-
Aktywność jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań z zakresu turystyki i rekreacji w latach 1999-2004s. 93 - 100CZYSTY TEKST
Marek Dylewski, Aktywność jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań z zakresu turystyki i rekreacji w latach 1999-2004, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 93 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Dylewski", title = "Aktywność jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań z zakresu turystyki i rekreacji w latach 1999-2004", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "93 - 100" }
-
Analiza stanu informacji turystycznej w woj. lubelskims. 139 - 146CZYSTY TEKST
Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki, Analiza stanu informacji turystycznej w woj. lubelskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 139 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki", title = "Analiza stanu informacji turystycznej w woj. lubelskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "139 - 146" }
-
Atrakcyjność turystyczna i jej wpływ na możliwości inwestycyjne gmin : studium przypadkus. 111 - 120CZYSTY TEKST
Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Atrakcyjność turystyczna i jej wpływ na możliwości inwestycyjne gmin : studium przypadku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj", title = "Atrakcyjność turystyczna i jej wpływ na możliwości inwestycyjne gmin : studium przypadku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "111 - 120" }
-
Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystóws. 261 - 267CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystów, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 261 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystów", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "261 - 267" }
-
Badania rynku jako źródło danych dla systemu informacji turystycznejs. 365 - 371CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Badania rynku jako źródło danych dla systemu informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 365 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Badania rynku jako źródło danych dla systemu informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "365 - 371" }
-
Broker informacji czy bibliotekarz naukowy w naukach o turystyces. 23 - 31CZYSTY TEKST
Wojciech Rozwadowski, Broker informacji czy bibliotekarz naukowy w naukach o turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Rozwadowski", title = "Broker informacji czy bibliotekarz naukowy w naukach o turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "23 - 31" }
-
Dostęp do danych centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w świetle międzynarodowych standardów prawa do informacjis. 385 - 392CZYSTY TEKST
Jerzy Gospodarek, Dostęp do danych centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w świetle międzynarodowych standardów prawa do informacji, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 385 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Gospodarek", title = "Dostęp do danych centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w świetle międzynarodowych standardów prawa do informacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "385 - 392" }
-
Fotografia w reklamie katalogowej narzędziem promocji gospodarstwa agroturystycznegos. 339 - 350CZYSTY TEKST
Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Fotografia w reklamie katalogowej narzędziem promocji gospodarstwa agroturystycznego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 339 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska", title = "Fotografia w reklamie katalogowej narzędziem promocji gospodarstwa agroturystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "339 - 350" }
-
Funkcjonowanie wybranych elementów informacji turystycznej w Województwie Zachodniopomorskims. 209 - 213CZYSTY TEKST
Anna Dołowy, Funkcjonowanie wybranych elementów informacji turystycznej w Województwie Zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 209 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dołowy", title = "Funkcjonowanie wybranych elementów informacji turystycznej w Województwie Zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "209 - 213" }
-
Hotelarstwo w społeczeństwie informacyjnyms. 43 - 51CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Hotelarstwo w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Hotelarstwo w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "43 - 51" }
-
Informacja jako element promocji miasta i regionus. 373 - 382CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Informacja jako element promocji miasta i regionu, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Informacja jako element promocji miasta i regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "373 - 382" }
-
Informacja jako podstawa komunikacji marketingowej organizacjis. 313 - 321CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Informacja jako podstawa komunikacji marketingowej organizacji, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 313 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Informacja jako podstawa komunikacji marketingowej organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "313 - 321" }
-
Informacja w procesie obsługi ruchu turystycznegos. 225 - 229CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Informacja w procesie obsługi ruchu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 225 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Informacja w procesie obsługi ruchu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "225 - 229" }
-
Komputerowy system informacji turystycznej szlaków żeglugi śródlądowej : EUREAWEBs. 13 - 16CZYSTY TEKST
Tomasz Mańkowski, Komputerowy system informacji turystycznej szlaków żeglugi śródlądowej : EUREAWEB, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 13 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Mańkowski", title = "Komputerowy system informacji turystycznej szlaków żeglugi śródlądowej : EUREAWEB", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "13 - 16" }
-
Komunikacja biur podróży z klientamis. 269 - 275CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Komunikacja biur podróży z klientami, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 269 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Komunikacja biur podróży z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "269 - 275" }
-
Konstrukcja i interpretacja przekazu informacyjno-promocyjnego w turystyces. 301 - 306CZYSTY TEKST
Sabina Owsianowska, Konstrukcja i interpretacja przekazu informacyjno-promocyjnego w turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 301 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Owsianowska", title = "Konstrukcja i interpretacja przekazu informacyjno-promocyjnego w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "301 - 306" }
-
Metodyka badań potencjału turystycznego i jego wykorzystania w gminachs. 87 - 92CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Metodyka badań potencjału turystycznego i jego wykorzystania w gminach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 87 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki", title = "Metodyka badań potencjału turystycznego i jego wykorzystania w gminach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "87 - 92" }
-
Miejsce informacji turystycznej w działaniach promocyjnych lasów państwowychs. 307 - 311CZYSTY TEKST
Wojciech Ożga, Miejsce informacji turystycznej w działaniach promocyjnych lasów państwowych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Ożga", title = "Miejsce informacji turystycznej w działaniach promocyjnych lasów państwowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "307 - 311" }
-
Model prognostyczny wykorzystania miejsc noclegowych w Polsce w kwartałach lat 2001-2004s. 175 - 182CZYSTY TEKST
Rafał Klóska, Model prognostyczny wykorzystania miejsc noclegowych w Polsce w kwartałach lat 2001-2004, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Klóska", title = "Model prognostyczny wykorzystania miejsc noclegowych w Polsce w kwartałach lat 2001-2004", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "175 - 182" }
-
Model zarządzania informacją turystycznąs. 215 - 223CZYSTY TEKST
Bernard F. Kubiak, Model zarządzania informacją turystyczną, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Bernard F. Kubiak", title = "Model zarządzania informacją turystyczną", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "215 - 223" }
-
Nowoczesne systemy informatyczne narzędziem informacji w turystyces. 33 - 38CZYSTY TEKST
Jacek M. Ruszkowski, Nowoczesne systemy informatyczne narzędziem informacji w turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 33 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek M. Ruszkowski", title = "Nowoczesne systemy informatyczne narzędziem informacji w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "33 - 38" }
-
Ocena Województwa Zachodniopomorskiego jako miejsca recepcji ruchu turystycznego w świetle przeprowadzonych badań ankietowych : ze szczególnym uwzględnieniem informacji turystycznejs. 293 - 300CZYSTY TEKST
Dawid Milewski, Adam Pawlicz, Ocena Województwa Zachodniopomorskiego jako miejsca recepcji ruchu turystycznego w świetle przeprowadzonych badań ankietowych : ze szczególnym uwzględnieniem informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 293 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Milewski, Adam Pawlicz", title = "Ocena Województwa Zachodniopomorskiego jako miejsca recepcji ruchu turystycznego w świetle przeprowadzonych badań ankietowych : ze szczególnym uwzględnieniem informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "293 - 300" }
-
Opinie krajowych i zagranicznych turystów o polskiej informacji turystycznejs. 357 - 364CZYSTY TEKST
Aleksander Szwichtenberg, Opinie krajowych i zagranicznych turystów o polskiej informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 357 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Szwichtenberg", title = "Opinie krajowych i zagranicznych turystów o polskiej informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "357 - 364" }
-
O stosowności używania niemieckich nazw miejscowości w informacji turystycznej Pomorza Zachodniegos. 69 - 78CZYSTY TEKST
O stosowności używania niemieckich nazw miejscowości w informacji turystycznej Pomorza Zachodniego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O stosowności używania niemieckich nazw miejscowości w informacji turystycznej Pomorza Zachodniego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "69 - 78" }
-
Perspektywy rozwoju internetowych biur podróży w Polsces. 183 - 188CZYSTY TEKST
Katarzyna Majchrzak, Perspektywy rozwoju internetowych biur podróży w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majchrzak", title = "Perspektywy rozwoju internetowych biur podróży w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "183 - 188" }
-
Podstawy tworzenia regionalnego systemu informacji turystycznejs. 61 - 66CZYSTY TEKST
Romuald Ziółkowski, Podstawy tworzenia regionalnego systemu informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Ziółkowski", title = "Podstawy tworzenia regionalnego systemu informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "61 - 66" }
-
Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścias. 351 - 355CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścia, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 351 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingowej regionu na przykładzie Świnoujścia", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "351 - 355" }
-
Próba określenia wzorca informacji turystycznej o przejściach granicznych woj. podkarpackiego ze Słowacjąs. 131 - 137CZYSTY TEKST
Jan Krupa, Krzysztof Szpara, Wiesław Wagner, Próba określenia wzorca informacji turystycznej o przejściach granicznych woj. podkarpackiego ze Słowacją, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 131 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Krupa, Krzysztof Szpara, Wiesław Wagner", title = "Próba określenia wzorca informacji turystycznej o przejściach granicznych woj. podkarpackiego ze Słowacją", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "131 - 137" }
-
Promocja wybranych produktów turystycznych o charakterze regionalnym i lokalnyms. 277 - 282CZYSTY TEKST
Kazimierz Michałowski, Promocja wybranych produktów turystycznych o charakterze regionalnym i lokalnym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 277 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Michałowski", title = "Promocja wybranych produktów turystycznych o charakterze regionalnym i lokalnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "277 - 282" }
-
Propozycja systemu kategoryzacji i rekomendacji punktów informacji turystycznej w regionachs. 121 - 129CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Propozycja systemu kategoryzacji i rekomendacji punktów informacji turystycznej w regionach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel", title = "Propozycja systemu kategoryzacji i rekomendacji punktów informacji turystycznej w regionach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "121 - 129" }
-
Propozycje zmian w Internetowym Systemie Informacji Turystycznej i Promocji Polskis. 53 - 59CZYSTY TEKST
Wiesław Wagner, Propozycje zmian w Internetowym Systemie Informacji Turystycznej i Promocji Polski, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 53 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Wagner", title = "Propozycje zmian w Internetowym Systemie Informacji Turystycznej i Promocji Polski", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "53 - 59" }
-
Rola administracji samorządowej w kreowaniu e-informacji turystycznejs. 101 - 110CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Rola administracji samorządowej w kreowaniu e-informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Rola administracji samorządowej w kreowaniu e-informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "101 - 110" }
-
Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyznys. 333 - 338CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyzny, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 333 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyzny", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "333 - 338" }
-
Rynek technologii informatycznych i jego wykorzystanie w sektorze turystycznyms. 17 - 22CZYSTY TEKST
Stanisław Miecznikowski, Rynek technologii informatycznych i jego wykorzystanie w sektorze turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 17 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Miecznikowski", title = "Rynek technologii informatycznych i jego wykorzystanie w sektorze turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "17 - 22" }
-
Społeczna rola informacji turystycznej w Polsces. 393 - 397CZYSTY TEKST
Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Społeczna rola informacji turystycznej w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 393 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wartecka-Ważyńska", title = "Społeczna rola informacji turystycznej w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "393 - 397" }
-
Statystyczna analiza zmian liczby hoteli w Polsce w latach 1995-2004s. 161 - 165CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Marcin Hundert, Rafał Klóska, Statystyczna analiza zmian liczby hoteli w Polsce w latach 1995-2004, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 161 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki, Marcin Hundert, Rafał Klóska", title = "Statystyczna analiza zmian liczby hoteli w Polsce w latach 1995-2004", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "161 - 165" }
-
Szczecin miastem turystyki edukacyjnejs. 153 - 158CZYSTY TEKST
Jerzy Stelmach, Szczecin miastem turystyki edukacyjnej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 153 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Stelmach", title = "Szczecin miastem turystyki edukacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "153 - 158" }
-
Turystyczny przemysł wystawienniczy, jako nowoczesny instrument przekazu informacji turystycznejs. 245 - 249CZYSTY TEKST
Marta Sidorkiewicz, Turystyczny przemysł wystawienniczy, jako nowoczesny instrument przekazu informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 245 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sidorkiewicz", title = "Turystyczny przemysł wystawienniczy, jako nowoczesny instrument przekazu informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "245 - 249" }
-
Wstęps. 9CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer, Aleksander Panasiuk", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "9" }
-
Wybrane metody graficzne prezentacji przestrzenno-czasowych danych turystycznychs. 189 - 200CZYSTY TEKST
Wiesław Wagner, Wybrane metody graficzne prezentacji przestrzenno-czasowych danych turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 189 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Wagner", title = "Wybrane metody graficzne prezentacji przestrzenno-czasowych danych turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "189 - 200" }
-
Wybrane uwarunkowania rozwoju turystycznego na przykładzie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego : ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia informacji turystycznejs. 79 - 85CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Wybrane uwarunkowania rozwoju turystycznego na przykładzie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego : ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska", title = "Wybrane uwarunkowania rozwoju turystycznego na przykładzie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego : ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "79 - 85" }
-
Wykorzystanie Internetu w turystyce na przykładzie organizacji wypoczynku nad jezioramis. 39 - 42CZYSTY TEKST
Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki, Wykorzystanie Internetu w turystyce na przykładzie organizacji wypoczynku nad jeziorami, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 39 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Antoszek, Bogusław Sawicki", title = "Wykorzystanie Internetu w turystyce na przykładzie organizacji wypoczynku nad jeziorami", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "39 - 42" }
-
Wykorzystanie środków z funduszy unijnych w zakresie finansowania inwestycji zakupu narzędzi systemów informacji turystycznejs. 201 - 205CZYSTY TEKST
Rafał Szymański, Wykorzystanie środków z funduszy unijnych w zakresie finansowania inwestycji zakupu narzędzi systemów informacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 201 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Szymański", title = "Wykorzystanie środków z funduszy unijnych w zakresie finansowania inwestycji zakupu narzędzi systemów informacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "201 - 205" }
-
Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznejs. 237 - 243CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda, Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 237 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda", title = "Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "237 - 243" }
-
Zarządzanie wiedzą a system informacji turystycznej, na przykładzie projektu REGEO w Kozienickim Parku Krajobrazowyms. 231 - 235CZYSTY TEKST
Iwona Miedzińska, Zarządzanie wiedzą a system informacji turystycznej, na przykładzie projektu REGEO w Kozienickim Parku Krajobrazowym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 231 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Miedzińska", title = "Zarządzanie wiedzą a system informacji turystycznej, na przykładzie projektu REGEO w Kozienickim Parku Krajobrazowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "231 - 235" }
-
Znaczenie informacji turystycznej w obsłudze ruchu turystycznego na obszarach poprzemysłowych woj. śląskiegos. 147 - 151CZYSTY TEKST
Anna Staszewska-Ludwiczak, Znaczenie informacji turystycznej w obsłudze ruchu turystycznego na obszarach poprzemysłowych woj. śląskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Staszewska-Ludwiczak", title = "Znaczenie informacji turystycznej w obsłudze ruchu turystycznego na obszarach poprzemysłowych woj. śląskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "147 - 151" }
-
Znaczenie informacji turystycznej w promocji uzdrowisks. 253 - 259CZYSTY TEKST
Agnieszka Le, Znaczenie informacji turystycznej w promocji uzdrowisk, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 253 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Le", title = "Znaczenie informacji turystycznej w promocji uzdrowisk", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "253 - 259" }
-
Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznyms. 167 - 174CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska", title = "Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "167 - 174" }