Dariusz Kubinowski
22 artykuły w 7 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Słowo wstępne , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Słowo wstępne ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "7 - 10" }
-
Nowe procesy i zjawiska kulturowe jako wyzwanie dla współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2006 / Tom 2 / s. 7 - 212006CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Nowe procesy i zjawiska kulturowe jako wyzwanie dla współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie , Pedagogika Kultury, 2006 / Tom 2, s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Nowe procesy i zjawiska kulturowe jako wyzwanie dla współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2006 / Tom 2", pages = "7 - 21" }
-
Idiomatic Social Research as a Methodological Challenge Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 11 - 212017CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Idiomatic Social Research as a Methodological Challenge, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Idiomatic Social Research as a Methodological Challenge", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "11 - 21" }
-
W poszukiwaniu komplementarnego modelu współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2005 / Tom 1 / s. 11 - 232005CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, W poszukiwaniu komplementarnego modelu współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie , Pedagogika Kultury, 2005 / Tom 1, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "W poszukiwaniu komplementarnego modelu współczesnej pedagogiki kultury - wprowadzenie ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2005 / Tom 1", pages = "11 - 23" }
-
Tom Eisner, Elliot W. Eisner, "Arts Based Research", Los Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington 2012 2013 / Tom 9 / Numer 2 / s. 64 - 672013CZYSTY TEKST
Elliot W. Eisner, Tom Eisner, Dariusz Kubinowski, Tom Eisner, Elliot W. Eisner, "Arts Based Research", Los Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington 2012, None, 2013 / Tom 9 / Numer 2, s. 64 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Elliot W. Eisner, Tom Eisner, Dariusz Kubinowski", title = "Tom Eisner, Elliot W. Eisner, "Arts Based Research", Los Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington 2012", journal = "None", issue = "2013 / Tom 9 / Numer 2", pages = "64 - 67" }
-
Idea i organizacja VI Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2007 / Numer 3 / s. 108 - 1102007CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Idea i organizacja VI Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego, Kultura i Edukacja, 2007 / Numer 3, s. 108 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Idea i organizacja VI Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2007 / Numer 3", pages = "108 - 110" }
-
Badania jakościowe jako dziedzina transdyscyplinarna w Polsce : garść wspomnień, refleksji i wniosków na pięciolecie TSBJ Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 121 - 1292017CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Badania jakościowe jako dziedzina transdyscyplinarna w Polsce : garść wspomnień, refleksji i wniosków na pięciolecie TSBJ, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Badania jakościowe jako dziedzina transdyscyplinarna w Polsce : garść wspomnień, refleksji i wniosków na pięciolecie TSBJ", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "121 - 129" }
-
"Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 139 - 1442011CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski, "Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 139 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski", title = ""Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane", red. nauk. Hana Červinková, Bogusława Dorota Gołębniak, Wrocław 2010 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "139 - 144" }
-
Poczucie tożsamości kulturowej młodzieży u progu dorosłości - fragmenty narracji z jakościowych badań pedagogicznych z lat 2006-2007 wraz z multimedialną dokumentacją seminarium dyplomowego Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2008 / Tom 4 / s. 139 - 2732008CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Poczucie tożsamości kulturowej młodzieży u progu dorosłości - fragmenty narracji z jakościowych badań pedagogicznych z lat 2006-2007 wraz z multimedialną dokumentacją seminarium dyplomowego , Pedagogika Kultury, 2008 / Tom 4, s. 139 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Poczucie tożsamości kulturowej młodzieży u progu dorosłości - fragmenty narracji z jakościowych badań pedagogicznych z lat 2006-2007 wraz z multimedialną dokumentacją seminarium dyplomowego ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2008 / Tom 4", pages = "139 - 273" }
-
Fragmenty debaty przeprowadzonej w ramach konferencji "Akademickie kształcenie animatorów i menedżerów kultury w Polsce: koncepcje, doświadczenia, wyzwania" w dniach 13-14 czerwca 2006 roku w Lublinie Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2007 / Tom 3 / s. 157 - 2232007CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Ewa Rozenbajgier, Fragmenty debaty przeprowadzonej w ramach konferencji "Akademickie kształcenie animatorów i menedżerów kultury w Polsce: koncepcje, doświadczenia, wyzwania" w dniach 13-14 czerwca 2006 roku w Lublinie , Pedagogika Kultury, 2007 / Tom 3, s. 157 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Ewa Rozenbajgier", title = "Fragmenty debaty przeprowadzonej w ramach konferencji "Akademickie kształcenie animatorów i menedżerów kultury w Polsce: koncepcje, doświadczenia, wyzwania" w dniach 13-14 czerwca 2006 roku w Lublinie ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2007 / Tom 3", pages = "157 - 223" }
-
Sesja jubileuszowa dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie 16 czerwca 2003 roku - Wigry Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2003 / Numer 3-4 / s. 164 - 1652003CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Sesja jubileuszowa dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie 16 czerwca 2003 roku - Wigry , Kultura i Edukacja, 2003 / Numer 3-4, s. 164 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Sesja jubileuszowa dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie 16 czerwca 2003 roku - Wigry ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2003 / Numer 3-4", pages = "164 - 165" }
-
"Kultura - wartości - kształcenie. Księga dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie", Lublin-Toruń 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2003 / Numer 3-4 / s. 165 - 1662003CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, "Kultura - wartości - kształcenie. Księga dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie", Lublin-Toruń 2003 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2003 / Numer 3-4, s. 165 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = ""Kultura - wartości - kształcenie. Księga dedykowana Profesorowi Januszowi Gajdzie", Lublin-Toruń 2003 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2003 / Numer 3-4", pages = "165 - 166" }
-
"Dance Studies", t. 1-20, 1976-1996/1997, red. Roderyk Lange : [recenzja] Opublikowano w: LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych 1999 / Tom 83 / s. 185 - 1891999CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, "Dance Studies", t. 1-20, 1976-1996/1997, red. Roderyk Lange : [recenzja] , LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych, 1999 / Tom 83, s. 185 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = ""Dance Studies", t. 1-20, 1976-1996/1997, red. Roderyk Lange : [recenzja] ", journal = "LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych", issue = "1999 / Tom 83", pages = "185 - 189" }
-
"Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 3(50) / s. 203 - 2092013CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski, "Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 203 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Dariusz Kubinowski", title = ""Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "203 - 209" }
-
"Idiomatyczność - synergia - emergencja. Rozwój badań jakościowych w pedagogice polskiej na przełomie XX i XXI wieku", Dariusz Kubinowski, Lublin 2013 : [recenzja] 2014 / Tom 10 / Numer 1 / s. 206 - 2092014CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Jakub Niedbalski, "Idiomatyczność - synergia - emergencja. Rozwój badań jakościowych w pedagogice polskiej na przełomie XX i XXI wieku", Dariusz Kubinowski, Lublin 2013 : [recenzja], None, 2014 / Tom 10 / Numer 1, s. 206 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Jakub Niedbalski", title = ""Idiomatyczność - synergia - emergencja. Rozwój badań jakościowych w pedagogice polskiej na przełomie XX i XXI wieku", Dariusz Kubinowski, Lublin 2013 : [recenzja]", journal = "None", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1", pages = "206 - 209" }
-
"Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2009 / Tom 5 / s. 214 - 2162009CZYSTY TEKST
Marek Gorzko, Dariusz Kubinowski, "Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 214 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Gorzko, Dariusz Kubinowski", title = ""Procedury i emergencja : o metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej", Marek Gorzko, Szczecin 2008 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "214 - 216" }
-
"Pedagogika we współczesnym dyskursie humanistycznym", pod red. Tadeusza Lewowickiego, Warszawa-Kraków 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2006 / Tom 2 / s. 255 - 2582006CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Tadeusz Lewowicki, "Pedagogika we współczesnym dyskursie humanistycznym", pod red. Tadeusza Lewowickiego, Warszawa-Kraków 2004 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2006 / Tom 2, s. 255 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Tadeusz Lewowicki", title = ""Pedagogika we współczesnym dyskursie humanistycznym", pod red. Tadeusza Lewowickiego, Warszawa-Kraków 2004 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2006 / Tom 2", pages = "255 - 258" }
-
Inauguracyjna Konferencja Zespołu Pedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Warszawa, 11 maja 2004 roku Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2005 / Tom 1 / s. 279 - 2812005CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Inauguracyjna Konferencja Zespołu Pedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Warszawa, 11 maja 2004 roku , Pedagogika Kultury, 2005 / Tom 1, s. 279 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski", title = "Inauguracyjna Konferencja Zespołu Pedagogiki Kultury i Edukacji Międzykulturowej Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Warszawa, 11 maja 2004 roku ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2005 / Tom 1", pages = "279 - 281" }
-
"Z prądem i pod prąd : lubuskie instytucje kulturalne w nowym ładzie społecznym", Józef Kargul, Sylwia Słowińska, Mirosław Gancarz, Zielona Góra 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2005 / Tom 1 / s. 302 - 3052005CZYSTY TEKST
Mirosław Gancarz, Józef Kargul, Dariusz Kubinowski, Sylwia Słowińska, "Z prądem i pod prąd : lubuskie instytucje kulturalne w nowym ładzie społecznym", Józef Kargul, Sylwia Słowińska, Mirosław Gancarz, Zielona Góra 2004 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2005 / Tom 1, s. 302 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Gancarz, Józef Kargul, Dariusz Kubinowski, Sylwia Słowińska", title = ""Z prądem i pod prąd : lubuskie instytucje kulturalne w nowym ładzie społecznym", Józef Kargul, Sylwia Słowińska, Mirosław Gancarz, Zielona Góra 2004 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2005 / Tom 1", pages = "302 - 305" }
-
"Qualitative research in education : a user's guide", Marilyn Lichtman, London-New Dehli 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2007 / Tom 3 / s. 327 - 3322007CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Marilyn Lichtman, "Qualitative research in education : a user's guide", Marilyn Lichtman, London-New Dehli 2006 : [recenzja] , Pedagogika Kultury, 2007 / Tom 3, s. 327 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Marilyn Lichtman", title = ""Qualitative research in education : a user's guide", Marilyn Lichtman, London-New Dehli 2006 : [recenzja] ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2007 / Tom 3", pages = "327 - 332" }
-
"Traditional dance in Poland and its changes in time and territory", Roderyk Lange, "Dance Studies", vol. 20, (1996) : [recenzja] Opublikowano w: LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych 1998 / Tom 82 / s. 328 - 3321998CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Roderyk Lange, "Traditional dance in Poland and its changes in time and territory", Roderyk Lange, "Dance Studies", vol. 20, (1996) : [recenzja] , LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych, 1998 / Tom 82, s. 328 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Roderyk Lange", title = ""Traditional dance in Poland and its changes in time and territory", Roderyk Lange, "Dance Studies", vol. 20, (1996) : [recenzja] ", journal = "LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych", issue = "1998 / Tom 82", pages = "328 - 332" }
-
Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 1 / s. 347 - 3532014CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Lech Witkowski, Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego, Chowanna, 2014 / Tom 1, s. 347 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Lech Witkowski", title = "Przełom przełomów : dwoistość jako centralna kategoria paradygmatyczna pedagogiki zorientowanej kulturowo w świetle studiów historyczno-teoretyczno-krytycznych Lecha Witkowskiego", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 1", pages = "347 - 353" }