-
CZYSTY TEKST
Marcin Krajewski, O pojęciu „muzycznego postmodernizmu”, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 15 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Krajewski", title = "O pojęciu „muzycznego postmodernizmu”", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "15 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Michalski, Intertekstualność, interdyskursywność, korespondencje — praktyki literackie, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 33 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Michalski", title = "Intertekstualność, interdyskursywność, korespondencje — praktyki literackie", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "33 - 52" }
-
Uwagi o przydatności typologii strategii intertekstualnych Stanisława Balbusa do badań nad muzykąs. 53 - 70CZYSTY TEKST
Magdalena Dziadek, Uwagi o przydatności typologii strategii intertekstualnych Stanisława Balbusa do badań nad muzyką, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 53 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dziadek", title = "Uwagi o przydatności typologii strategii intertekstualnych Stanisława Balbusa do badań nad muzyką", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "53 - 70" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Janicka-Słysz, Interlektura utworów-tekstów : wysłyszeć głosy innych, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Janicka-Słysz", title = "Interlektura utworów-tekstów : wysłyszeć głosy innych", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "71 - 84" }
-
Interteksty i archeteksty : tekst biblijny i kompozycje Magnificat XX i XXI wieku — studium wybranych przypadkóws. 85 - 104CZYSTY TEKST
Tomasz Kienik, Interteksty i archeteksty : tekst biblijny i kompozycje Magnificat XX i XXI wieku — studium wybranych przypadków, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 85 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kienik", title = "Interteksty i archeteksty : tekst biblijny i kompozycje Magnificat XX i XXI wieku — studium wybranych przypadków", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "85 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Granat-Janki, Poetyka intertekstualna surkonwencjonalistów, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Granat-Janki", title = "Poetyka intertekstualna surkonwencjonalistów", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "105 - 118" }
-
Wykładnik intertekstualny, interpretant i znaczeniowa gra ― klucze do interpretacji muzyki Pawła Szymańskiegos. 119 - 140CZYSTY TEKST
Violetta Kostka, Wykładnik intertekstualny, interpretant i znaczeniowa gra ― klucze do interpretacji muzyki Pawła Szymańskiego, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 119 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Kostka", title = "Wykładnik intertekstualny, interpretant i znaczeniowa gra ― klucze do interpretacji muzyki Pawła Szymańskiego", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "119 - 140" }
-
Poziomy interpretacyjne struktur muzycznych intertekstualnie jawnych : na przykładzie III Symfonii Pawła Mykietynas. 141 - 156CZYSTY TEKST
Anna Nowak, Poziomy interpretacyjne struktur muzycznych intertekstualnie jawnych : na przykładzie III Symfonii Pawła Mykietyna, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 141 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Nowak", title = "Poziomy interpretacyjne struktur muzycznych intertekstualnie jawnych : na przykładzie III Symfonii Pawła Mykietyna", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "141 - 156" }
-
Intertekstualne aspekty V Symfonii „Requiem, Bardo and Nirmanakaya” Philipa Glassas. 157 - 173CZYSTY TEKST
Joanna Miklaszewska, Intertekstualne aspekty V Symfonii „Requiem, Bardo and Nirmanakaya” Philipa Glassa, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 157 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Miklaszewska", title = "Intertekstualne aspekty V Symfonii „Requiem, Bardo and Nirmanakaya” Philipa Glassa", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "157 - 173" }
-
CZYSTY TEKST
Beniamin Vogel, Organmistrzowski rodowód fortepianmistrzów, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 177 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Beniamin Vogel", title = "Organmistrzowski rodowód fortepianmistrzów", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "177 - 194" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Kucharski, Panorama romantycznej sonaty organowej, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 195 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Kucharski", title = "Panorama romantycznej sonaty organowej", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "195 - 224" }
-
Egzemplifikacja przemian w budownictwie organowym I połowy XX wieku na podstawie wybranych instrumentów z terenu obecnego województwa lubuskiegos. 225 - 256CZYSTY TEKST
Waldemar Gawiejnowicz, Egzemplifikacja przemian w budownictwie organowym I połowy XX wieku na podstawie wybranych instrumentów z terenu obecnego województwa lubuskiego, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 225 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Gawiejnowicz", title = "Egzemplifikacja przemian w budownictwie organowym I połowy XX wieku na podstawie wybranych instrumentów z terenu obecnego województwa lubuskiego", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "225 - 256" }
-
Dyspozycja organów Josepha Goebla w Archikatedrze Oliwskiej jako odzwierciedlenie XX-wiecznych nurtów w europejskiej muzyce organowejs. 257 - 274CZYSTY TEKST
Jerzy Kukla, Dyspozycja organów Josepha Goebla w Archikatedrze Oliwskiej jako odzwierciedlenie XX-wiecznych nurtów w europejskiej muzyce organowej, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 257 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kukla", title = "Dyspozycja organów Josepha Goebla w Archikatedrze Oliwskiej jako odzwierciedlenie XX-wiecznych nurtów w europejskiej muzyce organowej", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "257 - 274" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Kotłowska, Muzyczne dedykacje organowe w muzyce francuskiej XX wieku, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 275 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kotłowska", title = "Muzyczne dedykacje organowe w muzyce francuskiej XX wieku", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "275 - 292" }
-
"Tema con variazioni" Romualda Twardowskiego : przyczynek do dziejów muzyki organowej w PRLs. 293 - 319CZYSTY TEKST
Maciej Babnis, "Tema con variazioni" Romualda Twardowskiego : przyczynek do dziejów muzyki organowej w PRL, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 293 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Babnis", title = ""Tema con variazioni" Romualda Twardowskiego : przyczynek do dziejów muzyki organowej w PRL", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "293 - 319" }
-
V Międzynarodowa Konferencja „Analiza dzieła muzycznego. Historia — theoria — praxis”, Wrocław, 12–13 grudnia 2017s. 321 - 326CZYSTY TEKST
Ewa Schreiber, V Międzynarodowa Konferencja „Analiza dzieła muzycznego. Historia — theoria — praxis”, Wrocław, 12–13 grudnia 2017, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 321 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Schreiber", title = "V Międzynarodowa Konferencja „Analiza dzieła muzycznego. Historia — theoria — praxis”, Wrocław, 12–13 grudnia 2017", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "321 - 326" }
-
CZYSTY TEKST
Noty o autorach, Aspekty Muzyki, 2017 / Tom 7, s. 327 - 332
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach", journal = "Aspekty Muzyki", issue = "2017 / Tom 7", pages = "327 - 332" }