Marta Bałażak
12 artykuły w 2 czasopismach
-
Rozumienie idei techniki we współczesnym świecie przez uczniów klas starszych szkoły podstawowej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 1 / s. 24 - 312010CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Rozumienie idei techniki we współczesnym świecie przez uczniów klas starszych szkoły podstawowej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 1, s. 24 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Rozumienie idei techniki we współczesnym świecie przez uczniów klas starszych szkoły podstawowej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 1", pages = "24 - 31" }
-
Wybrane elementy pracy nauczyciela pozwalające ocenić jego postawę zawodową Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 2(12) / s. 24 - 312015CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Wybrane elementy pracy nauczyciela pozwalające ocenić jego postawę zawodową, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 2(12), s. 24 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Wybrane elementy pracy nauczyciela pozwalające ocenić jego postawę zawodową", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 2(12)", pages = "24 - 31" }
-
Postawy nauczyciela wobec uczniów - dzieci znanych mu osób = Teachers Attitudes towards Students Being Children of People Known to Them Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 40 - 442019CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawy nauczyciela wobec uczniów - dzieci znanych mu osób = Teachers Attitudes towards Students Being Children of People Known to Them , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 40 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawy nauczyciela wobec uczniów - dzieci znanych mu osób = Teachers Attitudes towards Students Being Children of People Known to Them ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "40 - 44" }
-
Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at School Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2018 / Tom 13 / s. 76 - 842018CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at School, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 76 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej e szkole = Teacher's Attitudes towards Informatic and Media Education at School", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "76 - 84" }
-
Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2016 / Tom 11 / s. 117 - 1222016CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole, Dydaktyka Informatyki, 2016 / Tom 11, s. 117 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawa nauczyciela informatyki wobec pracy w szkole", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2016 / Tom 11", pages = "117 - 122" }
-
Wykorzystanie wiedzy z zakresu technologii informacyjnej przez absolwentów kierunku ETI w pracy zawodowej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 1 / s. 148 - 1532012CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Wykorzystanie wiedzy z zakresu technologii informacyjnej przez absolwentów kierunku ETI w pracy zawodowej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 148 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Wykorzystanie wiedzy z zakresu technologii informacyjnej przez absolwentów kierunku ETI w pracy zawodowej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "148 - 153" }
-
Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2014 / Tom 9 / s. 164 - 1712014CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer, Dydaktyka Informatyki, 2014 / Tom 9, s. 164 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2014 / Tom 9", pages = "164 - 171" }
-
Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych) Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2017 / Tom 12 / s. 187 - 1932017CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych), Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 187 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "187 - 193" }
-
Postawy nauczyciela-wychowawczy wobec pracy w szkole = Teacher's Attitudes Towards School Work Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 192 - 1972017CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawy nauczyciela-wychowawczy wobec pracy w szkole = Teacher's Attitudes Towards School Work, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 192 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawy nauczyciela-wychowawczy wobec pracy w szkole = Teacher's Attitudes Towards School Work", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "192 - 197" }
-
Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 213 - 2202016CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 213 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "213 - 220" }
-
Postawy nauczyciela wobec jego działalności pozalekcyjnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 259 - 2652018CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Postawy nauczyciela wobec jego działalności pozalekcyjnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Postawy nauczyciela wobec jego działalności pozalekcyjnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "259 - 265" }
-
Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 1 / s. 271 - 2762011CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 271 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "271 - 276" }