-
Od Redakcjis. 7 - 8CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "7 - 8" }
-
Editorials. 9 - 10CZYSTY TEKST
Editorial , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Editorial ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "9 - 10" }
-
Funkcjonowanie studentów z ADHD - różnice między mężczyznami i kobietami = Functioning of Students with ADHD - Differences between Men and Womens. 11 - 20CZYSTY TEKST
Funkcjonowanie studentów z ADHD - różnice między mężczyznami i kobietami = Functioning of Students with ADHD - Differences between Men and Women , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Funkcjonowanie studentów z ADHD - różnice między mężczyznami i kobietami = Functioning of Students with ADHD - Differences between Men and Women ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "11 - 20" }
-
Rozpoznawanie ekspresji emocjonalnej twarzy przez kobiety i mężczyzn - badania porównawcze osób głuchych i słyszących = Recognition of Emotional Facial Expressions in Men and Women - Differences between Deaf and Hearing Peoples. 21 - 28CZYSTY TEKST
Celina Timoszyk-Tomczak, Rozpoznawanie ekspresji emocjonalnej twarzy przez kobiety i mężczyzn - badania porównawcze osób głuchych i słyszących = Recognition of Emotional Facial Expressions in Men and Women - Differences between Deaf and Hearing People , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Celina Timoszyk-Tomczak", title = "Rozpoznawanie ekspresji emocjonalnej twarzy przez kobiety i mężczyzn - badania porównawcze osób głuchych i słyszących = Recognition of Emotional Facial Expressions in Men and Women - Differences between Deaf and Hearing People ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "21 - 28" }
-
Przesądy ciążowe - poczucie koherencji a nasilenie zjawiska mitologizacji ciąży = Pregnancy Gestures - A Sense of Coherence and the Intensity of the Phenomenon of Pregnancy Mythologizations. 29 - 37CZYSTY TEKST
Marianna Dąbrowska-Wnuk, Przesądy ciążowe - poczucie koherencji a nasilenie zjawiska mitologizacji ciąży = Pregnancy Gestures - A Sense of Coherence and the Intensity of the Phenomenon of Pregnancy Mythologization , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Dąbrowska-Wnuk", title = "Przesądy ciążowe - poczucie koherencji a nasilenie zjawiska mitologizacji ciąży = Pregnancy Gestures - A Sense of Coherence and the Intensity of the Phenomenon of Pregnancy Mythologization ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "29 - 37" }
-
Komu bardziej przeszkadza dwuznaczność? : różnice międzypłciowe w potrzebie prostej struktury i potrzeby poznawczego domknięcia = Who Cares More about Ambiguity? : Gender Differences in the Need for Structure and the Need for Cognitive Closures. 38 - 45CZYSTY TEKST
Iwona Dudek, Malwina Szpitalak, Komu bardziej przeszkadza dwuznaczność? : różnice międzypłciowe w potrzebie prostej struktury i potrzeby poznawczego domknięcia = Who Cares More about Ambiguity? : Gender Differences in the Need for Structure and the Need for Cognitive Closure , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 38 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dudek, Malwina Szpitalak", title = "Komu bardziej przeszkadza dwuznaczność? : różnice międzypłciowe w potrzebie prostej struktury i potrzeby poznawczego domknięcia = Who Cares More about Ambiguity? : Gender Differences in the Need for Structure and the Need for Cognitive Closure ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "38 - 45" }
-
Radzenie sobie ze stresem a rozwój potraumatyczny rodziców dzieci ze spektrum autyzmu = Coping with Stress and Posttraumatic Growth in Parents of Children with Autism Spectrum Disorderss. 46 - 52CZYSTY TEKST
Tomasz Gosztyła, Anna Prokopiak, Jacek Pasternak, Radzenie sobie ze stresem a rozwój potraumatyczny rodziców dzieci ze spektrum autyzmu = Coping with Stress and Posttraumatic Growth in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 46 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gosztyła, Anna Prokopiak, Jacek Pasternak", title = "Radzenie sobie ze stresem a rozwój potraumatyczny rodziców dzieci ze spektrum autyzmu = Coping with Stress and Posttraumatic Growth in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "46 - 52" }
-
Funkcjonowanie dorosłych osób z autyzmem w kontekście różnic międzypłciowych = The Functioning of Adults with Autism in the Context of Gender Differencess. 53 - 59CZYSTY TEKST
Funkcjonowanie dorosłych osób z autyzmem w kontekście różnic międzypłciowych = The Functioning of Adults with Autism in the Context of Gender Differences , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 53 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Funkcjonowanie dorosłych osób z autyzmem w kontekście różnic międzypłciowych = The Functioning of Adults with Autism in the Context of Gender Differences ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "53 - 59" }
-
Relacje z matką i ojcem a poczucie sensu życia u adolescentów pochodzących z rodzin rozbitych = Relations with Mother and Father and a Sense of Meaning of Life in Adolescents from Broken Familiess. 60 - 67CZYSTY TEKST
Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc, Relacje z matką i ojcem a poczucie sensu życia u adolescentów pochodzących z rodzin rozbitych = Relations with Mother and Father and a Sense of Meaning of Life in Adolescents from Broken Families , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 60 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc", title = "Relacje z matką i ojcem a poczucie sensu życia u adolescentów pochodzących z rodzin rozbitych = Relations with Mother and Father and a Sense of Meaning of Life in Adolescents from Broken Families ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "60 - 67" }
-
Zaburzenia osobowości u kobiet i mężczyzn : przegląd literatury = Personality Disorders in Women and Men : Review of the Literatures. 68 - 73CZYSTY TEKST
Danuta Ochojska, Jacek Pasternak, Zaburzenia osobowości u kobiet i mężczyzn : przegląd literatury = Personality Disorders in Women and Men : Review of the Literature , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 68 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ochojska, Jacek Pasternak", title = "Zaburzenia osobowości u kobiet i mężczyzn : przegląd literatury = Personality Disorders in Women and Men : Review of the Literature ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "68 - 73" }
-
Percepcja źródeł stresu i sposoby jego odreagowania w grupie studentów z ADHD = Perception of the Stress Sources and the Ways of Responding in the Group of Students with ADHDs. 74 - 79CZYSTY TEKST
Danuta Ochojska, Jacek Pasternak, Percepcja źródeł stresu i sposoby jego odreagowania w grupie studentów z ADHD = Perception of the Stress Sources and the Ways of Responding in the Group of Students with ADHD, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 74 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ochojska, Jacek Pasternak", title = "Percepcja źródeł stresu i sposoby jego odreagowania w grupie studentów z ADHD = Perception of the Stress Sources and the Ways of Responding in the Group of Students with ADHD", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "74 - 79" }
-
Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich = Gender-Based Equal Opportunities for the Maria Grzegorzewska Pedagogical University's Employees in the Opinions of Students and Academicss. 80 - 85CZYSTY TEKST
Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich = Gender-Based Equal Opportunities for the Maria Grzegorzewska Pedagogical University's Employees in the Opinions of Students and Academics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 80 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich = Gender-Based Equal Opportunities for the Maria Grzegorzewska Pedagogical University's Employees in the Opinions of Students and Academics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "80 - 85" }
-
Zagrożenie stereotypem : wróg rozwoju dziedzin ścisłych = Stereotype Threat : An Enemy of Stem Developings. 86 - 92CZYSTY TEKST
Zagrożenie stereotypem : wróg rozwoju dziedzin ścisłych = Stereotype Threat : An Enemy of Stem Developing , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 86 - 92
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zagrożenie stereotypem : wróg rozwoju dziedzin ścisłych = Stereotype Threat : An Enemy of Stem Developing ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "86 - 92" }
-
Nauczyciel(ka) edukacji wczesnoszkolnej - czy zawód nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej ma płeć? = Teacher of Early Childhood Education - Does the Teaching Profession of Early Childhood Education Have Gender?s. 93 - 98CZYSTY TEKST
Nauczyciel(ka) edukacji wczesnoszkolnej - czy zawód nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej ma płeć? = Teacher of Early Childhood Education - Does the Teaching Profession of Early Childhood Education Have Gender? , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nauczyciel(ka) edukacji wczesnoszkolnej - czy zawód nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej ma płeć? = Teacher of Early Childhood Education - Does the Teaching Profession of Early Childhood Education Have Gender? ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "93 - 98" }
-
Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Childrens. 99 - 105CZYSTY TEKST
Anna Wańczyk-Welc, Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Children , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wańczyk-Welc", title = "Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Children ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "99 - 105" }
-
Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Researchs. 106 - 112CZYSTY TEKST
Anna Wołpiuk-Ochocińska, Anna Wańczyk-Welc, Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 106 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wołpiuk-Ochocińska, Anna Wańczyk-Welc", title = "Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "106 - 112" }