-
Zachowania bezpieczne w środowisku komunikacyjnym konsumpcjonizmus. 49 - 60CZYSTY TEKST
Wanda Krzemińska, Zachowania bezpieczne w środowisku komunikacyjnym konsumpcjonizmu, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Krzemińska", title = "Zachowania bezpieczne w środowisku komunikacyjnym konsumpcjonizmu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "49 - 60" }
-
Od Redakcjis. 5 - 8CZYSTY TEKST
Jan Kania, Zbigniew Kosiorowski, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kania, Zbigniew Kosiorowski", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "5 - 8" }
-
Świat epoki konsumeryzmus. 9 - 18CZYSTY TEKST
Krzysztof Teodor Toeplitz, Świat epoki konsumeryzmu, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Teodor Toeplitz", title = "Świat epoki konsumeryzmu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "9 - 18" }
-
Szkic do anatomii społeczeństwa konsumpcyjnegos. 19 - 32CZYSTY TEKST
Piotr Bartula, Szkic do anatomii społeczeństwa konsumpcyjnego, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Bartula", title = "Szkic do anatomii społeczeństwa konsumpcyjnego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "19 - 32" }
-
Konsumpcja jako sposób ludzkiego istnienia : uwagi filozofas. 33 - 40CZYSTY TEKST
Ireneusz Ziemiński, Konsumpcja jako sposób ludzkiego istnienia : uwagi filozofa, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Ziemiński", title = "Konsumpcja jako sposób ludzkiego istnienia : uwagi filozofa", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "33 - 40" }
-
Konsumpcja: między terroryzmem a znawstwems. 41 - 48CZYSTY TEKST
Jerzy Kochan, Konsumpcja: między terroryzmem a znawstwem, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 41 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kochan", title = "Konsumpcja: między terroryzmem a znawstwem", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "41 - 48" }
-
Badania konsumpcji mediów: wiedza o mediach – wiedza o odbiorcachs. 61 - 76CZYSTY TEKST
Stanisław Jędrzejewski, Badania konsumpcji mediów: wiedza o mediach – wiedza o odbiorcach , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Jędrzejewski", title = "Badania konsumpcji mediów: wiedza o mediach – wiedza o odbiorcach ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "61 - 76" }
-
Jaką przyszłość mają media publiczne i ich misja w dobie konwergencjis. 77 - 105CZYSTY TEKST
Karol Jakubowicz, Jaką przyszłość mają media publiczne i ich misja w dobie konwergencji, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 77 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Jakubowicz", title = "Jaką przyszłość mają media publiczne i ich misja w dobie konwergencji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "77 - 105" }
-
Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznychs. 106 - 121CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznych , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 106 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "106 - 121" }
-
Marketyzacja współczesnej polszczyznys. 122 - 128CZYSTY TEKST
Ewa Kołodziejek, Marketyzacja współczesnej polszczyzny , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 122 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kołodziejek", title = "Marketyzacja współczesnej polszczyzny ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "122 - 128" }
-
Odwrót od konsumpcjonizmu, czyli nowe trendy w reklamies. 129 - 135CZYSTY TEKST
Zbigniew Skarul, Odwrót od konsumpcjonizmu, czyli nowe trendy w reklamie, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 129 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skarul", title = "Odwrót od konsumpcjonizmu, czyli nowe trendy w reklamie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "129 - 135" }
-
Reklama – uśmiechnięta bestias. 136 - 146CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Reklama – uśmiechnięta bestia, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 136 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Reklama – uśmiechnięta bestia", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "136 - 146" }
-
Kupuję, więc jestem : konsumpcja na pokazs. 147 - 152CZYSTY TEKST
Łukasz Kozub, Kupuję, więc jestem : konsumpcja na pokaz, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Kozub", title = "Kupuję, więc jestem : konsumpcja na pokaz", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "147 - 152" }
-
Wychowanie dorosłych do wartości konsumpcyjnych w ponowoczesnym świecies. 153 - 166CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Wychowanie dorosłych do wartości konsumpcyjnych w ponowoczesnym świecie, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 153 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta", title = "Wychowanie dorosłych do wartości konsumpcyjnych w ponowoczesnym świecie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "153 - 166" }
-
W poszukiwaniu możliwości równoważenia wyborów wartościs. 167 - 173CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, W poszukiwaniu możliwości równoważenia wyborów wartości , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "W poszukiwaniu możliwości równoważenia wyborów wartości ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "167 - 173" }
-
Konsumpcjonizm a "e-learning"s. 174 - 177CZYSTY TEKST
Anna Pawlak-Kryńska, Konsumpcjonizm a "e-learning", Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 174 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pawlak-Kryńska", title = "Konsumpcjonizm a "e-learning"", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "174 - 177" }
-
Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwami, władzami publicznymi i lokalnymi szkołami wyższymi sposobem na tworzenie sieci społecznej komunikacji na przykładzie Uniwersytetu Siauliais. 178 - 181CZYSTY TEKST
Vilma Tubutiene, Natalja Mazeikiene, Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwami, władzami publicznymi i lokalnymi szkołami wyższymi sposobem na tworzenie sieci społecznej komunikacji na przykładzie Uniwersytetu Siauliai, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 178 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Vilma Tubutiene, Natalja Mazeikiene", title = "Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwami, władzami publicznymi i lokalnymi szkołami wyższymi sposobem na tworzenie sieci społecznej komunikacji na przykładzie Uniwersytetu Siauliai", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "178 - 181" }
-
Postawy antykonsumpcyjne w życiu, wypowiedziach i tekstach polskich muzyków rockowych w czasach transformacji ustrojowejs. 182 - 199CZYSTY TEKST
Artur Trudzik, Postawy antykonsumpcyjne w życiu, wypowiedziach i tekstach polskich muzyków rockowych w czasach transformacji ustrojowej, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 182 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Trudzik", title = "Postawy antykonsumpcyjne w życiu, wypowiedziach i tekstach polskich muzyków rockowych w czasach transformacji ustrojowej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "182 - 199" }
-
Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnychs. 200 - 210CZYSTY TEKST
Andrzej B. Gazicki, Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnych , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 200 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej B. Gazicki", title = "Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "200 - 210" }
-
Od lamusa do lansera : praktyczny wymiar kreowania autowizerunku przez młode pokolenies. 211 - 216CZYSTY TEKST
Berenika Joanna Gocłowska, Od lamusa do lansera : praktyczny wymiar kreowania autowizerunku przez młode pokolenie, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 211 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Berenika Joanna Gocłowska", title = "Od lamusa do lansera : praktyczny wymiar kreowania autowizerunku przez młode pokolenie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "211 - 216" }