-
Architektura technologii informatycznych zorientowanych na usługi (SOA) we wspomaganiu zarządzania jakością w małych i średnich firmachs. 247 - 258CZYSTY TEKST
Jerzy Czermiński, Architektura technologii informatycznych zorientowanych na usługi (SOA) we wspomaganiu zarządzania jakością w małych i średnich firmach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Czermiński", title = "Architektura technologii informatycznych zorientowanych na usługi (SOA) we wspomaganiu zarządzania jakością w małych i średnich firmach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "247 - 258" }
-
Odpowiedzialność karnoadministracyjna kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnyms. 259 - 272CZYSTY TEKST
Mariusz Czyżak, Odpowiedzialność karnoadministracyjna kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 259 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Czyżak", title = "Odpowiedzialność karnoadministracyjna kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "259 - 272" }
-
Kształtowanie się wynagrodzeń zarządów spółek informatycznych na tle sytuacji finansowej firmys. 273 - 279CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Rafał Klóska, Kształtowanie się wynagrodzeń zarządów spółek informatycznych na tle sytuacji finansowej firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki, Rafał Klóska", title = "Kształtowanie się wynagrodzeń zarządów spółek informatycznych na tle sytuacji finansowej firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "273 - 279" }
-
Kapitał ludzki jako strategiczny czynnik wzrostu gospodarczego w gospodarce opartej na wiedzys. 281 - 295CZYSTY TEKST
Zbigniew Dokurno, Kapitał ludzki jako strategiczny czynnik wzrostu gospodarczego w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 281 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Dokurno", title = "Kapitał ludzki jako strategiczny czynnik wzrostu gospodarczego w gospodarce opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "281 - 295" }
-
Kapitał ludzki w gospodarce opartej na wiedzy (GOW)s. 297 - 309CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Kapitał ludzki w gospodarce opartej na wiedzy (GOW), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 297 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Kapitał ludzki w gospodarce opartej na wiedzy (GOW)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "297 - 309" }
-
Kapitał intelektualny w gospodarce opartej na wiedzys. 311 - 324CZYSTY TEKST
Elżbieta Jantoń-Drozdowska, Maria Majewska-Bator, Kapitał intelektualny w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 311 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jantoń-Drozdowska, Maria Majewska-Bator", title = "Kapitał intelektualny w gospodarce opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "311 - 324" }
-
Uwarunkowania rozwoju kapitału ludzkiego w świetle badań ankietowychs. 325 - 340CZYSTY TEKST
Ireneusz Jaźwiński, Uwarunkowania rozwoju kapitału ludzkiego w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 325 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Jaźwiński", title = "Uwarunkowania rozwoju kapitału ludzkiego w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "325 - 340" }
-
Nowe wymagania wobec współczesnych menedżeróws. 341 - 353CZYSTY TEKST
Bogusław Kaczmarek, Nowe wymagania wobec współczesnych menedżerów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 341 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Kaczmarek", title = "Nowe wymagania wobec współczesnych menedżerów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "341 - 353" }
-
Interaktywność i promocja. o niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0s. 355 - 367CZYSTY TEKST
Łucja Kapralska, Interaktywność i promocja. o niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 355 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Łucja Kapralska", title = "Interaktywność i promocja. o niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "355 - 367" }
-
Programy lojalnościowe w społeczeństwie informacyjnyms. 369 - 381CZYSTY TEKST
Arkadiusz Kołodziej, Krzysztof Tomanek, Programy lojalnościowe w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 369 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Kołodziej, Krzysztof Tomanek", title = "Programy lojalnościowe w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "369 - 381" }
-
Alternatywne formy promocji i dystrybucji regionalnych produktów żywnościowych z wykorzystaniem globalnej infrastruktury informacyjnejs. 383 - 392CZYSTY TEKST
Artur Kraus, Roman Chorób, Alternatywne formy promocji i dystrybucji regionalnych produktów żywnościowych z wykorzystaniem globalnej infrastruktury informacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Kraus, Roman Chorób", title = "Alternatywne formy promocji i dystrybucji regionalnych produktów żywnościowych z wykorzystaniem globalnej infrastruktury informacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "383 - 392" }
-
Wielokryterialność gier rynkowychs. 393 - 402CZYSTY TEKST
Sylwester Laskowski, Wielokryterialność gier rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 393 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Laskowski", title = "Wielokryterialność gier rynkowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "393 - 402" }
-
Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowejs. 403 - 411CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "403 - 411" }
-
Logistyka w dobie społeczeństwa informacyjnegos. 413 - 425CZYSTY TEKST
Marek Matulewski, Logistyka w dobie społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 413 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matulewski", title = "Logistyka w dobie społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "413 - 425" }
-
Implementacja modelu organizacji wirtualnej przez małe przedsiębiorstwas. 427 - 438CZYSTY TEKST
Marta Najda-Janoszka, Implementacja modelu organizacji wirtualnej przez małe przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 427 - 438
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Najda-Janoszka", title = "Implementacja modelu organizacji wirtualnej przez małe przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "427 - 438" }
-
Informacja turystyczna jako determinanta rozwoju regionalnej gospodarki turystycznejs. 439 - 450CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Informacja turystyczna jako determinanta rozwoju regionalnej gospodarki turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 439 - 450
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Informacja turystyczna jako determinanta rozwoju regionalnej gospodarki turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "439 - 450" }
-
Zasady zarządzania jakością jako podstawa dokumentacji systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008s. 451 - 462CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Zasady zarządzania jakością jako podstawa dokumentacji systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 451 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "Zasady zarządzania jakością jako podstawa dokumentacji systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "451 - 462" }
-
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnyms. 463 - 474CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 463 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "463 - 474" }
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim a społeczna odpowiedzialność małego przedsiębiorstwa : wybrane zagadnienias. 475 - 486CZYSTY TEKST
Agnieszka Sokołowska, Zarządzanie kapitałem ludzkim a społeczna odpowiedzialność małego przedsiębiorstwa : wybrane zagadnienia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 475 - 486
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Sokołowska", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim a społeczna odpowiedzialność małego przedsiębiorstwa : wybrane zagadnienia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "475 - 486" }
-
Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na kierunki zmian w Poczcie Polskiejs. 487 - 495CZYSTY TEKST
Aneta Stefanek-Dziadosz, Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na kierunki zmian w Poczcie Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 487 - 495
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Stefanek-Dziadosz", title = "Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na kierunki zmian w Poczcie Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "487 - 495" }
-
Realizacja elektronicznych operacji bankowych przez osoby niewidome i słabowidzące : możliwości i ograniczenias. 497 - 504CZYSTY TEKST
Czesław Ślusarczyk, Realizacja elektronicznych operacji bankowych przez osoby niewidome i słabowidzące : możliwości i ograniczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 497 - 504
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Ślusarczyk", title = "Realizacja elektronicznych operacji bankowych przez osoby niewidome i słabowidzące : możliwości i ograniczenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "497 - 504" }
-
Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego w dobie społeczeństwa informacyjnego : wybrane aspektys. 505 - 513CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego w dobie społeczeństwa informacyjnego : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 505 - 513
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego w dobie społeczeństwa informacyjnego : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "505 - 513" }
-
Internet jako kanał dystrybucyjny wspomagający działanie przedsiębiorstwa na rynku usług turystycznychs. 515 - 528CZYSTY TEKST
Agnieszka Tomaszewicz, Internet jako kanał dystrybucyjny wspomagający działanie przedsiębiorstwa na rynku usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 515 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Tomaszewicz", title = "Internet jako kanał dystrybucyjny wspomagający działanie przedsiębiorstwa na rynku usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "515 - 528" }
-
Społeczna odpowiedzialność organizacji w przedsiębiorstwach Warmii i Mazurs. 529 - 535CZYSTY TEKST
Ryszard Walkowiak, Społeczna odpowiedzialność organizacji w przedsiębiorstwach Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 529 - 535
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Walkowiak", title = "Społeczna odpowiedzialność organizacji w przedsiębiorstwach Warmii i Mazur", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "529 - 535" }
-
Ocena wdrożenia zintegrowanego rozwiązania informatycznego wspomagającego zarządzanie wiedzą w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnyms. 537 - 546CZYSTY TEKST
Lilianna Ważna, Ocena wdrożenia zintegrowanego rozwiązania informatycznego wspomagającego zarządzanie wiedzą w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 537 - 546
BIBTEX@Article{ authors = " Lilianna Ważna", title = "Ocena wdrożenia zintegrowanego rozwiązania informatycznego wspomagającego zarządzanie wiedzą w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "537 - 546" }
-
Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektronicznąs. 549 - 562CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektroniczną, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 549 - 562
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektroniczną", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "549 - 562" }
-
E-procurement w przedsiębiorstwie na przykładzie platformy B2B iZams. 563 - 571CZYSTY TEKST
Marcin Chojnowski, E-procurement w przedsiębiorstwie na przykładzie platformy B2B iZam, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 563 - 571
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Chojnowski", title = "E-procurement w przedsiębiorstwie na przykładzie platformy B2B iZam", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "563 - 571" }
-
Systemy informatyczne i elektroniczne w nowoczesnych usługach pocztowychs. 573 - 585CZYSTY TEKST
Ryszard Kobus, Systemy informatyczne i elektroniczne w nowoczesnych usługach pocztowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 573 - 585
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kobus", title = "Systemy informatyczne i elektroniczne w nowoczesnych usługach pocztowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "573 - 585" }
-
E-biznes w działalności przedsiębiorstw w świetle badań ankietowychs. 587 - 600CZYSTY TEKST
Barbara Kos, E-biznes w działalności przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 587 - 600
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "E-biznes w działalności przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "587 - 600" }
-
Rozwiązania e-biznesowe w MSPs. 601 - 611CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Rozwiązania e-biznesowe w MSP, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 601 - 611
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Rozwiązania e-biznesowe w MSP", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "601 - 611" }
-
Proces CPFR jako nowoczesne rozwiązanie e-biznesowe w łańcuchu dostaws. 613 - 624CZYSTY TEKST
Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Proces CPFR jako nowoczesne rozwiązanie e-biznesowe w łańcuchu dostaw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 613 - 624
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska", title = "Proces CPFR jako nowoczesne rozwiązanie e-biznesowe w łańcuchu dostaw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "613 - 624" }
-
Asymetria informacji na rynkach transakcji elektronicznychs. 625 - 634CZYSTY TEKST
Jacek Mirecki, Asymetria informacji na rynkach transakcji elektronicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 625 - 634
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Mirecki", title = "Asymetria informacji na rynkach transakcji elektronicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "625 - 634" }
-
Ewolucja e-gospodarki w Polsce : programy jej rozwojus. 635 - 651CZYSTY TEKST
Andrzej Małachowski, Ewolucja e-gospodarki w Polsce : programy jej rozwoju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 635 - 651
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Małachowski", title = "Ewolucja e-gospodarki w Polsce : programy jej rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "635 - 651" }
-
Analiza korzyści wynikających z wdrożenia elektronicznej dokumentacji w przedsiębiorstwachs. 653 - 666CZYSTY TEKST
Jędrzej Musiał, Analiza korzyści wynikających z wdrożenia elektronicznej dokumentacji w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 653 - 666
BIBTEX@Article{ authors = " Jędrzej Musiał", title = "Analiza korzyści wynikających z wdrożenia elektronicznej dokumentacji w przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "653 - 666" }
-
Analiza funkcjonalności i prognozowane kierunki rozwoju systemów informatycznych klasy CRMs. 667 - 678CZYSTY TEKST
Tomasz Norek, Analiza funkcjonalności i prognozowane kierunki rozwoju systemów informatycznych klasy CRM, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 667 - 678
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Norek", title = "Analiza funkcjonalności i prognozowane kierunki rozwoju systemów informatycznych klasy CRM", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "667 - 678" }
-
Bezpieczeństwo prawne transakcji (zawieranych) w Internecie jako czynnik rozwoju handlu elektronicznegos. 679 - 692CZYSTY TEKST
Małgorzata Paszkowska, Bezpieczeństwo prawne transakcji (zawieranych) w Internecie jako czynnik rozwoju handlu elektronicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 679 - 692
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Paszkowska", title = "Bezpieczeństwo prawne transakcji (zawieranych) w Internecie jako czynnik rozwoju handlu elektronicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "679 - 692" }
-
Dystrybucja online jako przejaw orientacji rynkowej przedsiębiorstw hotelarskich : wybrane zagadnienias. 693 - 704CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Dystrybucja online jako przejaw orientacji rynkowej przedsiębiorstw hotelarskich : wybrane zagadnienia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 693 - 704
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Dystrybucja online jako przejaw orientacji rynkowej przedsiębiorstw hotelarskich : wybrane zagadnienia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "693 - 704" }
-
Internetowe systemy rezerwacji jako nowa forma dystrybucji usług hotelarskich w dobie społeczeństwa informacyjnegos. 705 - 713CZYSTY TEKST
Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz, Internetowe systemy rezerwacji jako nowa forma dystrybucji usług hotelarskich w dobie społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 705 - 713
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz", title = "Internetowe systemy rezerwacji jako nowa forma dystrybucji usług hotelarskich w dobie społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "705 - 713" }
-
Zastosowania telematyki w integracji transportu miejskiego : doświadczenia aglomeracji katowickiejs. 715 - 726CZYSTY TEKST
Robert Tomanek, Zastosowania telematyki w integracji transportu miejskiego : doświadczenia aglomeracji katowickiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 715 - 726
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Tomanek", title = "Zastosowania telematyki w integracji transportu miejskiego : doświadczenia aglomeracji katowickiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "715 - 726" }
-
Korzyści i uwarunkowania wykorzystania e-learningu w przedsiębiorstwies. 727 - 733CZYSTY TEKST
Zbigniew E. Zieliński, Korzyści i uwarunkowania wykorzystania e-learningu w przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 727 - 733
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew E. Zieliński", title = "Korzyści i uwarunkowania wykorzystania e-learningu w przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "727 - 733" }
-
Poziom wiedzy i wykształcenia wśród determinant działań innowacyjnych producentów branży rolno-spożywczejs. 223 - 236CZYSTY TEKST
Roman Chorób, Artur Kraus, Poziom wiedzy i wykształcenia wśród determinant działań innowacyjnych producentów branży rolno-spożywczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 223 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Chorób, Artur Kraus", title = "Poziom wiedzy i wykształcenia wśród determinant działań innowacyjnych producentów branży rolno-spożywczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "223 - 236" }
-
Regulacja rynków informacji i komunikacji : nowe wyzwania i propozycje ich rozwiązywanias. 9 - 17CZYSTY TEKST
Roman Czaplewski, Regulacja rynków informacji i komunikacji : nowe wyzwania i propozycje ich rozwiązywania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Czaplewski", title = "Regulacja rynków informacji i komunikacji : nowe wyzwania i propozycje ich rozwiązywania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "9 - 17" }
-
Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w świetle rankingów organizacji światowychs. 19 - 30CZYSTY TEKST
Robert Czarnecki, Magdalena Olender-Skorek, Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w świetle rankingów organizacji światowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Czarnecki, Magdalena Olender-Skorek", title = "Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w świetle rankingów organizacji światowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "19 - 30" }
-
Rozwój sieci szerokopasmowej w Austriis. 31 - 37CZYSTY TEKST
Joanna Drobiazgiewicz, Rozwój sieci szerokopasmowej w Austrii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 31 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Drobiazgiewicz", title = "Rozwój sieci szerokopasmowej w Austrii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "31 - 37" }
-
Czynniki determinujące rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsces. 39 - 52CZYSTY TEKST
Katarzyna Garwol, Czynniki determinujące rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Garwol", title = "Czynniki determinujące rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "39 - 52" }
-
ICT development index : nowe narzędzie pomiaru poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnegos. 53 - 66CZYSTY TEKST
Michał Goliński, ICT development index : nowe narzędzie pomiaru poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Goliński", title = "ICT development index : nowe narzędzie pomiaru poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "53 - 66" }
-
Polityka rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Unii Europejskiej i w Polsces. 67 - 81CZYSTY TEKST
Janina Jędrzejczak-Gas, Polityka rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Unii Europejskiej i w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Jędrzejczak-Gas", title = "Polityka rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Unii Europejskiej i w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "67 - 81" }
-
Krytyczne spojrzenie na politykę regulacyjną na rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiejs. 83 - 95CZYSTY TEKST
Franciszek Kamiński, Krytyczne spojrzenie na politykę regulacyjną na rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Franciszek Kamiński", title = "Krytyczne spojrzenie na politykę regulacyjną na rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "83 - 95" }
-
Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnyms. 97 - 109CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "97 - 109" }
-
Wybrane zagadnienia regulacji BSAs. 111 - 125CZYSTY TEKST
Jerzy Kubasik, Wybrane zagadnienia regulacji BSA, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kubasik", title = "Wybrane zagadnienia regulacji BSA", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "111 - 125" }
-
Rynkowe i regulacyjne aspekty wdrażania szerokopasmowych technologii dostępowych w oparciu o łącza światłowodowes. 127 - 140CZYSTY TEKST
Piotr Ładny, Rynkowe i regulacyjne aspekty wdrażania szerokopasmowych technologii dostępowych w oparciu o łącza światłowodowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ładny", title = "Rynkowe i regulacyjne aspekty wdrażania szerokopasmowych technologii dostępowych w oparciu o łącza światłowodowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "127 - 140" }
-
Perspektywy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w świetle kryzysu gospodarczegos. 141 - 151CZYSTY TEKST
Magdalena Olender-Skorek, Perspektywy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w świetle kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 141 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olender-Skorek", title = "Perspektywy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w świetle kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "141 - 151" }
-
Wpływ dostępności szerokopasmowego Internetu na profil społeczny jego użytkownikóws. 153 - 164CZYSTY TEKST
Magdalena Olender-Skorek, Barbara Bartoszewska, Michał Duszak, Wpływ dostępności szerokopasmowego Internetu na profil społeczny jego użytkowników, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olender-Skorek, Barbara Bartoszewska, Michał Duszak", title = "Wpływ dostępności szerokopasmowego Internetu na profil społeczny jego użytkowników", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "153 - 164" }
-
Metody mierzenia poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnegos. 165 - 176CZYSTY TEKST
Maria Sarama, Metody mierzenia poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Sarama", title = "Metody mierzenia poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "165 - 176" }
-
Analiza systemowa rozwoju społeczeństwa informacyjnego: wizje i scenariusze, szanse i zagrożenias. 177 - 194CZYSTY TEKST
Piotr Sienkiewicz, Halina Świeboda, Analiza systemowa rozwoju społeczeństwa informacyjnego: wizje i scenariusze, szanse i zagrożenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 177 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Sienkiewicz, Halina Świeboda", title = "Analiza systemowa rozwoju społeczeństwa informacyjnego: wizje i scenariusze, szanse i zagrożenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "177 - 194" }
-
Wskaźnik gotowości sieciowej NRI jako narzędzie do badania poziomu wykorzystania technologii teleinformatycznych w polskich przedsiębiorstwachs. 195 - 203CZYSTY TEKST
Adam Stecyk, Wskaźnik gotowości sieciowej NRI jako narzędzie do badania poziomu wykorzystania technologii teleinformatycznych w polskich przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 195 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Stecyk", title = "Wskaźnik gotowości sieciowej NRI jako narzędzie do badania poziomu wykorzystania technologii teleinformatycznych w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "195 - 203" }
-
Rynek usług komunikacji elektronicznej w Polsce w kontekście "efektu zarażenia" kryzysem gospodarczym w dobie globalizacjis. 205 - 219CZYSTY TEKST
Piotr Szkudlarek, Rynek usług komunikacji elektronicznej w Polsce w kontekście "efektu zarażenia" kryzysem gospodarczym w dobie globalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 205 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Szkudlarek", title = "Rynek usług komunikacji elektronicznej w Polsce w kontekście "efektu zarażenia" kryzysem gospodarczym w dobie globalizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "205 - 219" }
-
Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesies. 237 - 246CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 237 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Warunki wspierania przedsiębiorczości w gospodarce i biznesie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "237 - 246" }