-
Zrozumieć codzienność wychowania : wprowadzenies. 8 - 14CZYSTY TEKST
Anna Walczak, Zrozumieć codzienność wychowania : wprowadzenie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 8 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Walczak", title = "Zrozumieć codzienność wychowania : wprowadzenie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "8 - 14" }
-
Pedagogika filozoficzna jako ruch transdyscyplinarnys. 15 - 28CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Pedagogika filozoficzna jako ruch transdyscyplinarny, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Pedagogika filozoficzna jako ruch transdyscyplinarny", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "15 - 28" }
-
Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserlas. 29 - 36CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "29 - 36" }
-
Codzienność i niecodzienność spotkania – dialogika Martina Bubera wobec relacji między wychowawcą i wychowankiem : intuicje pedagogicznes. 37 - 50CZYSTY TEKST
Witold P. Glinkowski, Codzienność i niecodzienność spotkania – dialogika Martina Bubera wobec relacji między wychowawcą i wychowankiem : intuicje pedagogiczne, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Witold P. Glinkowski", title = "Codzienność i niecodzienność spotkania – dialogika Martina Bubera wobec relacji między wychowawcą i wychowankiem : intuicje pedagogiczne", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "37 - 50" }
-
Dialog czy teorie dialogu? : refleksje egzystencjalnes. 51 - 69CZYSTY TEKST
Małgorzata Opoczyńska, Dialog czy teorie dialogu? : refleksje egzystencjalne, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 51 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Opoczyńska", title = "Dialog czy teorie dialogu? : refleksje egzystencjalne", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "51 - 69" }
-
Rozumienie jako powracanie do bycia autentycznego : Martin Heidegger i literaturas. 70 - 80CZYSTY TEKST
Michał Januszkiewicz, Rozumienie jako powracanie do bycia autentycznego : Martin Heidegger i literatura, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 70 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Januszkiewicz", title = "Rozumienie jako powracanie do bycia autentycznego : Martin Heidegger i literatura", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "70 - 80" }
-
Etyka (w) codzienności wychowania – od nieuchronności do możliwościs. 81 - 99CZYSTY TEKST
Anna Walczak, Etyka (w) codzienności wychowania – od nieuchronności do możliwości, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 81 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Walczak", title = "Etyka (w) codzienności wychowania – od nieuchronności do możliwości", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "81 - 99" }
-
Codzienność wychowania jako przestrzeń symboliczna : między myśleniem a działaniem pedagogicznym, czy inaczej między inter- a transdyscyplinarnościąs. 100 - 112CZYSTY TEKST
Alina Wróbel, Codzienność wychowania jako przestrzeń symboliczna : między myśleniem a działaniem pedagogicznym, czy inaczej między inter- a transdyscyplinarnością, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 100 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Wróbel", title = "Codzienność wychowania jako przestrzeń symboliczna : między myśleniem a działaniem pedagogicznym, czy inaczej między inter- a transdyscyplinarnością", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "100 - 112" }
-
Sztuka (nie)dojrzewania : wychowanie do płci i seksualności – o dwóch wierszach Izabeli Filipiaks. 113 - 132CZYSTY TEKST
Bernadetta Żynis, Sztuka (nie)dojrzewania : wychowanie do płci i seksualności – o dwóch wierszach Izabeli Filipiak, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 113 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Bernadetta Żynis", title = "Sztuka (nie)dojrzewania : wychowanie do płci i seksualności – o dwóch wierszach Izabeli Filipiak", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "113 - 132" }
-
Doniosłość codzienności w filozofii wychowania Janusza Korczakas. 133 - 146CZYSTY TEKST
Dorota Kubicka, Doniosłość codzienności w filozofii wychowania Janusza Korczaka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Kubicka", title = "Doniosłość codzienności w filozofii wychowania Janusza Korczaka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "133 - 146" }
-
Koncepcja egzystencji Karla Jaspersa jako przyczynek do refleksji nad codziennością wychowanias. 147 - 155CZYSTY TEKST
Justyna Sztobryn-Bochomulska, Koncepcja egzystencji Karla Jaspersa jako przyczynek do refleksji nad codziennością wychowania, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 147 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sztobryn-Bochomulska", title = "Koncepcja egzystencji Karla Jaspersa jako przyczynek do refleksji nad codziennością wychowania", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "147 - 155" }
-
Obecność wychowania w doświadczeniu ponowoczesnej jednostkis. 156 - 171CZYSTY TEKST
Iwona Przybył, Obecność wychowania w doświadczeniu ponowoczesnej jednostki, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 156 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Przybył", title = "Obecność wychowania w doświadczeniu ponowoczesnej jednostki", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "156 - 171" }
-
Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizys. 172 - 186CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 172 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "172 - 186" }
-
„Ambivalenz der Aufmerksamkeit. Öffentlichkeit, Vertraulichkeit und Diskretion im Berufsfeld der Sozialen Arbeit“, Johannes Boettner, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja]s. 187 - 189CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Johannes Boettner, „Ambivalenz der Aufmerksamkeit. Öffentlichkeit, Vertraulichkeit und Diskretion im Berufsfeld der Sozialen Arbeit“, Johannes Boettner, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja], Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 187 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając, Johannes Boettner", title = "„Ambivalenz der Aufmerksamkeit. Öffentlichkeit, Vertraulichkeit und Diskretion im Berufsfeld der Sozialen Arbeit“, Johannes Boettner, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja]", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "187 - 189" }
-
Mistrzowie ― preliminaria : o założeniach pewnego projektu badawczegos. 190 - 196CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, Adam F. Kola, Mistrzowie ― preliminaria : o założeniach pewnego projektu badawczego, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 190 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar, Adam F. Kola", title = "Mistrzowie ― preliminaria : o założeniach pewnego projektu badawczego", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "190 - 196" }
-
Działalność Polskiego Stowarzyszenia Montessori w syntezie (1994 – 2015)s. 197 - 204CZYSTY TEKST
Działalność Polskiego Stowarzyszenia Montessori w syntezie (1994 – 2015), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 197 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działalność Polskiego Stowarzyszenia Montessori w syntezie (1994 – 2015)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "197 - 204" }
-
„Krakowskie Dialogi Praktyki z Teorią” – urzeczywistnienie idei dialogu i wymiany interdyscyplinarnejs. 205 - 209CZYSTY TEKST
Arkadiusz Żukiewicz, „Krakowskie Dialogi Praktyki z Teorią” – urzeczywistnienie idei dialogu i wymiany interdyscyplinarnej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 205 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Żukiewicz", title = "„Krakowskie Dialogi Praktyki z Teorią” – urzeczywistnienie idei dialogu i wymiany interdyscyplinarnej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "205 - 209" }
-
Sprawozdanie z XII Zjazdu Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznejs. 210 - 212CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z XII Zjazdu Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 210 - 212
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z XII Zjazdu Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "210 - 212" }