Agnieszka Lasota
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Pożądane cechy osobowości nauczyciela - pedagogika w ujęciu klasycznym i współczesnych koncepcji Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 1 (7) / s. 77 - 882016CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska, Pożądane cechy osobowości nauczyciela - pedagogika w ujęciu klasycznym i współczesnych koncepcji , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 1 (7), s. 77 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska", title = "Pożądane cechy osobowości nauczyciela - pedagogika w ujęciu klasycznym i współczesnych koncepcji ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 1 (7)", pages = "77 - 88" }
-
Responsywność opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017 / Numer 5 / s. 84 - 1002017CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Responsywność opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 84 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota", title = "Responsywność opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "84 - 100" }
-
Psychologiczna analiza konstruktu zazdrości Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 3 (71) / s. 139 - 1502015CZYSTY TEKST
Rafał Adamciów, Agnieszka Lasota, Psychologiczna analiza konstruktu zazdrości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Adamciów, Agnieszka Lasota", title = "Psychologiczna analiza konstruktu zazdrości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "139 - 150" }
-
Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 27 / s. 211 - 2302022CZYSTY TEKST
Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj, Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 211 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Maja Józefacka, Agnieszka Lasota, Małgorzata Płoszaj", title = "Posiadanie rodzeństwa a kompetencje spoleczno-emocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "211 - 230" }
-
Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci - oczekiwania a rzeczywistość Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2018 / Tom 17 / s. 225 - 2402018CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci - oczekiwania a rzeczywistość , Wychowanie w Rodzinie, 2018 / Tom 17, s. 225 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota", title = "Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci - oczekiwania a rzeczywistość ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2018 / Tom 17", pages = "225 - 240" }
-
Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42) / s. 245 - 2642023CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 245 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota", title = "Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "245 - 264" }