-
Sekty jako zagrożenie współczesności : propozycje pomocy ofiarom grup kultowych w odniesieniu do kompetencji pedagoga społecznego = Sects as a Threat of Contemporaneity : Social Pedagogue Proposals of Preventive Rescue Addressed to the Victims of Psychological Manipulations. 9 - 25CZYSTY TEKST
Rafał Dłużyński, Sekty jako zagrożenie współczesności : propozycje pomocy ofiarom grup kultowych w odniesieniu do kompetencji pedagoga społecznego = Sects as a Threat of Contemporaneity : Social Pedagogue Proposals of Preventive Rescue Addressed to the Victims of Psychological Manipulation, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Dłużyński", title = "Sekty jako zagrożenie współczesności : propozycje pomocy ofiarom grup kultowych w odniesieniu do kompetencji pedagoga społecznego = Sects as a Threat of Contemporaneity : Social Pedagogue Proposals of Preventive Rescue Addressed to the Victims of Psychological Manipulation", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "9 - 25" }
-
Starsi i młodsi w dialogu międzypokoleniowym = The Elderly and the Young in Intergenerational Dialogues. 27 - 47CZYSTY TEKST
Ewa Wiśniewska, Starsi i młodsi w dialogu międzypokoleniowym = The Elderly and the Young in Intergenerational Dialogue, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 27 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Wiśniewska", title = "Starsi i młodsi w dialogu międzypokoleniowym = The Elderly and the Young in Intergenerational Dialogue", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "27 - 47" }
-
Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Educations. 49 - 58CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Education , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Interaktywne nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej = Interactive English Teaching in Early School Education ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "49 - 58" }
-
Rozważania na temat kompetencji tłumacza tekstów specjalistycznych na przykładzie języka turystyki = Deliberations on Translation Competence of Specialist Texts Translator in the Language of Tourisms. 59 - 75CZYSTY TEKST
Magdalena Knap, Rozważania na temat kompetencji tłumacza tekstów specjalistycznych na przykładzie języka turystyki = Deliberations on Translation Competence of Specialist Texts Translator in the Language of Tourism , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Knap", title = "Rozważania na temat kompetencji tłumacza tekstów specjalistycznych na przykładzie języka turystyki = Deliberations on Translation Competence of Specialist Texts Translator in the Language of Tourism ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "59 - 75" }
-
"Outside of Society" : Socio-political Aspects of Psychedelic/Narcotic Consumption in Selected Euroamerican Literatures = "Poza społeczeństwem" : socjopolityczne aspekty konsumpcji psychodeliczno-narkotykowej w wybranych literaturach z kręgu euroamerykańskiegos. 79 - 86CZYSTY TEKST
Andrzej Dorobek, "Outside of Society" : Socio-political Aspects of Psychedelic/Narcotic Consumption in Selected Euroamerican Literatures = "Poza społeczeństwem" : socjopolityczne aspekty konsumpcji psychodeliczno-narkotykowej w wybranych literaturach z kręgu euroamerykańskiego , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 79 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Dorobek", title = ""Outside of Society" : Socio-political Aspects of Psychedelic/Narcotic Consumption in Selected Euroamerican Literatures = "Poza społeczeństwem" : socjopolityczne aspekty konsumpcji psychodeliczno-narkotykowej w wybranych literaturach z kręgu euroamerykańskiego ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "79 - 86" }
-
«Gangman Style» jako satyryczne narzędzie komentowania problematycznych kwestii = «Gangman Style» - A Satirical Tool of Commenting on Difficult Issuess. 87 - 97CZYSTY TEKST
Dominik Wróblewski, «Gangman Style» jako satyryczne narzędzie komentowania problematycznych kwestii = «Gangman Style» - A Satirical Tool of Commenting on Difficult Issues , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Wróblewski", title = "«Gangman Style» jako satyryczne narzędzie komentowania problematycznych kwestii = «Gangman Style» - A Satirical Tool of Commenting on Difficult Issues ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "87 - 97" }
-
Wizualna filozofia : doświadczenie liminalne w "Szalonym Piotrusiu" Godarda = Visual Philosophy : The Liminal Experience in Godard's "Pierrot the Madman"s. 99 - 107CZYSTY TEKST
Marcin Radomski, Wizualna filozofia : doświadczenie liminalne w "Szalonym Piotrusiu" Godarda = Visual Philosophy : The Liminal Experience in Godard's "Pierrot the Madman", Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 6, s. 99 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Radomski", title = "Wizualna filozofia : doświadczenie liminalne w "Szalonym Piotrusiu" Godarda = Visual Philosophy : The Liminal Experience in Godard's "Pierrot the Madman"", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 6", pages = "99 - 107" }