-
Symboliczne praktyki edukacji : doświadczenie A.S. Makarenki w postsocjalistycznym dyskursie pedagogicznyms. 9 - 21CZYSTY TEKST
Aleksander Połonnikow, Symboliczne praktyki edukacji : doświadczenie A.S. Makarenki w postsocjalistycznym dyskursie pedagogicznym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Połonnikow", title = "Symboliczne praktyki edukacji : doświadczenie A.S. Makarenki w postsocjalistycznym dyskursie pedagogicznym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "9 - 21" }
-
Kolektyw edukacyjny 2.0. : między inspiracjami lekturą prac Makarenki a Latourems. 22 - 30CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Kolektyw edukacyjny 2.0. : między inspiracjami lekturą prac Makarenki a Latourem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 22 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański", title = "Kolektyw edukacyjny 2.0. : między inspiracjami lekturą prac Makarenki a Latourem", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "22 - 30" }
-
Makarenkowskie odczyty o wychowaniu dla rodziców w optyce Foucaultowskiej kategorii urządzanias. 31 - 39CZYSTY TEKST
Maria Szczepska-Pustkowska, Longina Strumska-Cylwik, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Makarenkowskie odczyty o wychowaniu dla rodziców w optyce Foucaultowskiej kategorii urządzania, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 31 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szczepska-Pustkowska, Longina Strumska-Cylwik, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "Makarenkowskie odczyty o wychowaniu dla rodziców w optyce Foucaultowskiej kategorii urządzania", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "31 - 39" }
-
Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowościs. 40 - 49CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 40 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "40 - 49" }
-
Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach”s. 53 - 61CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach”, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach”", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "53 - 61" }
-
System pedagogiczny Makarenki w kontekście założeń współczesnej pedagogiki ulicys. 62 - 68CZYSTY TEKST
Jolanta Sokołowska, System pedagogiczny Makarenki w kontekście założeń współczesnej pedagogiki ulicy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 62 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sokołowska", title = "System pedagogiczny Makarenki w kontekście założeń współczesnej pedagogiki ulicy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "62 - 68" }
-
Sytuacja prawna dzieci w Polsce po 1945 r. : wybrane aspekty z A.S. Makarenką w tles. 69 - 75CZYSTY TEKST
Sylwia Różycka-Jaroś, Sytuacja prawna dzieci w Polsce po 1945 r. : wybrane aspekty z A.S. Makarenką w tle, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 69 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Różycka-Jaroś", title = "Sytuacja prawna dzieci w Polsce po 1945 r. : wybrane aspekty z A.S. Makarenką w tle", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "69 - 75" }
-
SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dziecis. 76 - 84CZYSTY TEKST
Małgorzata Turczyk, SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 76 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Turczyk", title = "SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dzieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "76 - 84" }
-
System wychowawczy Antoniego Makarenki jako podstawa do reorganizacji opieki nad dzieckiem osieroconym w świetle peerelowskiego czasopiśmiennictwa pedagogicznegos. 85 - 92CZYSTY TEKST
Andrzej Kołakowski, System wychowawczy Antoniego Makarenki jako podstawa do reorganizacji opieki nad dzieckiem osieroconym w świetle peerelowskiego czasopiśmiennictwa pedagogicznego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 85 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kołakowski", title = "System wychowawczy Antoniego Makarenki jako podstawa do reorganizacji opieki nad dzieckiem osieroconym w świetle peerelowskiego czasopiśmiennictwa pedagogicznego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "85 - 92" }
-
Значение педагогического наследия А.С. Макаренко в развитии лидерства и инновационности у учащихся средней школыs. 93 - 102CZYSTY TEKST
Ольга В. Михайлова, Значение педагогического наследия А.С. Макаренко в развитии лидерства и инновационности у учащихся средней школы, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Ольга В. Михайлова", title = "Значение педагогического наследия А.С. Макаренко в развитии лидерства и инновационности у учащихся средней школы", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "93 - 102" }
-
Polskie kino lat 1949–1955 wobec realizmu socjalistycznego : ideologiczna mobilizacja jako kontekst dla myśli pedagogicznejs. 105 - 113CZYSTY TEKST
Marek Sokołowski, Polskie kino lat 1949–1955 wobec realizmu socjalistycznego : ideologiczna mobilizacja jako kontekst dla myśli pedagogicznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Sokołowski", title = "Polskie kino lat 1949–1955 wobec realizmu socjalistycznego : ideologiczna mobilizacja jako kontekst dla myśli pedagogicznej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "105 - 113" }
-
Filmowy Poemat pedagogiczny: między Makarenką a wymogami kultury totalitarnejs. 114 - 121CZYSTY TEKST
Jakub Sadowski, Filmowy Poemat pedagogiczny: między Makarenką a wymogami kultury totalitarnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 114 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Sadowski", title = "Filmowy Poemat pedagogiczny: między Makarenką a wymogami kultury totalitarnej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "114 - 121" }
-
Актуальность применения педагогических идей Антона Макаренко в современных условияхs. 125 - 132CZYSTY TEKST
Вoлoдымыp В. Хмелько, Нaтaлия М. Хмелько, Актуальность применения педагогических идей Антона Макаренко в современных условиях, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Вoлoдымыp В. Хмелько, Нaтaлия М. Хмелько", title = "Актуальность применения педагогических идей Антона Макаренко в современных условиях", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "125 - 132" }
-
List otwartys. 133 - 135CZYSTY TEKST
List otwarty, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 133 - 135
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "List otwarty", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "133 - 135" }
-
Autorzy/ Authorss. 136CZYSTY TEKST
Autorzy/ Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 136
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/ Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "136" }
-
Lista recenzentów w roku 2017/ List of Reviewers in 2017s. 137 - 138CZYSTY TEKST
Lista recenzentów w roku 2017/ List of Reviewers in 2017, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 137 - 138
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów w roku 2017/ List of Reviewers in 2017", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "137 - 138" }
-
Informacje dla Autoróws. 139 - 140CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 139 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "139 - 140" }
-
Information for Authorss. 141 - 142CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 141 - 142
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "141 - 142" }