Tomasz Wudarzewski
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Wybrane problemy zarządzania procesem szkoleń w organizacjach Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2002 / Tom 2 / s. 111 - 1172002CZYSTY TEKST
Tomasz Wudarzewski, Wybrane problemy zarządzania procesem szkoleń w organizacjach, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2002 / Tom 2, s. 111 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wudarzewski", title = "Wybrane problemy zarządzania procesem szkoleń w organizacjach", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2002 / Tom 2", pages = "111 - 117" }
-
Udział w projekcie jako narzędzie motywowania pracowników call center Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2006 / Tom 6 / s. 183 - 1872006CZYSTY TEKST
Tomasz Wudarzewski, Udział w projekcie jako narzędzie motywowania pracowników call center, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2006 / Tom 6, s. 183 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wudarzewski", title = "Udział w projekcie jako narzędzie motywowania pracowników call center", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2006 / Tom 6", pages = "183 - 187" }
-
Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji) Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2003 / Tom 3 / s. 191 - 2002003CZYSTY TEKST
Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski, Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji), The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2003 / Tom 3, s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski", title = "Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji)", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2003 / Tom 3", pages = "191 - 200" }
-
Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2004 / Tom 4 / s. 317 - 3242004CZYSTY TEKST
Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski, Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2004 / Tom 4, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski", title = "Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2004 / Tom 4", pages = "317 - 324" }