Urszula Oszwa
8 artykuły w 5 czasopismach
- 
        Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w nauce czytania Opublikowano w: Logopedia 1992 / Tom 19 / s. 19 - 251992CZYSTY TEKSTAneta Borkowska, Urszula Oszwa, Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w nauce czytania, Logopedia, 1992 / Tom 19, s. 19 - 25 BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Borkowska, Urszula Oszwa", title = "Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w nauce czytania", journal = "Logopedia", issue = "1992 / Tom 19", pages = "19 - 25" } 
- 
        Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w profilaktyce dysleksji Opublikowano w: Logopedia 1994 / Tom 21 / s. 47 - 511994CZYSTY TEKSTUrszula Oszwa, Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w profilaktyce dysleksji, Logopedia, 1994 / Tom 21, s. 47 - 51 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Oszwa", title = "Zastosowanie elementów metody Glenna Domana w profilaktyce dysleksji", journal = "Logopedia", issue = "1994 / Tom 21", pages = "47 - 51" } 
- 
        Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 79 - 982017CZYSTY TEKSTKinga Kasperek, Urszula Oszwa, Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 79 - 98 BIBTEX@Article{ authors = "Kinga Kasperek, Urszula Oszwa", title = "Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "79 - 98" } 
- 
        Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 1 (65) / s. 93 - 1072014CZYSTY TEKSTKatarzyna Jaros, Urszula Oszwa, Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 1 (65), s. 93 - 107 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Jaros, Urszula Oszwa", title = "Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 1 (65)", pages = "93 - 107" } 
- 
        Orientacja w przestrzeni i kompetencja jej opisu językowego : aspekt rozwojowy Opublikowano w: Logopedia 1997 / Tom 24 / s. 95 - 991997CZYSTY TEKSTUrszula Oszwa, Orientacja w przestrzeni i kompetencja jej opisu językowego : aspekt rozwojowy, Logopedia, 1997 / Tom 24, s. 95 - 99 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Oszwa", title = "Orientacja w przestrzeni i kompetencja jej opisu językowego : aspekt rozwojowy", journal = "Logopedia", issue = "1997 / Tom 24", pages = "95 - 99" } 
- 
        Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45) / s. 165 - 1792023CZYSTY TEKSTTomasz Knopik, Urszula Oszwa, Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 165 - 179 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Knopik, Urszula Oszwa", title = "Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "165 - 179" } 
- 
        Math anxiety and math resilience in research and education in a world of diversity Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2024 / Tom 15 / Numer 4 (49) / s. 225 - 2382024CZYSTY TEKSTUrszula Oszwa, Math anxiety and math resilience in research and education in a world of diversity, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 4 (49), s. 225 - 238 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Oszwa", title = "Math anxiety and math resilience in research and education in a world of diversity", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 4 (49)", pages = "225 - 238" } 
- 
        Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 403 - 4142017CZYSTY TEKSTUrszula Oszwa, Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 403 - 414 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Oszwa", title = "Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "403 - 414" }