Michał Szlachcic
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Zasady gospodarki finansowej zakładu publicznego na przykładzie państwowej szkoły wyższej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2002 / Tom 1 / s. 159 - 1642002CZYSTY TEKST
Michał Szlachcic, Zasady gospodarki finansowej zakładu publicznego na przykładzie państwowej szkoły wyższej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2002 / Tom 1, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Szlachcic", title = "Zasady gospodarki finansowej zakładu publicznego na przykładzie państwowej szkoły wyższej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2002 / Tom 1", pages = "159 - 164" }
-
Wykorzystanie systemów informatycznych w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2006 / Tom 6 / s. 169 - 1732006CZYSTY TEKST
Michał Szlachcic, Wykorzystanie systemów informatycznych w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2006 / Tom 6, s. 169 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Szlachcic", title = "Wykorzystanie systemów informatycznych w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2006 / Tom 6", pages = "169 - 173" }
-
Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji) Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2003 / Tom 3 / s. 191 - 2002003CZYSTY TEKST
Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski, Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji), The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2003 / Tom 3, s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski", title = "Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji)", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2003 / Tom 3", pages = "191 - 200" }
-
Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2004 / Tom 4 / s. 317 - 3242004CZYSTY TEKST
Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski, Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2004 / Tom 4, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski", title = "Narzędzia budowania relacji z dostawcami na przykładzie firmy funkcjonującej w branży handlu złomem", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2004 / Tom 4", pages = "317 - 324" }