Katarzyna Szalonka
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 189 - 1962016CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek, Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek", title = "Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "189 - 196" }
-
Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 31 - 422016CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka, Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka", title = "Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "31 - 42" }
-
Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 53 / Numer 2 / s. 349 - 3632018CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 53 / Numer 2, s. 349 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 53 / Numer 2", pages = "349 - 363" }
-
Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 645 - 6572011CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich, Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 645 - 657
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "645 - 657" }
-
Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 91 - 1032010CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "91 - 103" }