Magdalena Ochwat
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Migracje i ich konsekwencje : Prescriptum Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2019 / Numer 2(24) / s. 9 - 142019CZYSTY TEKST
Wioletta Hajduk-Gawron, Magdalena Ochwat, Migracje i ich konsekwencje : Prescriptum, Postscriptum Polonistyczne, 2019 / Numer 2(24), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Hajduk-Gawron, Magdalena Ochwat", title = "Migracje i ich konsekwencje : Prescriptum", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2019 / Numer 2(24)", pages = "9 - 14" }
-
Klimat - konflikty - migracje : scenariusze przyszłości Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2019 / Numer 2(24) / s. 51 - 712019CZYSTY TEKST
Magdalena Ochwat, Klimat - konflikty - migracje : scenariusze przyszłości , Postscriptum Polonistyczne, 2019 / Numer 2(24), s. 51 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ochwat", title = "Klimat - konflikty - migracje : scenariusze przyszłości ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2019 / Numer 2(24)", pages = "51 - 71" }
-
Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowej Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2013 / Tom 4 / Numer 140 / s. 96 - 1152013CZYSTY TEKST
Anna Guzy, Magdalena Ochwat, Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 96 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Guzy, Magdalena Ochwat", title = "Rozumienie paradoksu wśród uczniów szkoły podstawowej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "96 - 115" }
-
Edukacja polonistyczna wobec kryzysu kimatycznego - rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2020 / Tom 5 / s. 185 - 2042020CZYSTY TEKST
Magdalena Ochwat, Edukacja polonistyczna wobec kryzysu kimatycznego - rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2020 / Tom 5, s. 185 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ochwat", title = "Edukacja polonistyczna wobec kryzysu kimatycznego - rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2020 / Tom 5", pages = "185 - 204" }
-
Postpamięciowy dyskurs w literaturze dla dzieci i młodzieży. Recenzja książki Małgorzaty Wójcik-Dudek W(y)czytać Zagładę. Praktyki postpamięci w polskiej literaturze XXI wieku dla dzieci i młodzieży Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2017 / Numer 1(19) / s. 305 - 3132017CZYSTY TEKST
Magdalena Ochwat, Małgorzata Wójcik-Dudek, Postpamięciowy dyskurs w literaturze dla dzieci i młodzieży. Recenzja książki Małgorzaty Wójcik-Dudek W(y)czytać Zagładę. Praktyki postpamięci w polskiej literaturze XXI wieku dla dzieci i młodzieży, Postscriptum Polonistyczne, 2017 / Numer 1(19), s. 305 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ochwat, Małgorzata Wójcik-Dudek", title = "Postpamięciowy dyskurs w literaturze dla dzieci i młodzieży. Recenzja książki Małgorzaty Wójcik-Dudek W(y)czytać Zagładę. Praktyki postpamięci w polskiej literaturze XXI wieku dla dzieci i młodzieży", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "305 - 313" }