Jolanta Andrzejewska
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu? Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2011 / Numer 1 / s. 15 - 232011CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu?, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2011 / Numer 1, s. 15 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska", title = "Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu?", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2011 / Numer 1", pages = "15 - 23" }
-
Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 65 - 822017CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, iwona Zwierzchowska, Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 65 - 82
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska, iwona Zwierzchowska", title = "Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "65 - 82" }
-
Polska pedagogika przedszkolna w XXI wieku : poszukiwania badawcze i implikacje do prkatyki Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34) / s. 85 - 1262021CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Ewa Lewandowska, Polska pedagogika przedszkolna w XXI wieku : poszukiwania badawcze i implikacje do prkatyki, Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34), s. 85 - 126
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska, Ewa Lewandowska", title = "Polska pedagogika przedszkolna w XXI wieku : poszukiwania badawcze i implikacje do prkatyki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 1 (34)", pages = "85 - 126" }
-
Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2016 / Numer 2 / s. 143 - 1492016CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2016 / Numer 2, s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska", title = "Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2016 / Numer 2", pages = "143 - 149" }
-
Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45) / s. 245 - 2592023CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Bożena Grzeszkiewicz, Ewa Lewandowska, Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 245 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska, Bożena Grzeszkiewicz, Ewa Lewandowska", title = "Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "245 - 259" }