-
Wprowadzenies. 9 - 10CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Kazimierz Szmyd, Wprowadzenie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek, Kazimierz Szmyd", title = "Wprowadzenie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "9 - 10" }
-
Sieć szkół niemiecko-żydowskich w Galicji w latach 1774–1873 : uwarunkowania i dynamika rozwojus. 13 - 40CZYSTY TEKST
Roman Pelczar, Sieć szkół niemiecko-żydowskich w Galicji w latach 1774–1873 : uwarunkowania i dynamika rozwoju, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 13 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Pelczar", title = "Sieć szkół niemiecko-żydowskich w Galicji w latach 1774–1873 : uwarunkowania i dynamika rozwoju", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "13 - 40" }
-
Studenci lwowscy w obronie autonomii szkół wyższych oraz przeciw polityce opłat za studia : 1932–1939s. 41 - 55CZYSTY TEKST
Kazimierz Rędziński, Studenci lwowscy w obronie autonomii szkół wyższych oraz przeciw polityce opłat za studia : 1932–1939, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Rędziński", title = "Studenci lwowscy w obronie autonomii szkół wyższych oraz przeciw polityce opłat za studia : 1932–1939", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "41 - 55" }
-
Regiony i obszary wiejskie wobec globalizacji : przemiany kulturowe i wyzwania edukacyjnes. 56 - 68CZYSTY TEKST
Kazimierz Szmyd, Regiony i obszary wiejskie wobec globalizacji : przemiany kulturowe i wyzwania edukacyjne, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 56 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Szmyd", title = "Regiony i obszary wiejskie wobec globalizacji : przemiany kulturowe i wyzwania edukacyjne", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "56 - 68" }
-
Idea edukacji ogólnej a jakość człowiekas. 71 - 84CZYSTY TEKST
Jan Szmyd, Idea edukacji ogólnej a jakość człowieka, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Szmyd", title = "Idea edukacji ogólnej a jakość człowieka", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "71 - 84" }
-
Analfabetyzm aksjologiczny : określenie problematykis. 85 - 114CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Analfabetyzm aksjologiczny : określenie problematyki, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 85 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Analfabetyzm aksjologiczny : określenie problematyki", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "85 - 114" }
-
Wychowanie dla pokoju ważnym zadaniem współczesnej szkołys. 115 - 124CZYSTY TEKST
Henryk Cudak, Wychowanie dla pokoju ważnym zadaniem współczesnej szkoły, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 115 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Cudak", title = "Wychowanie dla pokoju ważnym zadaniem współczesnej szkoły", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "115 - 124" }
-
Migration as a contemporary social problem from the perspective of theoretical scientific considerations and research explorations. 125 - 135CZYSTY TEKST
Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Migration as a contemporary social problem from the perspective of theoretical scientific considerations and research exploration, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 125 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skoczyńska-Prokopowicz", title = "Migration as a contemporary social problem from the perspective of theoretical scientific considerations and research exploration", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "125 - 135" }
-
Mobbing jako forma agresji społecznej : aspekty cywilizacyjne i kulturowe : charakter zjawiska i próba badań empirycznychs. 136 - 157CZYSTY TEKST
Jerzy Michno, Hanna Sommer, Hubert Sommer, Mobbing jako forma agresji społecznej : aspekty cywilizacyjne i kulturowe : charakter zjawiska i próba badań empirycznych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 136 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Michno, Hanna Sommer, Hubert Sommer", title = "Mobbing jako forma agresji społecznej : aspekty cywilizacyjne i kulturowe : charakter zjawiska i próba badań empirycznych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "136 - 157" }
-
Single jako nowy styl życia, współczesne formy relacji międzyludzkichs. 158 - 180CZYSTY TEKST
Ewa Markowska-Gos, Single jako nowy styl życia, współczesne formy relacji międzyludzkich, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 158 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markowska-Gos", title = "Single jako nowy styl życia, współczesne formy relacji międzyludzkich", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "158 - 180" }
-
Altruism as an attitude desirable for society : upbringing demandss. 183 - 195CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Altruism as an attitude desirable for society : upbringing demands, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 183 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Altruism as an attitude desirable for society : upbringing demands", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "183 - 195" }
-
Rodzina miejscem pracy człowieka nad doskonałością moralnąs. 196 - 206CZYSTY TEKST
Magdalena Parzyszek, Rodzina miejscem pracy człowieka nad doskonałością moralną, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 196 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Parzyszek", title = "Rodzina miejscem pracy człowieka nad doskonałością moralną", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "196 - 206" }
-
Znaczenie współczesnej edukacji przyrodniczejs. 216 - 225CZYSTY TEKST
Eliza Chodkowska, Zbigniew Chodkowski, Znaczenie współczesnej edukacji przyrodniczej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 216 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Eliza Chodkowska, Zbigniew Chodkowski", title = "Znaczenie współczesnej edukacji przyrodniczej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "216 - 225" }
-
Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnychs. 229 - 240CZYSTY TEKST
Małgorzata Marmola, Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 229 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marmola", title = "Relacje dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami w klasach integracyjnych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "229 - 240" }
-
Research on teaching strategies in inclusive learning environments : a case studys. 241 - 256CZYSTY TEKST
Rebeca Soler Costa, Juan Ramón Soler Santaliestra, Research on teaching strategies in inclusive learning environments : a case study, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 241 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Rebeca Soler Costa, Juan Ramón Soler Santaliestra", title = "Research on teaching strategies in inclusive learning environments : a case study", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "241 - 256" }
-
Nauczyciel ważnym podmiotem współczesnej edukacji szkolnejs. 257 - 264CZYSTY TEKST
Sławomir Cudak, Nauczyciel ważnym podmiotem współczesnej edukacji szkolnej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 257 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Cudak", title = "Nauczyciel ważnym podmiotem współczesnej edukacji szkolnej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "257 - 264" }
-
Educational practices in the University : a longitudinal study in the Teacher Training Master in the University of Zaragozas. 267 - 278CZYSTY TEKST
Rebeca Soler Costa, Juan Ramón Soler Santaliestra, Educational practices in the University : a longitudinal study in the Teacher Training Master in the University of Zaragoza, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Rebeca Soler Costa, Juan Ramón Soler Santaliestra", title = "Educational practices in the University : a longitudinal study in the Teacher Training Master in the University of Zaragoza", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "267 - 278" }
-
Quality assessment of education based on the U-map methodologys. 279 - 283CZYSTY TEKST
Danka Lukáčová, Quality assessment of education based on the U-map methodology, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2016 / Tom 4, s. 279 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Danka Lukáčová", title = "Quality assessment of education based on the U-map methodology", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2016 / Tom 4", pages = "279 - 283" }