-
CZYSTY TEKST
[Polonistyka jest atrakcyjnym przedmiotem], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 333 - 336
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Polonistyka jest atrakcyjnym przedmiotem]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "333 - 336" }
-
CZYSTY TEKST
[Trudno powiedzieć, jaki kierunek], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 341 - 345
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Trudno powiedzieć, jaki kierunek]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "341 - 345" }
-
CZYSTY TEKST
[We Włoszech ukazuje się bardzo wiele tłumaczeń], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 347 - 349
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[We Włoszech ukazuje się bardzo wiele tłumaczeń]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "347 - 349" }
-
Ziemia niczyja : zwroty badawcze w literaturoznawstwie i ich konsekwencje dla nauczania literaturys. 109 - 126CZYSTY TEKST
Ziemia niczyja : zwroty badawcze w literaturoznawstwie i ich konsekwencje dla nauczania literatury, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 109 - 126
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ziemia niczyja : zwroty badawcze w literaturoznawstwie i ich konsekwencje dla nauczania literatury", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "109 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Notatka uczniowska jako tekst edukacyjny, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Notatka uczniowska jako tekst edukacyjny", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "137 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
O niektórych możliwościach wykorzystania mandali w edukacji polonistycznej , Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 149 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O niektórych możliwościach wykorzystania mandali w edukacji polonistycznej ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "149 - 162" }
-
Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowegos. 177 - 198CZYSTY TEKST
Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 177 - 198
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "177 - 198" }
-
"Sapie, dyszy i dmucha", czyli o interiekcjach w nauczaniu języka polskiego jako obcego i rodzimegos. 219 - 230CZYSTY TEKST
"Sapie, dyszy i dmucha", czyli o interiekcjach w nauczaniu języka polskiego jako obcego i rodzimego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Sapie, dyszy i dmucha", czyli o interiekcjach w nauczaniu języka polskiego jako obcego i rodzimego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "219 - 230" }
-
Straszno i śmieszno : "Balladyna" Juliusza Słowackiego i jej lektura w szkoles. 241 - 250CZYSTY TEKST
Straszno i śmieszno : "Balladyna" Juliusza Słowackiego i jej lektura w szkole, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Straszno i śmieszno : "Balladyna" Juliusza Słowackiego i jej lektura w szkole", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "241 - 250" }
-
Zwierzęta a dydaktyka literatury : wokół szkolnej lektury powieści Olgi Tokarczuk "Prowadź swój pług przez kości umarłych"s. 251 - 261CZYSTY TEKST
Zwierzęta a dydaktyka literatury : wokół szkolnej lektury powieści Olgi Tokarczuk "Prowadź swój pług przez kości umarłych" , Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 251 - 261
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zwierzęta a dydaktyka literatury : wokół szkolnej lektury powieści Olgi Tokarczuk "Prowadź swój pług przez kości umarłych" ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "251 - 261" }
-
"Jaki jest piesek? Śliczny" : o recepcji twórczości Wisławy Szymborskiej wśród japońskich studentóws. 275 - 283CZYSTY TEKST
"Jaki jest piesek? Śliczny" : o recepcji twórczości Wisławy Szymborskiej wśród japońskich studentów, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 275 - 283
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Jaki jest piesek? Śliczny" : o recepcji twórczości Wisławy Szymborskiej wśród japońskich studentów", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "275 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
[Z perspektywy nauczyciela], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 351 - 353
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Z perspektywy nauczyciela]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "351 - 353" }
-
CZYSTY TEKST
[W Stanach Zjednoczonych], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 355 - 356
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[W Stanach Zjednoczonych]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "355 - 356" }
-
CZYSTY TEKST
[Polonistyka jest atrakcyjną ofertą], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 357 - 358
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Polonistyka jest atrakcyjną ofertą]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "357 - 358" }
-
CZYSTY TEKST
[Wydział Studiów Polskich], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 359 - 360
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Wydział Studiów Polskich]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "359 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
[W Japonii stopień atrakcyjności polonistyki], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 361 - 364
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[W Japonii stopień atrakcyjności polonistyki]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "361 - 364" }
-
Jak reaktywować klasykę w szkole? : sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+", Katowice, 19-21 października 2011s. 367 - 370CZYSTY TEKST
Jak reaktywować klasykę w szkole? : sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+", Katowice, 19-21 października 2011, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 367 - 370
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Jak reaktywować klasykę w szkole? : sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Reaktywacja klasyki w szkole: wiek XIX+", Katowice, 19-21 października 2011", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "367 - 370" }
-
CZYSTY TEKST
Polskiego nauczę się sam (?), Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 383 - 395
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Polskiego nauczę się sam (?)", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "383 - 395" }
-
CZYSTY TEKST
Noty o autorach i rozmówcach, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach i rozmówcach", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "403 - 411" }
-
CZYSTY TEKST
Prescriptum, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 13 - 14
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Prescriptum", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "13 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Kompetencja międzykulturowa w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kompetencja międzykulturowa w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "19 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Edukacja literacka cudzoziemców w sytuacji przemian, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Edukacja literacka cudzoziemców w sytuacji przemian", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "31 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Język polski (nie)jako obcy : wyzwania nowej dekady, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 55 - 75
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Język polski (nie)jako obcy : wyzwania nowej dekady", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "55 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika : refleksje dydaktyczne, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika : refleksje dydaktyczne", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "97 - 108" }
-
CZYSTY TEKST
Prescriptum [English], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 15 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Prescriptum [English]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "15 - 16" }
-
Kilka uwag o tendencjach leksykalnych w nauczaniu języka polskiego jako obcegos. 41 - 54CZYSTY TEKST
Kilka uwag o tendencjach leksykalnych w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 41 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kilka uwag o tendencjach leksykalnych w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "41 - 54" }
-
CZYSTY TEKST
Hans-Georg Gadamer - doświadczanie granicy języka, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Hans-Georg Gadamer - doświadczanie granicy języka", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "77 - 95" }
-
CZYSTY TEKST
Głosy ze świata : wstęp, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 329
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Głosy ze świata : wstęp", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "329" }
-
CZYSTY TEKST
Introduction, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 331
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Introduction", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "331" }
-
CZYSTY TEKST
[Studia polonistyczne na Wydziale Filologii], Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 337 - 339
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Studia polonistyczne na Wydziale Filologii]", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "337 - 339" }
-
CZYSTY TEKST
Dlaczego warto uczyć interpretacji?, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dlaczego warto uczyć interpretacji?", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "127 - 136" }
-
Nauczanie kompetencji językowych w układzie zintegrowanym, czyli praktyka w praktyces. 165 - 176CZYSTY TEKST
Nauczanie kompetencji językowych w układzie zintegrowanym, czyli praktyka w praktyce, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nauczanie kompetencji językowych w układzie zintegrowanym, czyli praktyka w praktyce", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "165 - 176" }
-
Dialog kultur, czyli o podręczniku dla dzieci do nauczania języka polskiego jako drugiegos. 199 - 218CZYSTY TEKST
Dialog kultur, czyli o podręczniku dla dzieci do nauczania języka polskiego jako drugiego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dialog kultur, czyli o podręczniku dla dzieci do nauczania języka polskiego jako drugiego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "199 - 218" }
-
Gimnazjalista czyta "Redutę Ordona" : o utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznyms. 231 - 240CZYSTY TEKST
Gimnazjalista czyta "Redutę Ordona" : o utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Gimnazjalista czyta "Redutę Ordona" : o utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "231 - 240" }
-
Po polsku nie tylko się mówi! : metodyka nauczania kultury w dydaktyce polonistycznej w Chinachs. 263 - 273CZYSTY TEKST
Po polsku nie tylko się mówi! : metodyka nauczania kultury w dydaktyce polonistycznej w Chinach, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Po polsku nie tylko się mówi! : metodyka nauczania kultury w dydaktyce polonistycznej w Chinach", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "263 - 273" }
-
O nauczaniu kultury języka polskiego za granicą : świadomość normatywna ukraińskiego studenta polonisty : (na przykładzie lwowskiej polonistyki)s. 285 - 301CZYSTY TEKST
O nauczaniu kultury języka polskiego za granicą : świadomość normatywna ukraińskiego studenta polonisty : (na przykładzie lwowskiej polonistyki), Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 285 - 301
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O nauczaniu kultury języka polskiego za granicą : świadomość normatywna ukraińskiego studenta polonisty : (na przykładzie lwowskiej polonistyki)", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "285 - 301" }
-
«Przepraszam», «proszę», «dziękuję» - o polskiej i rosyjskiej etykiecie językowejs. 303 - 325CZYSTY TEKST
«Przepraszam», «proszę», «dziękuję» - o polskiej i rosyjskiej etykiecie językowej, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 303 - 325
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "«Przepraszam», «proszę», «dziękuję» - o polskiej i rosyjskiej etykiecie językowej", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "303 - 325" }
-
Kim TERAZ jesteś, Kopciuszku? : sprawozdanie z konferencji "Nowe opisanie świata. Literatura i sztuka dla dzieci i młodzieży w kręgach oddziaływań", organizowanej przez Katedrę Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Śląskiego, 17-18 listopada 2011 r.s. 371 - 376CZYSTY TEKST
Kim TERAZ jesteś, Kopciuszku? : sprawozdanie z konferencji "Nowe opisanie świata. Literatura i sztuka dla dzieci i młodzieży w kręgach oddziaływań", organizowanej przez Katedrę Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Śląskiego, 17-18 listopada 2011 r., Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 371 - 376
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kim TERAZ jesteś, Kopciuszku? : sprawozdanie z konferencji "Nowe opisanie świata. Literatura i sztuka dla dzieci i młodzieży w kręgach oddziaływań", organizowanej przez Katedrę Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Śląskiego, 17-18 listopada 2011 r.", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "371 - 376" }
-
CZYSTY TEKST
Czy kultury można nauczyć?, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 379 - 382
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czy kultury można nauczyć?", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "379 - 382" }
-
CZYSTY TEKST
Przez zabawę uczyć polszczyzny, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 397 - 402
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Przez zabawę uczyć polszczyzny", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "397 - 402" }