-
"Referenda w III RP", Andrzej K. Piasecki, Warszawa 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2007 / Numer 4 / s. 159 - 1602007CZYSTY TEKST
Andrzej K. Piasecki, Artur Łuszczyński, "Referenda w III RP", Andrzej K. Piasecki, Warszawa 2005 : [recenzja], Polityka i Społeczeństwo, 2007 / Numer 4, s. 159 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej K. Piasecki, Artur Łuszczyński", title = ""Referenda w III RP", Andrzej K. Piasecki, Warszawa 2005 : [recenzja]", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2007 / Numer 4", pages = "159 - 160" }
-
"System polityczny Rzeczypospolitej Polskiej", Halina Lisicka, Wrocław 2001 : [recenzja] Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2004 / Numer 1 / s. 291 - 2942004CZYSTY TEKST
Halina Lisicka, Artur Łuszczyński, "System polityczny Rzeczypospolitej Polskiej", Halina Lisicka, Wrocław 2001 : [recenzja], Polityka i Społeczeństwo, 2004 / Numer 1, s. 291 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Lisicka, Artur Łuszczyński", title = ""System polityczny Rzeczypospolitej Polskiej", Halina Lisicka, Wrocław 2001 : [recenzja]", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2004 / Numer 1", pages = "291 - 294" }
-
Kontynuacje i nowatorstwo w świecie współczesnych idei : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Kraków, 24-25 kwietnia 2007 Opublikowano w: Studia Iuridica Lublinensia 2007 / Tom 9 / s. 197 - 2012007CZYSTY TEKST
Artur Łuszczyński, Małgorzata Łuszczyńska, Kontynuacje i nowatorstwo w świecie współczesnych idei : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Kraków, 24-25 kwietnia 2007, Studia Iuridica Lublinensia, 2007 / Tom 9, s. 197 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Łuszczyński, Małgorzata Łuszczyńska", title = "Kontynuacje i nowatorstwo w świecie współczesnych idei : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Kraków, 24-25 kwietnia 2007", journal = "Studia Iuridica Lublinensia", issue = "2007 / Tom 9", pages = "197 - 201" }
-
Problem definiowania marketingu politycznego Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2009 / Numer 6 / s. 56 - 632009CZYSTY TEKST
Artur Łuszczyński, Problem definiowania marketingu politycznego, Polityka i Społeczeństwo, 2009 / Numer 6, s. 56 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Łuszczyński", title = "Problem definiowania marketingu politycznego", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2009 / Numer 6", pages = "56 - 63" }
-
Kościół katolicki jako siła polityczna w okresie transformacji ustrojowej 1989–1997 : rozważania na przykładzie województwa lubelskiego Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2007 / Numer 4 / s. 85 - 932007CZYSTY TEKST
Artur Łuszczyński, Kościół katolicki jako siła polityczna w okresie transformacji ustrojowej 1989–1997 : rozważania na przykładzie województwa lubelskiego, Polityka i Społeczeństwo, 2007 / Numer 4, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Łuszczyński", title = "Kościół katolicki jako siła polityczna w okresie transformacji ustrojowej 1989–1997 : rozważania na przykładzie województwa lubelskiego", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2007 / Numer 4", pages = "85 - 93" }