-
Między czwartą a piątą władzą : dziennikarze a blogerzy : doświadczenia amerykańskie i polskies. 1 - 13CZYSTY TEKST
Barbara Przywara, Paweł Przywara, Między czwartą a piątą władzą : dziennikarze a blogerzy : doświadczenia amerykańskie i polskie, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 1 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Przywara, Paweł Przywara", title = "Między czwartą a piątą władzą : dziennikarze a blogerzy : doświadczenia amerykańskie i polskie", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "1 - 13" }
-
News a fakt : wokół relacji między medialnym obrazem świata a rzeczywistościąs. 14 - 23CZYSTY TEKST
Paweł Przywara, News a fakt : wokół relacji między medialnym obrazem świata a rzeczywistością, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 14 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Przywara", title = "News a fakt : wokół relacji między medialnym obrazem świata a rzeczywistością", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "14 - 23" }
-
Fenomen Al-Jazeerys. 24 - 35CZYSTY TEKST
Zofia Sawicka, Fenomen Al-Jazeery, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 24 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Sawicka", title = "Fenomen Al-Jazeery", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "24 - 35" }
-
Sens istnienia dziennikarskich kodeksów etycznych i ich trudna przydatnośćs. 36 - 49CZYSTY TEKST
Maciej Ulita, Sens istnienia dziennikarskich kodeksów etycznych i ich trudna przydatność , Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 36 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Ulita", title = "Sens istnienia dziennikarskich kodeksów etycznych i ich trudna przydatność ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "36 - 49" }
-
Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowegos. 50 - 61CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowego, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 50 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowego", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "50 - 61" }
-
Media studenckie w Polsces. 62 - 73CZYSTY TEKST
Olga Kurek, Media studenckie w Polsce, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 62 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Kurek", title = "Media studenckie w Polsce", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "62 - 73" }