Marzena Barańska
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Advisory bodies and their role in the organizational structure of the public broadcaster Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2017 / Tom 22 / Numer 3 / s. 75 - 872017CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Advisory bodies and their role in the organizational structure of the public broadcaster, Przegląd Politologiczny, 2017 / Tom 22 / Numer 3, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Advisory bodies and their role in the organizational structure of the public broadcaster", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2017 / Tom 22 / Numer 3", pages = "75 - 87" }
-
Management of Television Advertising Content Based on the Value of Health Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2019 / Numer 3 / s. 79 - 1062019CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Management of Television Advertising Content Based on the Value of Health, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2019 / Numer 3, s. 79 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Management of Television Advertising Content Based on the Value of Health", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2019 / Numer 3", pages = "79 - 106" }
-
Zmiany organizacyjne w systemie edukacji w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2012 / Numer 2 / s. 113 - 1322012CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Zmiany organizacyjne w systemie edukacji w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2012 / Numer 2, s. 113 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Zmiany organizacyjne w systemie edukacji w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2012 / Numer 2", pages = "113 - 132" }
-
Rola czynnika społecznego w procesie stanowienia planu zagospodarowania przestrzennego gminy Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2012 / Tom 17 / Numer 1 / s. 127 - 1442012CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Rola czynnika społecznego w procesie stanowienia planu zagospodarowania przestrzennego gminy, Przegląd Politologiczny, 2012 / Tom 17 / Numer 1, s. 127 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Rola czynnika społecznego w procesie stanowienia planu zagospodarowania przestrzennego gminy", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2012 / Tom 17 / Numer 1", pages = "127 - 144" }
-
Dylematy współczesnego dziennikarza/dziennikarstwa : wybrane zagadnienia Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2011 / Tom 16 / Numer 4 / s. 155 - 1822011CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Dylematy współczesnego dziennikarza/dziennikarstwa : wybrane zagadnienia, Przegląd Politologiczny, 2011 / Tom 16 / Numer 4, s. 155 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Dylematy współczesnego dziennikarza/dziennikarstwa : wybrane zagadnienia", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2011 / Tom 16 / Numer 4", pages = "155 - 182" }
-
Ochrona zdrowia jako element polityki publicznej Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2013 / Numer 2 / s. 169 - 1952013CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Ochrona zdrowia jako element polityki publicznej, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2013 / Numer 2, s. 169 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Ochrona zdrowia jako element polityki publicznej", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2013 / Numer 2", pages = "169 - 195" }
-
Lobbing jako instrument partycypacji społeczeństwa w realizacji zasad państwa demokratycznego Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2012 / Tom 17 / Numer 4 / s. 185 - 1982012CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Lobbing jako instrument partycypacji społeczeństwa w realizacji zasad państwa demokratycznego, Przegląd Politologiczny, 2012 / Tom 17 / Numer 4, s. 185 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Lobbing jako instrument partycypacji społeczeństwa w realizacji zasad państwa demokratycznego", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2012 / Tom 17 / Numer 4", pages = "185 - 198" }
-
Zarządzanie wartością zdrowia w marketingu na przykładzie wybranych reklam koncernów farmaceutycznych Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2016 / Numer 3 / s. 189 - 2142016CZYSTY TEKST
Marzena Barańska, Zarządzanie wartością zdrowia w marketingu na przykładzie wybranych reklam koncernów farmaceutycznych, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016 / Numer 3, s. 189 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Barańska", title = "Zarządzanie wartością zdrowia w marketingu na przykładzie wybranych reklam koncernów farmaceutycznych", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "189 - 214" }