Małgorzata Płoszaj
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 27 / s. 211 - 2302022CZYSTY TEKST
Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj, Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 211 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj", title = "Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "211 - 230" }
-
Efektywność terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja pozopmu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2021 / Tom 25 / s. 257 - 2722021CZYSTY TEKST
Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj, Efektywność terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja pozopmu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD , Wychowanie w Rodzinie, 2021 / Tom 25, s. 257 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj", title = "Efektywność terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja pozopmu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2021 / Tom 25", pages = "257 - 272" }