Olga Przybyła
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Edukacja polonistyczna w perspektywie tradycji i nowoczesności : na podstawie analizy podręczników "To lubię!" i "Sztuka pisania" Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2010 / Tom 2 / Numer 79 / s. 167 - 1752010CZYSTY TEKST
Olga Przybyła, Edukacja polonistyczna w perspektywie tradycji i nowoczesności : na podstawie analizy podręczników "To lubię!" i "Sztuka pisania", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 2 / Numer 79, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Przybyła", title = "Edukacja polonistyczna w perspektywie tradycji i nowoczesności : na podstawie analizy podręczników "To lubię!" i "Sztuka pisania"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 2 / Numer 79", pages = "167 - 175" }
-
Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 3-4 (16-17) / s. 185 - 1952002CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "185 - 195" }
-
Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 3-4 (36-37) / s. 283 - 2962007CZYSTY TEKST
Olga Przybyła, Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 283 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Przybyła", title = "Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "283 - 296" }
-
Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2003 / Tom 1-2 (18-19) / s. 362 - 3722003CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 362 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "362 - 372" }