Katarzyna Potyrała
25 artykuły w 4 czasopismach
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2019 / Tom 9 / s. 3 - 42019CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2019 / Tom 9, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2019 / Tom 9", pages = "3 - 4" }
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2018 / Tom 8 / s. 3 - 42018CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2018 / Tom 8, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2018 / Tom 8", pages = "3 - 4" }
-
Introduction : Educational Contexts, Dilemmas and Controversies in the Face of New technologies Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2017 / Tom 7 / s. 3 - 42017CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction : Educational Contexts, Dilemmas and Controversies in the Face of New technologies , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2017 / Tom 7, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction : Educational Contexts, Dilemmas and Controversies in the Face of New technologies ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2017 / Tom 7", pages = "3 - 4" }
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2013 / Tom 3 / s. 3 - 52013CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2013 / Tom 3, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2013 / Tom 3", pages = "3 - 5" }
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2016 / Tom 6 / s. 3 - 52016CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2016 / Tom 6, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2016 / Tom 6", pages = "3 - 5" }
-
Introduction : animation of science culture as one of top priorities in contemporary education Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2015 / Tom 5 / s. 3 - 52015CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Introduction : animation of science culture as one of top priorities in contemporary education, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2015 / Tom 5, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała", title = "Introduction : animation of science culture as one of top priorities in contemporary education", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2015 / Tom 5", pages = "3 - 5" }
-
Introduction : Environmental Protection and Sustainable Development as a Contemporary Educational Priority Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2014 / Tom 4 / s. 3 - 52014CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Introduction : Environmental Protection and Sustainable Development as a Contemporary Educational Priority, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2014 / Tom 4, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała", title = "Introduction : Environmental Protection and Sustainable Development as a Contemporary Educational Priority", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2014 / Tom 4", pages = "3 - 5" }
-
Wstęp Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2011 / Tom 1 / s. 3 - 62011CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Wstęp, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2011 / Tom 1, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Wstęp", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2011 / Tom 1", pages = "3 - 6" }
-
Wstęp Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2012 / Tom 2 / s. 3 - 62012CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Wstęp, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2012 / Tom 2, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Wstęp", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2012 / Tom 2", pages = "3 - 6" }
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2012 / Tom 2 / s. 7 - 92012CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2012 / Tom 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2012 / Tom 2", pages = "7 - 9" }
-
Introduction Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2011 / Tom 1 / s. 7 - 102011CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Introduction, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2011 / Tom 1, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Introduction", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2011 / Tom 1", pages = "7 - 10" }
-
Refleksje autobiograficzne nieco emocjonalnie zabarwione : rozmowa z Profesorem Wiesławem Stawińskim Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2011 / Tom 1 / s. 43 - 582011CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Wiesław Stawiński, Barbara Zębalska, Refleksje autobiograficzne nieco emocjonalnie zabarwione : rozmowa z Profesorem Wiesławem Stawińskim, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2011 / Tom 1, s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała, Wiesław Stawiński, Barbara Zębalska", title = "Refleksje autobiograficzne nieco emocjonalnie zabarwione : rozmowa z Profesorem Wiesławem Stawińskim", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2011 / Tom 1", pages = "43 - 58" }
-
Barriers and Limits in Activities for Sustainable Development Based on the Example of Polish Public Pedagogical University - Current Status, Perspectives and Good Models of Intersectoral Partnership Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2019 / Tom 9 / s. 49 - 612019CZYSTY TEKST
Agnieszka Pawlak, Katarzyna Potyrała, Ligia Tuszyńska, Barriers and Limits in Activities for Sustainable Development Based on the Example of Polish Public Pedagogical University - Current Status, Perspectives and Good Models of Intersectoral Partnership , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2019 / Tom 9, s. 49 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Pawlak, Katarzyna Potyrała, Ligia Tuszyńska", title = "Barriers and Limits in Activities for Sustainable Development Based on the Example of Polish Public Pedagogical University - Current Status, Perspectives and Good Models of Intersectoral Partnership ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2019 / Tom 9", pages = "49 - 61" }
-
Sustainable Development in Terms of Health Education as a Part of Students Future Teachers Training Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2017 / Tom 7 / s. 76 - 862017CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Lanczkowska, Katarzyna Potyrała, Sustainable Development in Terms of Health Education as a Part of Students Future Teachers Training , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2017 / Tom 7, s. 76 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Lanczkowska, Katarzyna Potyrała", title = "Sustainable Development in Terms of Health Education as a Part of Students Future Teachers Training ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2017 / Tom 7", pages = "76 - 86" }
-
"Fotografia i dydaktyka", Katarzyna Potyrała, Jan Rajmund Paśko, Kraków 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Współczesnej Pedagogiki 2016 / Tom 2 / Numer 1 / s. 91 - 922016CZYSTY TEKST
Ryszard Gmoch, Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, "Fotografia i dydaktyka", Katarzyna Potyrała, Jan Rajmund Paśko, Kraków 2016 : [recenzja], Problemy Współczesnej Pedagogiki, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 91 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Gmoch, Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała", title = ""Fotografia i dydaktyka", Katarzyna Potyrała, Jan Rajmund Paśko, Kraków 2016 : [recenzja]", journal = "Problemy Współczesnej Pedagogiki", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "91 - 92" }
-
Przemoc elektroniczna w świetle badań i refleksji pedagogicznej Opublikowano w: Problemy Współczesnej Pedagogiki 2015 / Tom 1 / Numer 1 / s. 97 - 1072015CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Przemoc elektroniczna w świetle badań i refleksji pedagogicznej, Problemy Współczesnej Pedagogiki, 2015 / Tom 1 / Numer 1, s. 97 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Przemoc elektroniczna w świetle badań i refleksji pedagogicznej", journal = "Problemy Współczesnej Pedagogiki", issue = "2015 / Tom 1 / Numer 1", pages = "97 - 107" }
-
Animatorzy lokalni jako nowa ścieżka rozwoju zawodowego nauczycieli przyrodników Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2016 / Tom 2 / Numer 2 / s. 109 - 1212016CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Ligia Tuszyńska, Animatorzy lokalni jako nowa ścieżka rozwoju zawodowego nauczycieli przyrodników , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała, Ligia Tuszyńska", title = "Animatorzy lokalni jako nowa ścieżka rozwoju zawodowego nauczycieli przyrodników ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "109 - 121" }
-
Animation of science culture – evaluation of courses and analysis of students’ attitudes Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2015 / Tom 5 / s. 118 - 1272015CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała, Animation of science culture – evaluation of courses and analysis of students’ attitudes, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2015 / Tom 5, s. 118 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała", title = "Animation of science culture – evaluation of courses and analysis of students’ attitudes", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2015 / Tom 5", pages = "118 - 127" }
-
Competences of Pre-School Teachers for Working with Students' Families Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2018 / Tom 8 / s. 118 - 1272018CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Competences of Pre-School Teachers for Working with Students' Families , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2018 / Tom 8, s. 118 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała", title = "Competences of Pre-School Teachers for Working with Students' Families ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2018 / Tom 8", pages = "118 - 127" }
-
Social media in communication and mediation of socio-scientific problems on the example of AIDS Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2016 / Tom 6 / s. 120 - 1292016CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Anna Ludwik, Anna Michniewska, Katarzyna Potyrała, Social media in communication and mediation of socio-scientific problems on the example of AIDS, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2016 / Tom 6, s. 120 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Anna Ludwik, Anna Michniewska, Katarzyna Potyrała", title = "Social media in communication and mediation of socio-scientific problems on the example of AIDS", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2016 / Tom 6", pages = "120 - 129" }
-
Badania jakościowe w dydaktyce biologii i ochrony środowiska Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2011 / Tom 1 / s. 124 - 1342011CZYSTY TEKST
Katarzyna Potyrała, Badania jakościowe w dydaktyce biologii i ochrony środowiska, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2011 / Tom 1, s. 124 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potyrała", title = "Badania jakościowe w dydaktyce biologii i ochrony środowiska", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2011 / Tom 1", pages = "124 - 134" }
-
Forms of Knowledge Popularization at Universities Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2014 / Tom 4 / s. 126 - 1312014CZYSTY TEKST
Marta Batoryna, Katarzyna Potyrała, Magdalena Semla, Forms of Knowledge Popularization at Universities, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2014 / Tom 4, s. 126 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Batoryna, Katarzyna Potyrała, Magdalena Semla", title = "Forms of Knowledge Popularization at Universities", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2014 / Tom 4", pages = "126 - 131" }
-
School Realtions and Online Activity - Internet vs. Social Participation Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2018 / Tom 8 / s. 138 - 1492018CZYSTY TEKST
Łukasz Bandoła, Karolina Czerwiec, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Roman Solecki, School Realtions and Online Activity - Internet vs. Social Participation , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2018 / Tom 8, s. 138 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Bandoła, Karolina Czerwiec, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Roman Solecki", title = "School Realtions and Online Activity - Internet vs. Social Participation ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2018 / Tom 8", pages = "138 - 149" }
-
Zachowania prozdrowotne młodzieży : raport z badań wstępnych prowadzonych przez studentów - przyszłych nauczycieli Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2016 / Tom 2 / Numer 2 / s. 145 - 1602016CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała, Zachowania prozdrowotne młodzieży : raport z badań wstępnych prowadzonych przez studentów - przyszłych nauczycieli , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 145 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała", title = "Zachowania prozdrowotne młodzieży : raport z badań wstępnych prowadzonych przez studentów - przyszłych nauczycieli ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "145 - 160" }
-
Wiedza i postawy studentów - przyszłych nauczycieli - w zakresie metodologii i metod badań naukowych = Students - Future Teachers' Knowledge and Attitude in the Area of Methodology of Research and Research Methods Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 170 - 1782017CZYSTY TEKST
Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Renata Staśko, Wiedza i postawy studentów - przyszłych nauczycieli - w zakresie metodologii i metod badań naukowych = Students - Future Teachers' Knowledge and Attitude in the Area of Methodology of Research and Research Methods , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 170 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Renata Staśko", title = "Wiedza i postawy studentów - przyszłych nauczycieli - w zakresie metodologii i metod badań naukowych = Students - Future Teachers' Knowledge and Attitude in the Area of Methodology of Research and Research Methods ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "170 - 178" }