-
Etyczny kontekst przywódczej komunikacji kadry kierowniczej Policji = The Ethical Context of the Leadership Communication of the Police Headquarterss. 9 - 25CZYSTY TEKST
Jadwiga Stawnicka, Etyczny kontekst przywódczej komunikacji kadry kierowniczej Policji = The Ethical Context of the Leadership Communication of the Police Headquarters , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Stawnicka", title = "Etyczny kontekst przywódczej komunikacji kadry kierowniczej Policji = The Ethical Context of the Leadership Communication of the Police Headquarters ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "9 - 25" }
-
Wykorzystanie badań satysfakcji w motywowaniu pracowników = Use of Satisfaction Surveys in Motivating Employeess. 27 - 41CZYSTY TEKST
Jadwiga Bakonyi, Sebastian Bilnik, Wykorzystanie badań satysfakcji w motywowaniu pracowników = Use of Satisfaction Surveys in Motivating Employees , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 27 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Bakonyi, Sebastian Bilnik", title = "Wykorzystanie badań satysfakcji w motywowaniu pracowników = Use of Satisfaction Surveys in Motivating Employees ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "27 - 41" }
-
Proces motywacyjny w korporacjach na rynku polskim = Motivation Process in Corporations on the Polish Markets. 43 - 61CZYSTY TEKST
Olimpia Grabiec, Paulina Łasica, Proces motywacyjny w korporacjach na rynku polskim = Motivation Process in Corporations on the Polish Market , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 43 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Olimpia Grabiec, Paulina Łasica", title = "Proces motywacyjny w korporacjach na rynku polskim = Motivation Process in Corporations on the Polish Market ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "43 - 61" }
-
System Facet5 jako instrument zarządzania różnorodnymi typami osobowości zawodowej pracowników = System Facet5 as an Instrument in Managing Various Types of Professional Personality of Employeess. 63 - 77CZYSTY TEKST
Magdalena Wróbel, Tomasz Zimmer, System Facet5 jako instrument zarządzania różnorodnymi typami osobowości zawodowej pracowników = System Facet5 as an Instrument in Managing Various Types of Professional Personality of Employees , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 63 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Wróbel, Tomasz Zimmer", title = "System Facet5 jako instrument zarządzania różnorodnymi typami osobowości zawodowej pracowników = System Facet5 as an Instrument in Managing Various Types of Professional Personality of Employees ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "63 - 77" }
-
Kapitał ludzki w organizacjach międzynarodowych w branży informatycznej - wyniki badań empirycznych = Human Capital in International Organizations in the Information Technology Industry - Results of Empirical Researchs. 79 - 88CZYSTY TEKST
Monika Socha, Anna Żelazna, Kapitał ludzki w organizacjach międzynarodowych w branży informatycznej - wyniki badań empirycznych = Human Capital in International Organizations in the Information Technology Industry - Results of Empirical Research , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Socha, Anna Żelazna", title = "Kapitał ludzki w organizacjach międzynarodowych w branży informatycznej - wyniki badań empirycznych = Human Capital in International Organizations in the Information Technology Industry - Results of Empirical Research ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "79 - 88" }
-
Wynagrodzenia i świadczenia na rzecz pracowników jako koszt przedsiębiorstwa = Wages and Benefits for Employees as the Cost of the Enterprises. 89 - 108CZYSTY TEKST
Olimpia Grabiec, Wynagrodzenia i świadczenia na rzecz pracowników jako koszt przedsiębiorstwa = Wages and Benefits for Employees as the Cost of the Enterprise , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 89 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Olimpia Grabiec", title = "Wynagrodzenia i świadczenia na rzecz pracowników jako koszt przedsiębiorstwa = Wages and Benefits for Employees as the Cost of the Enterprise ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "89 - 108" }
-
Strategia rozwoju przedsiębiorstwa : case study = Enterprise Development Strategy : Case Studys. 109 - 123CZYSTY TEKST
Dawid Żebrak, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa : case study = Enterprise Development Strategy : Case Study, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Żebrak", title = "Strategia rozwoju przedsiębiorstwa : case study = Enterprise Development Strategy : Case Study", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "109 - 123" }
-
Znaczenie lobbingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem : studia przypadków = The Importance of Lobbing in the Management of an Enterprise : Case Studys. 125 - 139CZYSTY TEKST
Emilia Zakrzewska-Koszel, Znaczenie lobbingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem : studia przypadków = The Importance of Lobbing in the Management of an Enterprise : Case Study , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Zakrzewska-Koszel", title = "Znaczenie lobbingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem : studia przypadków = The Importance of Lobbing in the Management of an Enterprise : Case Study ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "125 - 139" }
-
Analiza systemu zarządzania talentami w organizacjach = Analysis of the Talent Management in Organizationss. 141 - 158CZYSTY TEKST
Marta Gottwald-Białdyga, Analiza systemu zarządzania talentami w organizacjach = Analysis of the Talent Management in Organizations , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 141 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Gottwald-Białdyga", title = "Analiza systemu zarządzania talentami w organizacjach = Analysis of the Talent Management in Organizations ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "141 - 158" }
-
Functioning of Social Welfare on the Example of the City of Łazy = Funkcjonowanie pomocy społecznej na przykładzie urzędu miejskiego w Łazachs. 159 - 175CZYSTY TEKST
Radosław Wolniak, Functioning of Social Welfare on the Example of the City of Łazy = Funkcjonowanie pomocy społecznej na przykładzie urzędu miejskiego w Łazach , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 159 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Wolniak", title = "Functioning of Social Welfare on the Example of the City of Łazy = Funkcjonowanie pomocy społecznej na przykładzie urzędu miejskiego w Łazach ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "159 - 175" }
-
System pomocy społecznej w Polsce w świetle nowych koncepcji zarządzania publicznego = The Social Assistance System in Poland in the Light of the New Concept of Public Managements. 177 - 198CZYSTY TEKST
Leszek Zelek, System pomocy społecznej w Polsce w świetle nowych koncepcji zarządzania publicznego = The Social Assistance System in Poland in the Light of the New Concept of Public Management , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 177 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Zelek", title = "System pomocy społecznej w Polsce w świetle nowych koncepcji zarządzania publicznego = The Social Assistance System in Poland in the Light of the New Concept of Public Management ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "177 - 198" }
-
Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument Districts. 199 - 207CZYSTY TEKST
Magdalena Chowaniec, Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument District , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Chowaniec", title = "Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument District ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "199 - 207" }
-
Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument Districts. 199 - 207CZYSTY TEKST
Magdalena Chowaniec, Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument District , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Chowaniec", title = "Praktyka ochrony konsumentów na przykładzie wybranego powiatowego rzecznika konsumentów = Consumer Protection Practice on Example of a Chosen Powiument District ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "199 - 207" }
-
Nowoczesna strategia bezpieczeństwa gospodarki narodowej za pomocą polityki makroostrożnościowej = How to Develop Modern National Security Strategy Using Macropudential Policys. 209 - 228CZYSTY TEKST
Yevhenii Alimpiiev, Nowoczesna strategia bezpieczeństwa gospodarki narodowej za pomocą polityki makroostrożnościowej = How to Develop Modern National Security Strategy Using Macropudential Policy , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 209 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Yevhenii Alimpiiev", title = "Nowoczesna strategia bezpieczeństwa gospodarki narodowej za pomocą polityki makroostrożnościowej = How to Develop Modern National Security Strategy Using Macropudential Policy ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "209 - 228" }
-
Reporting of Social Indicators in the Period of 2012-2017 Illustrated with an Example of Selected Polish Companies from the Brewing Industry = Raportowanie wskaźników społecznych w latach 2012-2017 na przykładzie wybranych polskich spółek branży piwowarskiejs. 229 - 249CZYSTY TEKST
Małgorzata Idasiak, Reporting of Social Indicators in the Period of 2012-2017 Illustrated with an Example of Selected Polish Companies from the Brewing Industry = Raportowanie wskaźników społecznych w latach 2012-2017 na przykładzie wybranych polskich spółek branży piwowarskiej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 229 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Idasiak", title = "Reporting of Social Indicators in the Period of 2012-2017 Illustrated with an Example of Selected Polish Companies from the Brewing Industry = Raportowanie wskaźników społecznych w latach 2012-2017 na przykładzie wybranych polskich spółek branży piwowarskiej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "229 - 249" }
-
From Silo Approach to Risk Portfolio Management - A New Way of Analyzing Risk in an Enterprise = Od koncepcji silosowej po zarządzanie portfelem ryzyka - nowe podejście do analizy ryzyka w przedsiębiorstwies. 251 - 262CZYSTY TEKST
Sylwia Przetacznik, From Silo Approach to Risk Portfolio Management - A New Way of Analyzing Risk in an Enterprise = Od koncepcji silosowej po zarządzanie portfelem ryzyka - nowe podejście do analizy ryzyka w przedsiębiorstwie , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 251 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Przetacznik", title = "From Silo Approach to Risk Portfolio Management - A New Way of Analyzing Risk in an Enterprise = Od koncepcji silosowej po zarządzanie portfelem ryzyka - nowe podejście do analizy ryzyka w przedsiębiorstwie ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "251 - 262" }
-
Typologia interesariuszy - aspekt teoretyczny = Typology of Stakeholders - Theoretical Aspects. 263 - 278CZYSTY TEKST
Aleksandra Korenkiewicz, Typologia interesariuszy - aspekt teoretyczny = Typology of Stakeholders - Theoretical Aspect , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 263 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Korenkiewicz", title = "Typologia interesariuszy - aspekt teoretyczny = Typology of Stakeholders - Theoretical Aspect ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "263 - 278" }
-
Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketings. 279 - 296CZYSTY TEKST
Tomasz Bekus, Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketing , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 279 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Bekus", title = "Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketing ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "279 - 296" }
-
Praktyczne zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości produktu = Practical QFD Method Application in Product Quality Improvements. 297 - 313CZYSTY TEKST
Andrzej Jamróz, Praktyczne zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości produktu = Practical QFD Method Application in Product Quality Improvement , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 297 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Jamróz", title = "Praktyczne zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości produktu = Practical QFD Method Application in Product Quality Improvement ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "297 - 313" }
-
Marketyzacja usług w małych miastach w Polsce = The Marketization of Services in Small Towns in Polands. 315 - 329CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Marketyzacja usług w małych miastach w Polsce = The Marketization of Services in Small Towns in Poland , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 315 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Marketyzacja usług w małych miastach w Polsce = The Marketization of Services in Small Towns in Poland ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "315 - 329" }
-
Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowieckis. 331 - 342CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim, Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim", title = "Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "331 - 342" }