-
Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyces. 9 - 20CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyce, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyce", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "9 - 20" }
-
Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowiekas. 21 - 32CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego : na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "21 - 32" }
-
Napiszę Ci bajkę… – budowanie doświadczeń edukacyjnych studentów pedagogiki metodą projektóws. 33 - 45CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Napiszę Ci bajkę… – budowanie doświadczeń edukacyjnych studentów pedagogiki metodą projektów , Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska", title = "Napiszę Ci bajkę… – budowanie doświadczeń edukacyjnych studentów pedagogiki metodą projektów ", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "33 - 45" }
-
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessoris. 46 - 55CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski, Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 46 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski", title = "Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "46 - 55" }
-
Intercultural competencies of Polish and Kazakh teachers explored in their Facebook profiless. 56 - 68CZYSTY TEKST
Adam Jagiełło-Rusiłowski, Zhandarbek Immanchiyev, Intercultural competencies of Polish and Kazakh teachers explored in their Facebook profiles, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 56 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Jagiełło-Rusiłowski, Zhandarbek Immanchiyev", title = "Intercultural competencies of Polish and Kazakh teachers explored in their Facebook profiles", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "56 - 68" }
-
Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiems. 69 - 77CZYSTY TEKST
Jolanta Dyrda, Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Dyrda", title = "Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "69 - 77" }
-
Kompetencje pedagogiczne studentów edukacji wczesnoszkolnej jednym z warunków zmiany rozwojowej ucznióws. 81 - 91CZYSTY TEKST
Joanna Nowak, Kompetencje pedagogiczne studentów edukacji wczesnoszkolnej jednym z warunków zmiany rozwojowej uczniów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nowak", title = "Kompetencje pedagogiczne studentów edukacji wczesnoszkolnej jednym z warunków zmiany rozwojowej uczniów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "81 - 91" }
-
Zastosowanie elementów metody Marii Montessori w tradycyjnym przedszkolu : refleksja nad badaniami w działaniu z pozycji zewnętrznego obserwatoras. 92 - 103CZYSTY TEKST
Kamila Zdanowicz-Kucharczyk, Zastosowanie elementów metody Marii Montessori w tradycyjnym przedszkolu : refleksja nad badaniami w działaniu z pozycji zewnętrznego obserwatora, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 92 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Zdanowicz-Kucharczyk", title = "Zastosowanie elementów metody Marii Montessori w tradycyjnym przedszkolu : refleksja nad badaniami w działaniu z pozycji zewnętrznego obserwatora", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "92 - 103" }
-
Dziecko w działaniu – refleksje praktykas. 104 - 113CZYSTY TEKST
Paulina Grzelecka, Dziecko w działaniu – refleksje praktyka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 104 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Grzelecka", title = "Dziecko w działaniu – refleksje praktyka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "104 - 113" }
-
Dziecko w działaniu – refleksje praktykas. 104 - 113CZYSTY TEKST
Paulina Grzelecka, Dziecko w działaniu – refleksje praktyka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 104 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Grzelecka", title = "Dziecko w działaniu – refleksje praktyka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "104 - 113" }
-
Pedagogika muzealna : cele, idea, kierunek rozwoju i zastosowanie w praktyce na przykładzie „lekcji muzealnej” w polskim muzeum historycznyms. 114 - 127CZYSTY TEKST
Anna Mallek, Pedagogika muzealna : cele, idea, kierunek rozwoju i zastosowanie w praktyce na przykładzie „lekcji muzealnej” w polskim muzeum historycznym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 114 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mallek", title = "Pedagogika muzealna : cele, idea, kierunek rozwoju i zastosowanie w praktyce na przykładzie „lekcji muzealnej” w polskim muzeum historycznym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "114 - 127" }
-
From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher : a Vietnamese father’s perspectives. 128 - 139CZYSTY TEKST
Nguyễn Duy Khang, From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher : a Vietnamese father’s perspective, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 128 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Nguyễn Duy Khang", title = "From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher : a Vietnamese father’s perspective", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "128 - 139" }
-
Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznegos. 140 - 153CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 140 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = "Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "140 - 153" }
-
Na marginesie artykułu Hipoteza – krzywa wiedzy dzieckas. 157 - 160CZYSTY TEKST
Roman Dolata, Na marginesie artykułu Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 157 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Dolata", title = "Na marginesie artykułu Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "157 - 160" }
-
W poszukiwaniu „straconych” autorytetóws. 163 - 166CZYSTY TEKST
Aleksandra Semenowicz, Hanna Solarczyk, Agata Szwech, Izabela Symonowicz-Jabłońska, W poszukiwaniu „straconych” autorytetów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Semenowicz, Hanna Solarczyk, Agata Szwech, Izabela Symonowicz-Jabłońska", title = "W poszukiwaniu „straconych” autorytetów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "163 - 166" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r.s. 167 - 169CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Piotr Zamojski, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Piotr Zamojski", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "167 - 169" }
-
Autorzy/Authorss. 170CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 170
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "170" }
-
Informacje dla Autoróws. 171 - 172CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "171 - 172" }
-
Information for Authorss. 173 - 174CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 173 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "173 - 174" }