Teresa Gierok
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań Opublikowano w: Forum Oświatowe 2007 / Tom 19 / Numer 2(37) / s. 69 - 792007CZYSTY TEKST
Teresa Gierok, Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań , Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gierok", title = "Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "69 - 79" }
-
Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2009 / Tom 9 / s. 141 - 1482009CZYSTY TEKST
Teresa Gierok, Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 9, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gierok", title = "Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 9", pages = "141 - 148" }