-
CZYSTY TEKST
Jolanta Mazur, Od Redakcji , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mazur", title = "Od Redakcji ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "9 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Mazur, Przeszłość i przyszłość marketingu , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mazur", title = "Przeszłość i przyszłość marketingu ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "19 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder, Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder", title = "Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "43 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa M. Dudzik, Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa M. Dudzik", title = "Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "59 - 78" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Mokrysz-Olszańska, Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mokrysz-Olszańska", title = "Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "79 - 95" }
-
System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingus. 96 - 113CZYSTY TEKST
Izabela Kowalik, System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 96 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalik", title = "System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "96 - 113" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Mirońska, Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 114 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Mirońska", title = "Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "114 - 132" }
-
Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwas. 133 - 154CZYSTY TEKST
Lidia Danik, Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 133 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Danik", title = "Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "133 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewandowska, Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 155 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewandowska", title = "Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "155 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Marzanna Witek-Hajduk, Cykl życia marki na rynku , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 180 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Witek-Hajduk", title = "Cykl życia marki na rynku ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "180 - 201" }
-
Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowegos. 202 - 224CZYSTY TEKST
Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 202 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska", title = "Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "202 - 224" }
-
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywys. 225 - 248CZYSTY TEKST
Robert Grabeł, Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 225 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Grabeł", title = "Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "225 - 248" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Mika, Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" , International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 249 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Mika", title = "Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "249 - 265" }