-
Nauczyciele wobec potrzeb stosowania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktycznyms. 7 - 16CZYSTY TEKST
Jan Kania, Nauczyciele wobec potrzeb stosowania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktycznym , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 7 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kania", title = "Nauczyciele wobec potrzeb stosowania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie dydaktycznym ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "7 - 16" }
-
Biologiczne korzenie kultury w ujęciu Konrada Lorenzas. 17 - 29CZYSTY TEKST
Tomasz Perz, Biologiczne korzenie kultury w ujęciu Konrada Lorenza , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Perz", title = "Biologiczne korzenie kultury w ujęciu Konrada Lorenza ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "17 - 29" }
-
Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego na drugim etapie edukacjis. 31 - 43CZYSTY TEKST
Mirosław Bobek, Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego na drugim etapie edukacji , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Bobek", title = "Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego na drugim etapie edukacji ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "31 - 43" }
-
Motywy determinujące wybór szkoły sportowej - raport z badańs. 45 - 56CZYSTY TEKST
Maciej Bardelas, Motywy determinujące wybór szkoły sportowej - raport z badań , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Bardelas", title = "Motywy determinujące wybór szkoły sportowej - raport z badań ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "45 - 56" }
-
Improving Reading Culture of Primary School Students in Hanoi City, Vietnams. 57 - 68CZYSTY TEKST
Nguyen Nhu Ngoc, Improving Reading Culture of Primary School Students in Hanoi City, Vietnam , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Nguyen Nhu Ngoc", title = "Improving Reading Culture of Primary School Students in Hanoi City, Vietnam ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "57 - 68" }
-
Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistóws. 69 - 79CZYSTY TEKST
Marek Banaszak, Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistów , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Banaszak", title = "Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistów ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "69 - 79" }
-
Zagrożenia cyberterrorystyczne w świadomości młodzieżys. 81 - 94CZYSTY TEKST
Grzegorz Gronowicz, Marek Woś, Zagrożenia cyberterrorystyczne w świadomości młodzieży , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 81 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gronowicz, Marek Woś", title = "Zagrożenia cyberterrorystyczne w świadomości młodzieży ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "81 - 94" }
-
Gotowość do zmiany pracowników socjalnychs. 95 - 104CZYSTY TEKST
Lidia Kłos, Grażyna Leśniewska, Gotowość do zmiany pracowników socjalnych , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Kłos, Grażyna Leśniewska", title = "Gotowość do zmiany pracowników socjalnych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "95 - 104" }
-
"Ważne, żeby się dobrze żyło" : młodzież z lekką niepełnosprawnością intelektualną o sobie, swoich wartościach i marzeniachs. 105 - 116CZYSTY TEKST
Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk, "Ważne, żeby się dobrze żyło" : młodzież z lekką niepełnosprawnością intelektualną o sobie, swoich wartościach i marzeniach , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk", title = ""Ważne, żeby się dobrze żyło" : młodzież z lekką niepełnosprawnością intelektualną o sobie, swoich wartościach i marzeniach ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "105 - 116" }
-
Fundacja Rozwoju Spółdzielczości Uczniowskiej jako instytucja wspierająca spółdzielczość dzieci i młodzieży szkolnejs. 117 - 130CZYSTY TEKST
Aleksandra Prus, Fundacja Rozwoju Spółdzielczości Uczniowskiej jako instytucja wspierająca spółdzielczość dzieci i młodzieży szkolnej , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Prus", title = "Fundacja Rozwoju Spółdzielczości Uczniowskiej jako instytucja wspierająca spółdzielczość dzieci i młodzieży szkolnej ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "117 - 130" }
-
Kształtowanie kompetencji społecznych ucznia średniej szkołu zawodowejs. 131 - 142CZYSTY TEKST
Marek Wrzesiński, Kształtowanie kompetencji społecznych ucznia średniej szkołu zawodowej , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Wrzesiński", title = "Kształtowanie kompetencji społecznych ucznia średniej szkołu zawodowej ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "131 - 142" }
-
Engineering Companies Support Combining Student Teaching with Practices. 143 - 149CZYSTY TEKST
Petra Krasnová, L'ubomír Žáčok, L'uboš Kvasna, Engineering Companies Support Combining Student Teaching with Practice , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Petra Krasnová, L'ubomír Žáčok, L'uboš Kvasna", title = "Engineering Companies Support Combining Student Teaching with Practice ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "143 - 149" }
-
"Kwestia ukraińska w działalności Słuzby Bezpieczeństwa PRL : dokumenty i materiały", oprac. Arkadiusz Słabig, Warszawa 2016 : [recenzja]s. 151 - 153CZYSTY TEKST
Amadeusz Urbanik, Arkadiusz Słabig, "Kwestia ukraińska w działalności Słuzby Bezpieczeństwa PRL : dokumenty i materiały", oprac. Arkadiusz Słabig, Warszawa 2016 : [recenzja] , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 151 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Amadeusz Urbanik, Arkadiusz Słabig", title = ""Kwestia ukraińska w działalności Słuzby Bezpieczeństwa PRL : dokumenty i materiały", oprac. Arkadiusz Słabig, Warszawa 2016 : [recenzja] ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "151 - 153" }
-
"Intuicja - jej siła i słabość", David G. Myers, przeł. Anna Sosenko, Wrocław 2004 : [recenzja]s. 154 - 155CZYSTY TEKST
Wioletta Lekszycka, David G. Myers, Anna Sosenko, "Intuicja - jej siła i słabość", David G. Myers, przeł. Anna Sosenko, Wrocław 2004 : [recenzja] , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 154 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Lekszycka, David G. Myers, Anna Sosenko", title = ""Intuicja - jej siła i słabość", David G. Myers, przeł. Anna Sosenko, Wrocław 2004 : [recenzja] ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "154 - 155" }
-
Informacje z życia uczelnis. 157 - 159CZYSTY TEKST
Barbara Popiel, Informacje z życia uczelni , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 157 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Popiel", title = "Informacje z życia uczelni ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "157 - 159" }