Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 7 artykułów)
Autorzy
Strony
Czynności
Segmentacja rynku kapitałowego na podstawie efektu interwałowego BET dla wybranych indeksów giełdowych
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008, Tom 7
Janusz Kudła
s. 9-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Kudła, Segmentacja rynku kapitałowego na podstawie efektu interwałowego BET dla wybranych indeksów giełdowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008, 7, , s. 9-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{498884, author = "Janusz Kudła", title = "Segmentacja rynku kapitałowego na podstawie efektu interwałowego BET dla wybranych indeksów giełdowych", year = 2008, volume = 7, number = , journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 9-19, }
Segmentacja rynku usług agroturystycznych na przykładzie regionu Gór Świętokrzyskich
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 , Numer 1 (29)
Ewa Pałka-Łebek
s. 99-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Pałka-Łebek, Segmentacja rynku usług agroturystycznych na przykładzie regionu Gór Świętokrzyskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015, , 1 (29), s. 99-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497490, author = "Ewa Pałka-Łebek", title = "Segmentacja rynku usług agroturystycznych na przykładzie regionu Gór Świętokrzyskich", year = 2015, volume = , number = 1 (29), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 99-114, }
Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 , Numer 4
Ireneusz Żuchowski
s. 119-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ireneusz Żuchowski, Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007, , 4, s. 119-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{454375, author = "Ireneusz Żuchowski", title = "Segmentacja rynku - ujęcie teoretyczne", year = 2007, volume = , number = 4, journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, pages = s. 119-132, }
Marketingowa segmentacja rynku
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1992, Tom 26
Janusz Pawlak
s. 159-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Pawlak, Marketingowa segmentacja rynku, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1992, 26, , s. 159-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{396406, author = "Janusz Pawlak", title = "Marketingowa segmentacja rynku", year = 1992, volume = 26, number = , journal = Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, pages = s. 159-173, }
Segmentacja rynku odzieżowego
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013, Tom 14 , Numer 13 (2)
Ewa Grandys
Andrzej Grandys
s. 177-184
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Grandys, Andrzej Grandys, Segmentacja rynku odzieżowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013, 14, 13 (2), s. 177-184
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{403397, author = "Ewa Grandys, Andrzej Grandys", title = "Segmentacja rynku odzieżowego", year = 2013, volume = 14, number = 13 (2), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 177-184, }
Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 84
Marek Nowacki
Piotr Zmyślony
s. 227-239
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Nowacki, Piotr Zmyślony, Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 84, s. 227-239
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503590, author = "Marek Nowacki, Piotr Zmyślony", title = "Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta", year = 2012, volume = , number = 84, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 227-239, }
Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 62
Izabela Sowa
s. 313-320
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Sowa, Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 62, s. 313-320
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{502355, author = "Izabela Sowa", title = "Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych", year = 2011, volume = , number = 62, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 313-320, }