CZYSTY TEKST
Małgorzata Gałązka-Sobotka, Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w aspekcie integracji z Unią Europejską, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gałązka-Sobotka", title = "Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w aspekcie integracji z Unią Europejską", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "37 - 47" }
-
Strategie marketingowe w kreowaniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstws. 49 - 60CZYSTY TEKST
Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Strategie marketingowe w kreowaniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj", title = "Strategie marketingowe w kreowaniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "49 - 60" }
-
Wpływ jakości na kształtowanie wizerunku i strategii firmys. 61 - 67CZYSTY TEKST
Marcin Bartosz Olkiewicz, Wpływ jakości na kształtowanie wizerunku i strategii firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 61 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bartosz Olkiewicz", title = "Wpływ jakości na kształtowanie wizerunku i strategii firmy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "61 - 67" }
-
Zarządzanie cenami jako główny element strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstws. 69 - 77CZYSTY TEKST
Aneta Rogozińska, Zarządzanie cenami jako główny element strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogozińska", title = "Zarządzanie cenami jako główny element strategii konkurencji małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "69 - 77" }
-
Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientóws. 79 - 88CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "79 - 88" }
-
Wpływ kreacji euro na kształtowanie się wybranych form ryzyka w polskich przedsiębiorstwachs. 91 - 100CZYSTY TEKST
Hanna Babis, Wpływ kreacji euro na kształtowanie się wybranych form ryzyka w polskich przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Babis", title = "Wpływ kreacji euro na kształtowanie się wybranych form ryzyka w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "91 - 100" }
-
Problemy i korzyści potencjalnych leasingodawców i leasingobiorców wynikające z podpisywania umów dotyczących leasingu nieruchomości w Polsces. 101 - 110CZYSTY TEKST
Ilona Grabań, Problemy i korzyści potencjalnych leasingodawców i leasingobiorców wynikające z podpisywania umów dotyczących leasingu nieruchomości w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Grabań", title = "Problemy i korzyści potencjalnych leasingodawców i leasingobiorców wynikające z podpisywania umów dotyczących leasingu nieruchomości w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "101 - 110" }
-
Zarządzanie ze świadomością zagrożenia bankructwems. 111 - 119CZYSTY TEKST
Krzysztof Michaluk, Zarządzanie ze świadomością zagrożenia bankructwem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 111 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Michaluk", title = "Zarządzanie ze świadomością zagrożenia bankructwem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "111 - 119" }
-
Uwarunkowania ograniczonego dostępu do kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsces. 121 - 130CZYSTY TEKST
Ewa Rogowska, Uwarunkowania ograniczonego dostępu do kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rogowska", title = "Uwarunkowania ograniczonego dostępu do kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "121 - 130" }
-
Wybrane aspekty wpływu powstania Unii Walutowej na strategie finansowe małych i średnich przedsiębiorstws. 131 - 138CZYSTY TEKST
Renata Stenka, Wybrane aspekty wpływu powstania Unii Walutowej na strategie finansowe małych i średnich przedsiębiorstw , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stenka", title = "Wybrane aspekty wpływu powstania Unii Walutowej na strategie finansowe małych i średnich przedsiębiorstw ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "131 - 138" }