-
Wprowadzenies. 7 - 10CZYSTY TEKST
Monika Sulik, Wprowadzenie, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Sulik", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "7 - 10" }
-
Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtenas. 11 - 26CZYSTY TEKST
Agata Czajkowska, Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 11 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Czajkowska", title = "Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "11 - 26" }
-
W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023s. 27 - 42CZYSTY TEKST
Łukasz Brzezicki, Tomasz Maliszewski, W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Brzezicki, Tomasz Maliszewski", title = "W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "27 - 42" }
-
Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)s. 43 - 65CZYSTY TEKST
Monika Sulik, Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań), Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 43 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Sulik", title = "Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "43 - 65" }
-
Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznychs. 67 - 81CZYSTY TEKST
Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kawula, Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Kawula", title = "Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "67 - 81" }
-
Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieścis. 83 - 99CZYSTY TEKST
Anita Garbat, Renata Miszczuk, Agnieszka Szplit, Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 83 - 99
BIBTEX@Article{ authors = "Anita Garbat, Renata Miszczuk, Agnieszka Szplit", title = "Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "83 - 99" }
-
Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobistes. 101 - 113CZYSTY TEKST
Marlena Duda, Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = "Marlena Duda", title = "Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "101 - 113" }
-
Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiegos. 115 - 129CZYSTY TEKST
Anna Gutowska, Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 115 - 129
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Gutowska", title = "Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "115 - 129" }
-
Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępnes. 131 - 150CZYSTY TEKST
Dominik Strzelecki, Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 131 - 150
BIBTEX@Article{ authors = "Dominik Strzelecki", title = "Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "131 - 150" }
-
Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnychs. 151 - 170CZYSTY TEKST
Anna Kawula, Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 151 - 170
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Kawula", title = "Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "151 - 170" }
-
O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficznes. 171 - 192CZYSTY TEKST
Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz, O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 171 - 192
BIBTEX@Article{ authors = "Kinga Majchrzak-Ptak, Alicja Szostkiewicz", title = "O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "171 - 192" }
-
Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330s. 193 - 199CZYSTY TEKST
Elżbieta Siarkiewicz, Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330, Edukacja Dorosłych, 2023 / Numer 2 (89), s. 193 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Siarkiewicz", title = "Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2023 / Numer 2 (89)", pages = "193 - 199" }