Andrzej Gofron
7 artykuły w 1 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Karol Motyl, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2013 / Tom 6, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron, Karol Motyl", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2013 / Tom 6", pages = "7 - 12" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Andrzej Gofron, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń, Andrzej Gofron", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "7 - 12" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Beata Łukasik, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron, Beata Łukasik", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "9 - 14" }
-
Ró ż norodno ść propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjna Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2008 / Tom 1 / s. 13 - 422008CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Ró ż norodno ść propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjna, Podstawy Edukacji, 2008 / Tom 1, s. 13 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Ró ż norodno ść propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjna", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2008 / Tom 1", pages = "13 - 42" }
-
2013CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Dlaczego wartości i zasady w edukacji?, Podstawy Edukacji, 2013 / Tom 6, s. 15 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Dlaczego wartości i zasady w edukacji?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2013 / Tom 6", pages = "15 - 37" }
-
Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 17 - 492010CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 17 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "17 - 49" }
-
Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2009 / Tom 2 / s. 29 - 552009CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 29 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "29 - 55" }