-
From classical rhetoric to the rhetoric of advertisement - a review of the types of “the art of effective persuasion”s. 9 - 22CZYSTY TEKST
Magdalena Butkiewicz, From classical rhetoric to the rhetoric of advertisement - a review of the types of “the art of effective persuasion”, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Butkiewicz", title = "From classical rhetoric to the rhetoric of advertisement - a review of the types of “the art of effective persuasion”", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "9 - 22" }
-
Il concetto di fecondazione artificiale dal punto di vista di Angelo Fiori. Studio fino al anno 2012s. 23 - 31CZYSTY TEKST
Jacek Rosa, Il concetto di fecondazione artificiale dal punto di vista di Angelo Fiori. Studio fino al anno 2012, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Rosa", title = "Il concetto di fecondazione artificiale dal punto di vista di Angelo Fiori. Studio fino al anno 2012", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "23 - 31" }
-
The role of religious congregations in the development of press in Poland in the pre-partitioning timess. 32 - 41CZYSTY TEKST
Paweł Bednarz, The role of religious congregations in the development of press in Poland in the pre-partitioning times, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 32 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bednarz", title = "The role of religious congregations in the development of press in Poland in the pre-partitioning times", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "32 - 41" }
-
Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social medias. 42 - 57CZYSTY TEKST
Marta Brzezińska-Waleszczyk, Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 42 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Brzezińska-Waleszczyk", title = "Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "42 - 57" }
-
Metody z Olimpu i jego koncepcja wolnej wolis. 58 - 74CZYSTY TEKST
Mirosław Mejzner, Metody z Olimpu i jego koncepcja wolnej woli, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 58 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Mejzner", title = "Metody z Olimpu i jego koncepcja wolnej woli", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "58 - 74" }
-
Nowe spojrzenie na narcyzms. 76 - 77CZYSTY TEKST
Adam Dzieja, Magdalena Szpunar, Nowe spojrzenie na narcyzm, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 76 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Dzieja, Magdalena Szpunar", title = "Nowe spojrzenie na narcyzm", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "76 - 77" }
-
Ambona czy mównica?s. 78 - 81CZYSTY TEKST
Anna Goc, Wiesław Przyczyna, Leszek Szewczyk, Ambona czy mównica?, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 78 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Goc, Wiesław Przyczyna, Leszek Szewczyk", title = "Ambona czy mównica?", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "78 - 81" }
-
Lista recenzentów kwartalnika „Kultura-Media-Teologia” w roku 2016s. 82 - 84CZYSTY TEKST
Lista recenzentów kwartalnika „Kultura-Media-Teologia” w roku 2016, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 82 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów kwartalnika „Kultura-Media-Teologia” w roku 2016", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "82 - 84" }