Teresa Zubrzycka-Maciąg
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 57 - 622019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 57 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "57 - 62" }
-
Skuteczność warsztatu antystresowego dla nauczycieli Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 80 - 942013CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Skuteczność warsztatu antystresowego dla nauczycieli, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 80 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Skuteczność warsztatu antystresowego dla nauczycieli", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "80 - 94" }
-
Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 146 - 1512019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 146 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "146 - 151" }
-
Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 146 - 1512019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 146 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "146 - 151" }
-
Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 1(57) / s. 149 - 1662017CZYSTY TEKST
Monika Parchomiuk, Teresa Zubrzycka-Maciąg, Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 1(57), s. 149 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Parchomiuk, Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 1(57)", pages = "149 - 166" }
-
Edukacja skoncentrowana na rozwiązaniach Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 153 - 1582018CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Edukacja skoncentrowana na rozwiązaniach, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 153 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Edukacja skoncentrowana na rozwiązaniach", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "153 - 158" }
-
Uczeń jako podmiot/przedmiot oddziaływań pedagogicznych we współczesnej szkole Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 159 - 1642018CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Uczeń jako podmiot/przedmiot oddziaływań pedagogicznych we współczesnej szkole, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Uczeń jako podmiot/przedmiot oddziaływań pedagogicznych we współczesnej szkole", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "159 - 164" }
-
"Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela", Danuta Wosik-Kawali, Teresa Zubrzycka-Maciąg, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2011 / Tom 2 (50) / s. 214 - 2162011CZYSTY TEKST
Małgorzata Rozenbajgier, Danuta Wosik-Kawali, Teresa Zubrzycka-Maciąg, "Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela", Danuta Wosik-Kawali, Teresa Zubrzycka-Maciąg, Kraków 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2011 / Tom 2 (50), s. 214 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rozenbajgier, Danuta Wosik-Kawali, Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = ""Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela", Danuta Wosik-Kawali, Teresa Zubrzycka-Maciąg, Kraków 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2011 / Tom 2 (50)", pages = "214 - 216" }