-
Treści proekologiczne w glottodydaktyce polonistycznej na podstawie podręczników i badań ankietowych w perspektywie metodyki zadaniowejs. 63 - 86CZYSTY TEKST
Wioletta Hajduk-Gawron, Treści proekologiczne w glottodydaktyce polonistycznej na podstawie podręczników i badań ankietowych w perspektywie metodyki zadaniowej , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 63 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Hajduk-Gawron", title = "Treści proekologiczne w glottodydaktyce polonistycznej na podstawie podręczników i badań ankietowych w perspektywie metodyki zadaniowej ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "63 - 86" }
-
Nauczyciel jpjo w czasach zarazy, czyli czego nauczyła nas pandemias. 119 - 134CZYSTY TEKST
Ewa Komorowska, Nauczyciel jpjo w czasach zarazy, czyli czego nauczyła nas pandemia , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 119 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Komorowska", title = "Nauczyciel jpjo w czasach zarazy, czyli czego nauczyła nas pandemia ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "119 - 134" }
-
Prescriptum : "Nowości" w (glotto)dydaktyce polonistycznejs. 13 - 17CZYSTY TEKST
Wioletta Hajduk-Gawron, Prescriptum : "Nowości" w (glotto)dydaktyce polonistycznej , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 13 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Hajduk-Gawron", title = "Prescriptum : "Nowości" w (glotto)dydaktyce polonistycznej ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "13 - 17" }
-
Edukacja ekologiczna/klimatyczna w podstawie programowej i w seriach podręczników szkolnych do nauczania języka polskiego (jako ojczystego)s. 21 - 50CZYSTY TEKST
Bernadetta Niesporek-Szamburska, Olga Przybyla, Edukacja ekologiczna/klimatyczna w podstawie programowej i w seriach podręczników szkolnych do nauczania języka polskiego (jako ojczystego) , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 21 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Bernadetta Niesporek-Szamburska, Olga Przybyla", title = "Edukacja ekologiczna/klimatyczna w podstawie programowej i w seriach podręczników szkolnych do nauczania języka polskiego (jako ojczystego) ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "21 - 50" }
-
Edukacja klimatyczna w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego dla poziomu A2s. 51 - 61CZYSTY TEKST
Gabriela Olchowa, Edukacja klimatyczna w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego dla poziomu A2 , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Olchowa", title = "Edukacja klimatyczna w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego dla poziomu A2 ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "51 - 61" }
-
Klimat i środowisko naturalne w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego przeznaczonych dla Słowakóws. 87 - 100CZYSTY TEKST
Magdalena Zakrzewska-Verdugo, Klimat i środowisko naturalne w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego przeznaczonych dla Słowaków , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zakrzewska-Verdugo", title = "Klimat i środowisko naturalne w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego przeznaczonych dla Słowaków ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "87 - 100" }
-
"Plakat - Polska" Ryszarda Kai : o krajobrazach i ekologii w nauczaniu języka polskiego jako obcegos. 101 - 115CZYSTY TEKST
Justyna Hanna Budzik, "Plakat - Polska" Ryszarda Kai : o krajobrazach i ekologii w nauczaniu języka polskiego jako obcego , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Hanna Budzik", title = ""Plakat - Polska" Ryszarda Kai : o krajobrazach i ekologii w nauczaniu języka polskiego jako obcego ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "101 - 115" }
-
Kształtowanie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu polszczyzny w dobie pandemii - zmiany, ograniczenia, możliwościs. 135 - 147CZYSTY TEKST
Barbara Łukaszewicz, Kształtowanie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu polszczyzny w dobie pandemii - zmiany, ograniczenia, możliwości, Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Łukaszewicz", title = "Kształtowanie kompetencji międzykulturowej w nauczaniu polszczyzny w dobie pandemii - zmiany, ograniczenia, możliwości", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "135 - 147" }
-
Rola komunikacji niewerbalnej podczas zdalnej nauki języka obcego : (na podstawie badań ankietowych)s. 149 - 175CZYSTY TEKST
Iryna Bundza, Chrystyna Nikołajczuk, Rola komunikacji niewerbalnej podczas zdalnej nauki języka obcego : (na podstawie badań ankietowych) , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 149 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Bundza, Chrystyna Nikołajczuk", title = "Rola komunikacji niewerbalnej podczas zdalnej nauki języka obcego : (na podstawie badań ankietowych) ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "149 - 175" }
-
Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnychs. 177 - 191CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnych , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 177 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska, Małgorzata Latoch-Zielińska", title = "Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnych ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "177 - 191" }
-
Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległośćs. 193 - 208CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległość , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległość ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "193 - 208" }
-
ESOKJ 2020 : nowy, zmodernizowany europejski system opisu kształcenia językowegos. 211 - 228CZYSTY TEKST
Waldemar Martyniuk, ESOKJ 2020 : nowy, zmodernizowany europejski system opisu kształcenia językowego , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 211 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Martyniuk", title = "ESOKJ 2020 : nowy, zmodernizowany europejski system opisu kształcenia językowego ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "211 - 228" }
-
Gatunek «short stories» w naucznaiu literatury światowej : zarys idei dydaktycznej dla studiów filologicznychs. 229 - 249CZYSTY TEKST
Szymon Gębuś, Gatunek «short stories» w naucznaiu literatury światowej : zarys idei dydaktycznej dla studiów filologicznych , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 229 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Gębuś", title = "Gatunek «short stories» w naucznaiu literatury światowej : zarys idei dydaktycznej dla studiów filologicznych ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "229 - 249" }
-
Contamination and Consumption in Christina Rossetti's "Goblin Market" : A Food Studies Perspectives. 253 - 268CZYSTY TEKST
Nina Augustynowicz, Contamination and Consumption in Christina Rossetti's "Goblin Market" : A Food Studies Perspective , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 253 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Nina Augustynowicz", title = "Contamination and Consumption in Christina Rossetti's "Goblin Market" : A Food Studies Perspective ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "253 - 268" }
-
Literackie obrazy miasta w nauczaniu polonistycznym cudzoziemcóws. 269 - 286CZYSTY TEKST
Aleksandra Achtelik, Literackie obrazy miasta w nauczaniu polonistycznym cudzoziemców , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 269 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Achtelik", title = "Literackie obrazy miasta w nauczaniu polonistycznym cudzoziemców ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "269 - 286" }
-
Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne"s. 289 - 298CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne", Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "Co humaniści mogą zrobić dla klimatu? : Sprawozdanie z konferencji pt. "Edukacja klimatyczna - kształcenie uniwersyteckie i szkolne"", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "289 - 298" }