Lech Witkowski
65 artykuły w 16 czasopismach
-
Transformacje i ich dominanty - między dynamiką i strukturą procesualności Opublikowano w: Chowanna 2020 / Tom 2 / s. 1 - 222020CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Transformacje i ich dominanty - między dynamiką i strukturą procesualności , Chowanna, 2020 / Tom 2, s. 1 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Transformacje i ich dominanty - między dynamiką i strukturą procesualności ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 2", pages = "1 - 22" }
-
Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle) Opublikowano w: Chowanna 2020 / Tom 1 / s. 1 - 402020CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle), Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle)", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 40" }
-
Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 1998 / Numer 3 (3) / s. 7 - 171998CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1998 / Numer 3 (3), s. 7 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1998 / Numer 3 (3)", pages = "7 - 17" }
-
Zło w humanistyce współczesnej : w stronę tropu Junga-Hessego jako inspiracji dla pedagogiki Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2006 / Numer 1 (14) / s. 7 - 222006CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Lech Witkowski, Zło w humanistyce współczesnej : w stronę tropu Junga-Hessego jako inspiracji dla pedagogiki, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 1 (14), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska, Lech Witkowski", title = "Zło w humanistyce współczesnej : w stronę tropu Junga-Hessego jako inspiracji dla pedagogiki", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 1 (14)", pages = "7 - 22" }
-
Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogiki Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2) / s. 7 - 352011CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 7 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Autorytet w kręgu zabobonów : trzydzieści trzy podręcznikowe i obiegowe przekłamania w sprawie pojmowania autorytetu dla pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "7 - 35" }
-
Genius loci Torunia : między dziedzictwem i odpowiedzialnością Opublikowano w: Rocznik Toruński 1998 / Tom 25 / s. 9 - 181998CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Genius loci Torunia : między dziedzictwem i odpowiedzialnością , Rocznik Toruński, 1998 / Tom 25, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Genius loci Torunia : między dziedzictwem i odpowiedzialnością ", journal = "Rocznik Toruński", issue = "1998 / Tom 25", pages = "9 - 18" }
-
Ecology in the Face of Civilizational Addiction Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2018 / Numer 13 / s. 9 - 222018CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Ecology in the Face of Civilizational Addiction , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2018 / Numer 13, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Ecology in the Face of Civilizational Addiction ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2018 / Numer 13", pages = "9 - 22" }
-
O co tu się bić? : słowo wstępne od redaktora numeru Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2013 / Numer 1 (26) / s. 11 - 122013CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, O co tu się bić? : słowo wstępne od redaktora numeru, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2013 / Numer 1 (26), s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "O co tu się bić? : słowo wstępne od redaktora numeru", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2013 / Numer 1 (26)", pages = "11 - 12" }
-
List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do świata Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 13 - 192015CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do świata , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do świata ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "13 - 19" }
-
Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tez Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 13 - 192014CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tez, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tez", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "13 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Cztery ligi w nauce polskiej, Ars Educandi, 2009 / Tom 6, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Cztery ligi w nauce polskiej", journal = "Ars Educandi", issue = "2009 / Tom 6", pages = "13 - 24" }
-
Wokół pedagogiki krytycznej : retrospekcja i projekcja na tle problemów i doświadczeń w pedagogice polskiej Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 13 - 352012CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Wokół pedagogiki krytycznej : retrospekcja i projekcja na tle problemów i doświadczeń w pedagogice polskiej, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 13 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Wokół pedagogiki krytycznej : retrospekcja i projekcja na tle problemów i doświadczeń w pedagogice polskiej", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "13 - 35" }
-
Głos gościnnego wprowadzenia Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2016 / Numer 11 / s. 14 - 172016CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Głos gościnnego wprowadzenia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 14 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Głos gościnnego wprowadzenia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "14 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, List - zaproszenie , Forum Oświatowe, 1998 / Tom 10 / Numer 2(19), s. 15 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "List - zaproszenie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1998 / Tom 10 / Numer 2(19)", pages = "15 - 16" }
-
Wokół "krytycznej" socjologii edukacji : uwagi o horyzoncie badań Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1993 / Tom 10 (258) / s. 17 - 291993CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Wokół "krytycznej" socjologii edukacji : uwagi o horyzoncie badań , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1993 / Tom 10 (258), s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Wokół "krytycznej" socjologii edukacji : uwagi o horyzoncie badań ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1993 / Tom 10 (258)", pages = "17 - 29" }
-
Aneks: komentarz do "Memoriału" postpenitencjarnego po dwóch latach Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 20 - 252014CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Aneks: komentarz do "Memoriału" postpenitencjarnego po dwóch latach, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 20 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Aneks: komentarz do "Memoriału" postpenitencjarnego po dwóch latach", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "20 - 25" }
-
Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznej Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2016 / Numer 11 / s. 21 - 722016CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 21 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "21 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Odpowiedź , Forum Oświatowe, 1998 / Tom 10 / Numer 2(19), s. 23
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Odpowiedź ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1998 / Tom 10 / Numer 2(19)", pages = "23" }
-
Edukacja przez pryzmat teorii społecznej Jürgena Habermasa Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1984 / Tom 5 (145) / s. 23 - 371984CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Edukacja przez pryzmat teorii społecznej Jürgena Habermasa , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1984 / Tom 5 (145), s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Edukacja przez pryzmat teorii społecznej Jürgena Habermasa ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1984 / Tom 5 (145)", pages = "23 - 37" }
-
Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości Opublikowano w: Chowanna 2017 / Tom 1 / s. 23 - 412017CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "23 - 41" }
-
Erikson jako "wielki nieobecny" : "Versus", czyli o rozumieniu faz w cyklu życia : słowo dopełniające o potencjale modelu Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 24 - 582015CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Erikson jako "wielki nieobecny" : "Versus", czyli o rozumieniu faz w cyklu życia : słowo dopełniające o potencjale modelu, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 24 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Erikson jako "wielki nieobecny" : "Versus", czyli o rozumieniu faz w cyklu życia : słowo dopełniające o potencjale modelu", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "24 - 58" }
-
Problem edukacji antyfundamentalnej : w warunkach odbudowy edukacji w Polsce Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1982 / Tom 4 (135) / s. 25 - 391982CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Problem edukacji antyfundamentalnej : w warunkach odbudowy edukacji w Polsce , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1982 / Tom 4 (135), s. 25 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Problem edukacji antyfundamentalnej : w warunkach odbudowy edukacji w Polsce ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1982 / Tom 4 (135)", pages = "25 - 39" }
-
Przekleństwo codzienności Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 29 - 412003CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Przekleństwo codzienności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 29 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Przekleństwo codzienności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "29 - 41" }
-
Śmierć symboliczna jako kwestia życia (i) kultury (dla) pedagogiki Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2007 / Numer 1 (16) / s. 34 - 572007CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Lech Witkowski, Śmierć symboliczna jako kwestia życia (i) kultury (dla) pedagogiki, Edukacja Humanistyczna, 2007 / Numer 1 (16), s. 34 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska, Lech Witkowski", title = "Śmierć symboliczna jako kwestia życia (i) kultury (dla) pedagogiki", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2007 / Numer 1 (16)", pages = "34 - 57" }
-
Toward an alternative theory of humanistic education in Poland Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1987 / Tom 7 (187) / s. 37 - 561987CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Toward an alternative theory of humanistic education in Poland , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1987 / Tom 7 (187), s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Toward an alternative theory of humanistic education in Poland ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1987 / Tom 7 (187)", pages = "37 - 56" }
-
Autorytet i wartości u stóp Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2013 / Numer 1 (26) / s. 44 - 692013CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Autorytet i wartości u stóp, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2013 / Numer 1 (26), s. 44 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Autorytet i wartości u stóp", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2013 / Numer 1 (26)", pages = "44 - 69" }
-
Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer Numer specjalny / s. 45 - 592001CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "45 - 59" }
-
Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013) Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2012-2013 / Numer 7-8 / s. 51 - 592012CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013), Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013)", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "51 - 59" }
-
Edukacja (dla) nowej formacji Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1986 / Tom 6 (166) / s. 51 - 751986CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Edukacja (dla) nowej formacji , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1986 / Tom 6 (166), s. 51 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Edukacja (dla) nowej formacji ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1986 / Tom 6 (166)", pages = "51 - 75" }
-
Homo phenomenologicus : nowy racjonalizm F. Gansetha wobec fenomenologii Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1983 / Tom 7 (143) / s. 53 - 821983CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Homo phenomenologicus : nowy racjonalizm F. Gansetha wobec fenomenologii, Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1983 / Tom 7 (143), s. 53 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Homo phenomenologicus : nowy racjonalizm F. Gansetha wobec fenomenologii", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1983 / Tom 7 (143)", pages = "53 - 82" }
-
O dwoistości strukturalnej faz rozwoju w cyklu życia E.H. Eriksona Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 60 - 702015CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski, O dwoistości strukturalnej faz rozwoju w cyklu życia E.H. Eriksona, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 60 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski", title = "O dwoistości strukturalnej faz rozwoju w cyklu życia E.H. Eriksona", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "60 - 70" }
-
O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część II : Dawid Hume Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1991 / Tom 12 (228) / s. 69 - 811991CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część II : Dawid Hume , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1991 / Tom 12 (228), s. 69 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część II : Dawid Hume ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1991 / Tom 12 (228)", pages = "69 - 81" }
-
Louis Althusser : próba nowego odczytania Marksa Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1987 / Tom 10 (182) / s. 75 - 861987CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Louis Althusser : próba nowego odczytania Marksa , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1987 / Tom 10 (182), s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Louis Althusser : próba nowego odczytania Marksa ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1987 / Tom 10 (182)", pages = "75 - 86" }
-
Spór o Poppera : przeciw ograniczeniom metaepistemologicznego regionu popperyzmu Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1981 / Tom 5 (121) / s. 83 - 1061981CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Spór o Poppera : przeciw ograniczeniom metaepistemologicznego regionu popperyzmu , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1981 / Tom 5 (121), s. 83 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Spór o Poppera : przeciw ograniczeniom metaepistemologicznego regionu popperyzmu ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1981 / Tom 5 (121)", pages = "83 - 106" }
-
Antonio Gramsci : marksizm jako filozofia rewolucyjnej praktyki Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1987 / Tom 10 (182) / s. 86 - 921987CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Antonio Gramsci : marksizm jako filozofia rewolucyjnej praktyki , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1987 / Tom 10 (182), s. 86 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Antonio Gramsci : marksizm jako filozofia rewolucyjnej praktyki ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1987 / Tom 10 (182)", pages = "86 - 92" }
-
W kręgu recepcji epistemologii Leona Brunschvicga Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1991 / Tom 13 (234) / s. 93 - 1261991CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, W kręgu recepcji epistemologii Leona Brunschvicga , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1991 / Tom 13 (234), s. 93 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "W kręgu recepcji epistemologii Leona Brunschvicga ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1991 / Tom 13 (234)", pages = "93 - 126" }
-
O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część I : J. Locke i G.W. Leibniz Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1990 / Tom 11 (197) / s. 99 - 1131990CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część I : J. Locke i G.W. Leibniz , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1990 / Tom 11 (197), s. 99 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "O problemie tożsamości osobowej w filozofii : część I : J. Locke i G.W. Leibniz ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1990 / Tom 11 (197)", pages = "99 - 113" }
-
Filozofia nauki a historia matematyki : przyczynek do dyskusji Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1985 / Tom 9 (157) / s. 99 - 1231985CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Filozofia nauki a historia matematyki : przyczynek do dyskusji , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1985 / Tom 9 (157), s. 99 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Filozofia nauki a historia matematyki : przyczynek do dyskusji ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1985 / Tom 9 (157)", pages = "99 - 123" }
-
Paul Ricoeur and the Hermeneutic Challenge of Cultural Authority in Education 2015 / Tom 18 / s. 115 - 1272015CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Paul Ricoeur and the Hermeneutic Challenge of Cultural Authority in Education, None, 2015 / Tom 18, s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Paul Ricoeur and the Hermeneutic Challenge of Cultural Authority in Education", journal = "None", issue = "2015 / Tom 18", pages = "115 - 127" }
-
Radlińska jako wyzwanie : (moja odpowiedź na dyskusję z książką "Niewidzialne środowisko") Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 2 (11) / s. 117 - 1322015CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Radlińska jako wyzwanie : (moja odpowiedź na dyskusję z książką "Niewidzialne środowisko"), Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 2 (11), s. 117 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Radlińska jako wyzwanie : (moja odpowiedź na dyskusję z książką "Niewidzialne środowisko")", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 2 (11)", pages = "117 - 132" }
-
Młodość i tożsamość w cyklu życia : zarys koncepcji Erika H. Eriksona Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1990 / Tom 8 (216) / s. 121 - 1441990CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Młodość i tożsamość w cyklu życia : zarys koncepcji Erika H. Eriksona , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1990 / Tom 8 (216), s. 121 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Młodość i tożsamość w cyklu życia : zarys koncepcji Erika H. Eriksona ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1990 / Tom 8 (216)", pages = "121 - 144" }
-
"Listy o edukacji", red. Lech Witkowski, "Forum Oświatowe", t. spec., 2(19), 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 1999 / Numer 1 (5) / s. 123 - 1301999CZYSTY TEKST
Natalia Sokołowicz, Lech Witkowski, "Listy o edukacji", red. Lech Witkowski, "Forum Oświatowe", t. spec., 2(19), 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 1 (5), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Sokołowicz, Lech Witkowski", title = ""Listy o edukacji", red. Lech Witkowski, "Forum Oświatowe", t. spec., 2(19), 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 1 (5)", pages = "123 - 130" }
-
Od myślenia o edukacji do myślenia o pedagogice Opublikowano w: Forum Oświatowe 1998 / Tom 10 / Numer 2(19) / s. 125 - 1291998CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Od myślenia o edukacji do myślenia o pedagogice , Forum Oświatowe, 1998 / Tom 10 / Numer 2(19), s. 125 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Od myślenia o edukacji do myślenia o pedagogice ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1998 / Tom 10 / Numer 2(19)", pages = "125 - 129" }
-
O strukturze rewolucji społecznych : przyczynek do teorii : część II Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1984 / Tom 8 (152) / s. 127 - 1561984CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, O strukturze rewolucji społecznych : przyczynek do teorii : część II , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1984 / Tom 8 (152), s. 127 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "O strukturze rewolucji społecznych : przyczynek do teorii : część II ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1984 / Tom 8 (152)", pages = "127 - 156" }
-
"The Self and Its Brain", Karl R. Popper, John C. Eccles, Springer 1977 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1981 / Tom 5 (121) / s. 128 - 1311981CZYSTY TEKST
John C. Eccles, Karl R. Popper, Lech Witkowski, "The Self and Its Brain", Karl R. Popper, John C. Eccles, Springer 1977 : [recenzja] , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1981 / Tom 5 (121), s. 128 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " John C. Eccles, Karl R. Popper, Lech Witkowski", title = ""The Self and Its Brain", Karl R. Popper, John C. Eccles, Springer 1977 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1981 / Tom 5 (121)", pages = "128 - 131" }
-
Uwagi o funkcjach edukacji Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1991 / Tom 35 / Numer 3 / s. 133 - 1431991CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Uwagi o funkcjach edukacji , Kultura i Społeczeństwo, 1991 / Tom 35 / Numer 3, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Uwagi o funkcjach edukacji ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1991 / Tom 35 / Numer 3", pages = "133 - 143" }
-
Filozofia F. Gonsetha jako program nowej rozprawy o metodzie Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia 1982 / Tom 6 (130) / s. 133 - 1741982CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Filozofia F. Gonsetha jako program nowej rozprawy o metodzie , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia, 1982 / Tom 6 (130), s. 133 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Filozofia F. Gonsetha jako program nowej rozprawy o metodzie ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Filozofia", issue = "1982 / Tom 6 (130)", pages = "133 - 174" }
-
"Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 1 / s. 143 - 1482012CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Aleksandra Żukrowska, "Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Aleksandra Żukrowska", title = ""Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "143 - 148" }
-
Socjopatologie edukacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer 2 (10) / s. 153 - 1592000CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski, Socjopatologie edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 153 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski", title = "Socjopatologie edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "153 - 159" }
-
Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 2 (38) / s. 177 - 1822007CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski, Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski", title = "Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "177 - 182" }
-
"Humanistyka stosowana : wirtuozeria, pasje, inicjacje : profesje społeczne «versus» ekologia kultury", Lech Witkowski, Kraków 2018 : [recenzja] Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2019 / Numer 1 (38) / s. 181 - 1842019CZYSTY TEKST
Paweł Jędrzejko, Lech Witkowski, "Humanistyka stosowana : wirtuozeria, pasje, inicjacje : profesje społeczne «versus» ekologia kultury", Lech Witkowski, Kraków 2018 : [recenzja] , ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2019 / Numer 1 (38), s. 181 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Jędrzejko, Lech Witkowski", title = ""Humanistyka stosowana : wirtuozeria, pasje, inicjacje : profesje społeczne «versus» ekologia kultury", Lech Witkowski, Kraków 2018 : [recenzja] ", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2019 / Numer 1 (38)", pages = "181 - 184" }
-
"Ku integralności edukacji i humanistyki : II. Postulaty - postacie - pojęcia - próby : odpowiedź na księgę jubileuszową", Lech Witkowski, Toruń 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Ars Educandi 2010 / Tom 7 / s. 181 - 1872010CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski, "Ku integralności edukacji i humanistyki : II. Postulaty - postacie - pojęcia - próby : odpowiedź na księgę jubileuszową", Lech Witkowski, Toruń 2009 : [recenzja], Ars Educandi, 2010 / Tom 7, s. 181 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski", title = ""Ku integralności edukacji i humanistyki : II. Postulaty - postacie - pojęcia - próby : odpowiedź na księgę jubileuszową", Lech Witkowski, Toruń 2009 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2010 / Tom 7", pages = "181 - 187" }
-
"Edukacja wobec zmiany społecznej", pod red. Jerzego Brzezińskiego, Lecha Witkowskiego, Poznań-Toruń 1994 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1995 / Tom 39 / Numer 1 / s. 1861995CZYSTY TEKST
Jerzy Brzeziński, Bronisław Gołębiowski, Lech Witkowski, "Edukacja wobec zmiany społecznej", pod red. Jerzego Brzezińskiego, Lecha Witkowskiego, Poznań-Toruń 1994 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 1995 / Tom 39 / Numer 1, s. 186
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Brzeziński, Bronisław Gołębiowski, Lech Witkowski", title = ""Edukacja wobec zmiany społecznej", pod red. Jerzego Brzezińskiego, Lecha Witkowskiego, Poznań-Toruń 1994 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1995 / Tom 39 / Numer 1", pages = "186" }
-
Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2009 / Tom 5 / s. 199 - 2092009CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Michał Zawadzki, Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Michał Zawadzki", title = "Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "199 - 209" }
-
"Spory o edukację. Dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogikach", pod red. Zbigniewa Kwiecińskiego, Lecha Witkowskiego, Warszawa 1993 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1993 / Tom 37 / Numer 4 / s. 200 - 2011993CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski, "Spory o edukację. Dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogikach", pod red. Zbigniewa Kwiecińskiego, Lecha Witkowskiego, Warszawa 1993 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 1993 / Tom 37 / Numer 4, s. 200 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski", title = ""Spory o edukację. Dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogikach", pod red. Zbigniewa Kwiecińskiego, Lecha Witkowskiego, Warszawa 1993 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1993 / Tom 37 / Numer 4", pages = "200 - 201" }
-
Między tragizmem, śmietnikiem i pychą : próba odpowiedzi moim Znakomitym Polemistom Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2013 / Numer 1 (26) / s. 205 - 2172013CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Między tragizmem, śmietnikiem i pychą : próba odpowiedzi moim Znakomitym Polemistom, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2013 / Numer 1 (26), s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Między tragizmem, śmietnikiem i pychą : próba odpowiedzi moim Znakomitym Polemistom", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2013 / Numer 1 (26)", pages = "205 - 217" }
-
Hipoteza przewrotu mertonowskiego Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1997 / Tom 13 (317) / s. 219 - 2341997CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Hipoteza przewrotu mertonowskiego , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 219 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Hipoteza przewrotu mertonowskiego ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "219 - 234" }
-
Bachtin jako teoretyk kulturowego pogranicza Opublikowano w: Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy 1992 / Tom 5 / s. 227 - 2301992CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Anna Zeidler-Janiszewska, Bachtin jako teoretyk kulturowego pogranicza, Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy, 1992 / Tom 5, s. 227 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski, Anna Zeidler-Janiszewska", title = "Bachtin jako teoretyk kulturowego pogranicza", journal = "Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy", issue = "1992 / Tom 5", pages = "227 - 230" }
-
"Historie autorytetu wobec kultury i edukacji", Lech Witkowski, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 231 - 2442013CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski, "Historie autorytetu wobec kultury i edukacji", Lech Witkowski, Kraków 2011 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski", title = ""Historie autorytetu wobec kultury i edukacji", Lech Witkowski, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "231 - 244" }
-
"Przeżycie - przebudzenie - przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w prozie Hermanna Hessego (tropy i kategorie pedagogiczne)", Monika Jaworska, Lech Witkowski, Bydgoszcz-Kraków-Szczecin, 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2009 / Tom 2 / s. 265 - 2672009CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Krzysztof Maliszewski, Lech Witkowski, "Przeżycie - przebudzenie - przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w prozie Hermanna Hessego (tropy i kategorie pedagogiczne)", Monika Jaworska, Lech Witkowski, Bydgoszcz-Kraków-Szczecin, 2007 : [recenzja], Chowanna, 2009 / Tom 2, s. 265 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska, Krzysztof Maliszewski, Lech Witkowski", title = ""Przeżycie - przebudzenie - przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w prozie Hermanna Hessego (tropy i kategorie pedagogiczne)", Monika Jaworska, Lech Witkowski, Bydgoszcz-Kraków-Szczecin, 2007 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2009 / Tom 2", pages = "265 - 267" }
-
"Między pedagogiką, filozofią i kulturą: studia, eseje, szkice", Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzje] Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2008 / Tom 4 / s. 277 - 2792008CZYSTY TEKST
Urszula Bylica, Lech Witkowski, "Między pedagogiką, filozofią i kulturą: studia, eseje, szkice", Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzje] , Pedagogika Kultury, 2008 / Tom 4, s. 277 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Bylica, Lech Witkowski", title = ""Między pedagogiką, filozofią i kulturą: studia, eseje, szkice", Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzje] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2008 / Tom 4", pages = "277 - 279" }
-
"Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2) / s. 278 - 2832011CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski, "Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 278 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Lech Witkowski", title = ""Wyzwania autorytetu w praktyce społecznej i kulturze symbolicznej (przechadzki krytyczne w poszukiwaniu dyskursu dla teorii)", Lech Witkowski, Kraków 2009 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "278 - 283" }
-
Uniwersytet wobec zderzenia wizji nowoczesności w kulturze Opublikowano w: Forum Oświatowe 1997 / Tom 9 / Numer 1-2(16-17) / s. 331 - 3401997CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Uniwersytet wobec zderzenia wizji nowoczesności w kulturze , Forum Oświatowe, 1997 / Tom 9 / Numer 1-2(16-17), s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Uniwersytet wobec zderzenia wizji nowoczesności w kulturze ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1997 / Tom 9 / Numer 1-2(16-17)", pages = "331 - 340" }
-
Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 1 / s. 347 - 3532014CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Lech Witkowski, Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego, Chowanna, 2014 / Tom 1, s. 347 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Lech Witkowski", title = "Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 1", pages = "347 - 353" }
-
"Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 2 / s. 357 - 3622014CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski, "Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja], Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 357 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux, Julita Orzelska, Lech Witkowski", title = ""Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej", Henry A. Giroux, Lech Witkowski, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "357 - 362" }