Henry A. Giroux
8 artykuły w 5 czasopismach
-
Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Times Opublikowano w: Chowanna 2020 / Tom 1 / s. 1 - 122020CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Times , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Times ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 12" }
-
2020CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Higher Education and the Politics of Disruption , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Higher Education and the Politics of Disruption ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 20" }
-
The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogy Opublikowano w: Chowanna 2020 / Tom 1 / s. 1 - 222020CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogy, Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogy", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 22" }
-
Refleksje na temat neoliberalnego faszyzmu i skutków politycznych afery Kavanaugha = Rethinking Neoliberal Fascism and the Politics of the Kavanaugh Affair Opublikowano w: Studia Krytyczne / Critical Studies 2019 / Numer 7 / s. 25 - 422019CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Refleksje na temat neoliberalnego faszyzmu i skutków politycznych afery Kavanaugha = Rethinking Neoliberal Fascism and the Politics of the Kavanaugh Affair , Studia Krytyczne / Critical Studies, 2019 / Numer 7, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Refleksje na temat neoliberalnego faszyzmu i skutków politycznych afery Kavanaugha = Rethinking Neoliberal Fascism and the Politics of the Kavanaugh Affair ", journal = "Studia Krytyczne / Critical Studies", issue = "2019 / Numer 7", pages = "25 - 42" }
-
Punishment Creep and the Crisis of Youth in the Age of Disposability Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2012-2013 / Numer 7-8 / s. 31 - 492012CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Punishment Creep and the Crisis of Youth in the Age of Disposability, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 31 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Punishment Creep and the Crisis of Youth in the Age of Disposability", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "31 - 49" }
-
W kierunku nowej sfery publicznej Opublikowano w: Forum Oświatowe 1990 / Tom 2 / Numer 2(4) / s. 43 - 511990CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Ewa Kiszkurno-Koziej, Zbigniew Kwieciński, W kierunku nowej sfery publicznej , Forum Oświatowe, 1990 / Tom 2 / Numer 2(4), s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux, Ewa Kiszkurno-Koziej, Zbigniew Kwieciński", title = "W kierunku nowej sfery publicznej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1990 / Tom 2 / Numer 2(4)", pages = "43 - 51" }
-
Bare Pedagogy and the Scourge of Neoliberalism : Rethinking the Higher Education as the Practice of Freedom Opublikowano w: Ars Educandi 2010 / Tom 7 / s. 75 - 892010CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Bare Pedagogy and the Scourge of Neoliberalism : Rethinking the Higher Education as the Practice of Freedom, Ars Educandi, 2010 / Tom 7, s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Bare Pedagogy and the Scourge of Neoliberalism : Rethinking the Higher Education as the Practice of Freedom", journal = "Ars Educandi", issue = "2010 / Tom 7", pages = "75 - 89" }
-
"Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 2 / s. 357 - 3622014CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski, "Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja], Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 357 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski", title = ""Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "357 - 362" }