-
CZYSTY TEKST
Robert Geisler, Słowo wstępne , Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 4
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Geisler", title = "Słowo wstępne ", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "4" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Marek, Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 5 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Marek", title = "Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania organizacyjne urzędników", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "5 - 11" }
-
Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentóws. 12 - 22CZYSTY TEKST
Tomasz Galewski, Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 12 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Galewski", title = "Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "12 - 22" }
-
Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacjis. 23 - 29CZYSTY TEKST
Katarzyna Zioło, Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 23 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Zioło", title = "Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "23 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Gawrońska, Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 30 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Gawrońska", title = "Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "30 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Kozłowska, Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 36 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kozłowska", title = "Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "36 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Ewelina Bilicka, Rola dziecka w reklamie komercyjnej, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 41 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Bilicka", title = "Rola dziecka w reklamie komercyjnej", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "41 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Daria Jankowiak, Oblicza społecznego shockvertisingu, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 49 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Jankowiak", title = "Oblicza społecznego shockvertisingu", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "49 - 53" }
-
Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckichs. 54 - 58CZYSTY TEKST
Amelia Kin, Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 54 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Amelia Kin", title = "Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska : pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "54 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Nawrat, Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 / Numer 2 (6), s. 59
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Nawrat", title = "Dwa światy: nauki i praktyki : innowacje a stereotypy", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "59" }