Piotr Spychała
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji) Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2003 / Tom 3 / s. 191 - 2002003CZYSTY TEKST
Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski, Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji), The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2003 / Tom 3, s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski", title = "Kompetencje pracownicze jako kluczowe narzędzie marketingu relacji : (definiowanie, rozpoznawanie oraz doskonalenie kompetencji)", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2003 / Tom 3", pages = "191 - 200" }