-
Rzeczywistość "wirtualna" celebrytów a problemy i dylematy życiowe polaków w świetle tzw. listów do redakcji publikowanych w tabloidachs. 1 - 9CZYSTY TEKST
Wojciech Pelczar, Rzeczywistość "wirtualna" celebrytów a problemy i dylematy życiowe polaków w świetle tzw. listów do redakcji publikowanych w tabloidach, Social Communication. Online Journal, 2013 / Numer 2 (6), s. 1 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Pelczar", title = "Rzeczywistość "wirtualna" celebrytów a problemy i dylematy życiowe polaków w świetle tzw. listów do redakcji publikowanych w tabloidach", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "1 - 9" }
-
Przeprosiny, podziękowania i prośby : kampania samoobrony RP w wyborach do Parlamentu Europejskiego w roku 2009s. 10 - 20CZYSTY TEKST
Krzysztof Gajdka, Przeprosiny, podziękowania i prośby : kampania samoobrony RP w wyborach do Parlamentu Europejskiego w roku 2009, Social Communication. Online Journal, 2013 / Numer 2 (6), s. 10 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Gajdka", title = "Przeprosiny, podziękowania i prośby : kampania samoobrony RP w wyborach do Parlamentu Europejskiego w roku 2009", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "10 - 20" }
-
Modelowanie świata w interpersonalnym komunikowanius. 21 - 30CZYSTY TEKST
Paweł Przywara, Modelowanie świata w interpersonalnym komunikowaniu, Social Communication. Online Journal, 2013 / Numer 2 (6), s. 21 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Przywara", title = "Modelowanie świata w interpersonalnym komunikowaniu", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "21 - 30" }
-
Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowegos. 31 - 42CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego, Social Communication. Online Journal, 2013 / Numer 2 (6), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "31 - 42" }