Janina Świrko-Pilipczuk
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Homo Oeconomicus as the Foundation of Educational Practices Opublikowano w: Opuscula Sociologica 2015 / Numer 1 / s. 49 - 572015CZYSTY TEKST
Janina Świrko-Pilipczuk, Homo Oeconomicus as the Foundation of Educational Practices, Opuscula Sociologica, 2015 / Numer 1, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Świrko-Pilipczuk", title = "Homo Oeconomicus as the Foundation of Educational Practices", journal = "Opuscula Sociologica", issue = "2015 / Numer 1", pages = "49 - 57" }
-
Samotność w świetle koncepcji osobowościa autorskiej - perspektywa edukacyjna Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / s. 57 - 732016CZYSTY TEKST
Janina Świrko-Pilipczuk, Samotność w świetle koncepcji osobowościa autorskiej - perspektywa edukacyjna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Świrko-Pilipczuk", title = "Samotność w świetle koncepcji osobowościa autorskiej - perspektywa edukacyjna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "57 - 73" }
-
"Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 2 / s. 197 - 2032014CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk, "Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk", title = ""Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "197 - 203" }