Tytuł artykułu   (Znaleziono: 7 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Segmentacja rynku kapitałowego na podstawie efektu interwałowego BET dla wybranych indeksów giełdowych Janusz Kudła s. 9-19
Segmentacja rynku usług agroturystycznych na przykładzie regionu Gór Świętokrzyskich Ewa Pałka-Łebek s. 99-114
Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne Ireneusz Żuchowski s. 119-132
Marketingowa segmentacja rynku Janusz Pawlak s. 159-173
Segmentacja rynku odzieżowego Ewa Grandys Andrzej Grandys s. 177-184
    Zacytuj
  • Udostępnij
Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta Marek Nowacki Piotr Zmyślony s. 227-239
Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych Izabela Sowa s. 313-320