-
Turystyczne portale internetowe : wiarygodne źródło informacji? = Travel Websites : a Relevant Source of Statistical Information?s. 7 - 14CZYSTY TEKST
Marta Drozdowska, Magdalena Duda-Seifert, Turystyczne portale internetowe : wiarygodne źródło informacji? = Travel Websites : a Relevant Source of Statistical Information?, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Drozdowska, Magdalena Duda-Seifert", title = "Turystyczne portale internetowe : wiarygodne źródło informacji? = Travel Websites : a Relevant Source of Statistical Information?", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "7 - 14" }
-
Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotelss. 15 - 22CZYSTY TEKST
Banafsheh Nasihatkon, Jamal Kheiri, Oriol Miralbell, Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotels, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Banafsheh Nasihatkon, Jamal Kheiri, Oriol Miralbell", title = "Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotels", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "15 - 22" }
-
Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego = The Multi-Sensory Landscape as an Inspiration in the Creation of a Tourism Products. 23 - 32CZYSTY TEKST
Mateusz Rogowski, Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego = The Multi-Sensory Landscape as an Inspiration in the Creation of a Tourism Product, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rogowski", title = "Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego = The Multi-Sensory Landscape as an Inspiration in the Creation of a Tourism Product", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "23 - 32" }
-
Ocena atrakcyjności wizualnej krajobrazu wybranych obszarów Polski = Evaulation of the Visual Attractiveness of the Landscape in Selected Areas in Polands. 33 - 38CZYSTY TEKST
Katarzyna Podhorodecka, Ocena atrakcyjności wizualnej krajobrazu wybranych obszarów Polski = Evaulation of the Visual Attractiveness of the Landscape in Selected Areas in Poland, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 33 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Podhorodecka", title = "Ocena atrakcyjności wizualnej krajobrazu wybranych obszarów Polski = Evaulation of the Visual Attractiveness of the Landscape in Selected Areas in Poland", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "33 - 38" }
-
Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airliness. 39 - 47CZYSTY TEKST
Beata Gierczak-Korzeniowska, Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airlines , Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gierczak-Korzeniowska", title = "Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA = The Importance of Benchmarking in the Innovative Activities of Tourism Enterprises : the Case Study of LOT S.A. Polish Airlines ", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "39 - 47" }
-
Konopie indyjskie jako motyw zagranicznych podróży turystycznych obywateli Polski = Cannabis indica as a Motivation for Foreign Travel by Polish Citizenss. 49 - 57CZYSTY TEKST
Andrzej Matczak, Przemysław Adam Pawlicki, Konopie indyjskie jako motyw zagranicznych podróży turystycznych obywateli Polski = Cannabis indica as a Motivation for Foreign Travel by Polish Citizens, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Matczak, Przemysław Adam Pawlicki", title = "Konopie indyjskie jako motyw zagranicznych podróży turystycznych obywateli Polski = Cannabis indica as a Motivation for Foreign Travel by Polish Citizens", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "49 - 57" }
-
Charakterystyka turystów kulturowych zainteresowanych dziedzictwem żydowskim w miastach na przykładzie odwiedzających Synagogę Pod Białym Bocianem we Wrocławiu = The Characteristics of Cultural Tourists Who Visit Urban Jewish Heritage Centres : the Case Study of Visitors to the White Stork Synagogue in Wrocławs. 59 - 67CZYSTY TEKST
Magdalena Duda-Seifert, Charakterystyka turystów kulturowych zainteresowanych dziedzictwem żydowskim w miastach na przykładzie odwiedzających Synagogę Pod Białym Bocianem we Wrocławiu = The Characteristics of Cultural Tourists Who Visit Urban Jewish Heritage Centres : the Case Study of Visitors to the White Stork Synagogue in Wrocław, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Duda-Seifert", title = "Charakterystyka turystów kulturowych zainteresowanych dziedzictwem żydowskim w miastach na przykładzie odwiedzających Synagogę Pod Białym Bocianem we Wrocławiu = The Characteristics of Cultural Tourists Who Visit Urban Jewish Heritage Centres : the Case Study of Visitors to the White Stork Synagogue in Wrocław", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "59 - 67" }
-
Problematyka zakwaterowania turystycznego w czasopiśmie „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism” = The Issue of Tourist Accommodation in the „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism”s. 69 - 75CZYSTY TEKST
Małgorzata Ambrozik, Problematyka zakwaterowania turystycznego w czasopiśmie „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism” = The Issue of Tourist Accommodation in the „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism”, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 69 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Ambrozik", title = "Problematyka zakwaterowania turystycznego w czasopiśmie „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism” = The Issue of Tourist Accommodation in the „Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism”", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "69 - 75" }