-
Niechcący zrobiłam "Dark Souls" - gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcys. 7 - 18CZYSTY TEKST
Martyna Bakun, Niechcący zrobiłam "Dark Souls" - gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcy , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2017 / Tom 4, s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Bakun", title = "Niechcący zrobiłam "Dark Souls" - gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcy ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2017 / Tom 4", pages = "7 - 18" }
-
Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Gamess. 19 - 37CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Games , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2017 / Tom 4, s. 19 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = "Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Games ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2017 / Tom 4", pages = "19 - 37" }
-
O immersyjności escape roomów : przykład pokoi Tick Tack w Gliwicachs. 39 - 50CZYSTY TEKST
Katarzyna Julke-Bogacka, O immersyjności escape roomów : przykład pokoi Tick Tack w Gliwicach , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2017 / Tom 4, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Julke-Bogacka", title = "O immersyjności escape roomów : przykład pokoi Tick Tack w Gliwicach ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2017 / Tom 4", pages = "39 - 50" }