Zbigniew Wieczorek
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Zintegrowany model diagnostyczny w analizie transakcyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 17 - 272016CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Zintegrowany model diagnostyczny w analizie transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Zintegrowany model diagnostyczny w analizie transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "17 - 27" }
-
Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2015 / Tom 4 / s. 55 - 662015CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "55 - 66" }
-
Kościół katedralny pod wezw. św. Stanisława Kostki w Łodzi Opublikowano w: Nasza Przeszłość : studia z dziejów Kościoła i kultury katolickiej w Polsce 1985 / Tom 64 / s. 57 - 861985CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Kościół katedralny pod wezw. św. Stanisława Kostki w Łodzi , Nasza Przeszłość : studia z dziejów Kościoła i kultury katolickiej w Polsce, 1985 / Tom 64, s. 57 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Kościół katedralny pod wezw. św. Stanisława Kostki w Łodzi ", journal = "Nasza Przeszłość : studia z dziejów Kościoła i kultury katolickiej w Polsce", issue = "1985 / Tom 64", pages = "57 - 86" }
-
„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2012 / Tom 1 / s. 79 - 902012CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, „Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2012 / Tom 1, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "„Lustereczko, powiedz przecie…”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2012 / Tom 1", pages = "79 - 90" }
-
Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2013 / Tom 2 / s. 101 - 1142013CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2013 / Tom 2, s. 101 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "101 - 114" }
-
Porozumienie bez przemocy Marshalla Rosenberga jako sposób na redukowanie barier komunikacyjnych Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2012 / Numer 3 / s. 103 - 1162012CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Porozumienie bez przemocy Marshalla Rosenberga jako sposób na redukowanie barier komunikacyjnych , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2012 / Numer 3, s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Porozumienie bez przemocy Marshalla Rosenberga jako sposób na redukowanie barier komunikacyjnych ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2012 / Numer 3", pages = "103 - 116" }
-
"Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2014 / Tom 3 / s. 159 - 1612014CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Agnieszka Wróbel, "Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 159 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek, Agnieszka Wróbel", title = ""Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "159 - 161" }
-
Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 253 - 2552016CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 253 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "253 - 255" }
-
Stymulacja fal mózgowych a uczenie sięna przykładzie programu BrainWave Generator Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2005 / Tom 14 / s. 275 - 2862005CZYSTY TEKST
Zuzanna Marczak, Dorota Stancewicz, Zbigniew Wieczorek, Stymulacja fal mózgowych a uczenie sięna przykładzie programu BrainWave Generator , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2005 / Tom 14, s. 275 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Marczak, Dorota Stancewicz, Zbigniew Wieczorek", title = "Stymulacja fal mózgowych a uczenie sięna przykładzie programu BrainWave Generator ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2005 / Tom 14", pages = "275 - 286" }