-
CZYSTY TEKST
Marcin Lipowski, Konsument multikanałowy : przyczyny i implikacje zjawiska, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 459 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Lipowski", title = "Konsument multikanałowy : przyczyny i implikacje zjawiska", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "459 - 469" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek, Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 471 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek", title = "Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "471 - 482" }
-
"Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]s. 485 - 488CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, "Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja], Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 485 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal", title = ""Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "485 - 488" }
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnejs. 49 - 60CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "49 - 60" }
-
Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznychs. 127 - 138CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "127 - 138" }
-
Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing"s. 139 - 150CZYSTY TEKST
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing", Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga", title = "Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. "ride sharing"", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "139 - 150" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "153 - 165" }
-
Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczychs. 61 - 74CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "61 - 74" }
-
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałowąs. 89 - 98CZYSTY TEKST
Marek Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Drzazga", title = "Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "89 - 98" }
-
Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwies. 249 - 260CZYSTY TEKST
Agnieszka Bojanowska, Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 249 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bojanowska", title = "Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "249 - 260" }
-
Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwościs. 261 - 272CZYSTY TEKST
Malwina Berger, Maciej Mitręga, Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 261 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Malwina Berger, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "261 - 272" }
-
CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Olga Okrzesik, Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec, Olga Okrzesik", title = "Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "167 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 339 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "339 - 352" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Kowalska, Rozwój i znaczenie marki własnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 353 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kowalska", title = "Rozwój i znaczenie marki własnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "353 - 365" }
-
CZYSTY TEKST
Sebastian Zupok, Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Zupok", title = "Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "37 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Józefowicz, Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 195 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Józefowicz", title = "Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "195 - 206" }
-
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesus. 207 - 220CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 207 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "207 - 220" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Nowakowska, Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 285 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowakowska", title = "Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "285 - 297" }
-
Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnychs. 299 - 311CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 299 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "299 - 311" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 313 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "313 - 326" }
-
CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Modele SEM w badaniach motywacji pracowników, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 367 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Modele SEM w badaniach motywacji pracowników", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "367 - 380" }
-
Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowychs. 381 - 392CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "381 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 221 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "221 - 233" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Smyczek, Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji uslug profesjonalnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 235 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Smyczek", title = "Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji uslug profesjonalnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "235 - 247" }
-
Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsces. 327 - 337CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka", title = "Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "327 - 337" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 407 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "407 - 419" }
-
Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagranicznes. 421 - 433CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 421 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "421 - 433" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "435 - 446" }
-
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnychs. 447 - 458CZYSTY TEKST
Anna Iwanicka, Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 447 - 458
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Iwanicka", title = "Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "447 - 458" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "99 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Hauke, Funkcjonalność narzędzi Google w Search Engine Marketingu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Hauke", title = "Funkcjonalność narzędzi Google w Search Engine Marketingu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "113 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Henryk Krawczyk, Krystyna Dziubich, Beata Krawczyk-Bryłka, CD NIWA jako platforma współpracy biznesu i nauki, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 181 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Krawczyk, Krystyna Dziubich, Beata Krawczyk-Bryłka", title = "CD NIWA jako platforma współpracy biznesu i nauki", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "181 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Zieliński, Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 273 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zieliński", title = "Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "273 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "393 - 405" }
-
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemys. 75 - 87CZYSTY TEKST
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw : wybrane problemy", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "75 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Władysław Mantura, Rozważania o współczesnych problemach marketingu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Mantura", title = "Rozważania o współczesnych problemach marketingu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek, Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Justyna Laskowska-Witek", title = "Rutyny współtworzenia wartości z klientem : konceptualizacja i pomiar", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "25 - 36" }