Teresa Bauman
11 artykuły w 5 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Wstęp, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Wstęp", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "7 - 8" }
-
Spór o ideę i kształt uniwersytetu Opublikowano w: Forum Oświatowe 1998 / Tom 10 / Numer 1(18) / s. 15 - 231998CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Spór o ideę i kształt uniwersytetu , Forum Oświatowe, 1998 / Tom 10 / Numer 1(18), s. 15 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Spór o ideę i kształt uniwersytetu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1998 / Tom 10 / Numer 1(18)", pages = "15 - 23" }
-
Złudna efektywność uniwersytetu przedsiębiorczego Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 44 - 702011CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Złudna efektywność uniwersytetu przedsiębiorczego, Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 44 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Złudna efektywność uniwersytetu przedsiębiorczego", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "44 - 70" }
-
Uniwersytet wobec kryzysu własnej tożsamości Opublikowano w: Przegląd Humanistyczny 2001 / Tom 45 / Numer 5 (368) / s. 55 - 682001CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Uniwersytet wobec kryzysu własnej tożsamości , Przegląd Humanistyczny, 2001 / Tom 45 / Numer 5 (368), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Uniwersytet wobec kryzysu własnej tożsamości ", journal = "Przegląd Humanistyczny", issue = "2001 / Tom 45 / Numer 5 (368)", pages = "55 - 68" }
-
Teoretycy i praktycy - dwa światy? Opublikowano w: Forum Oświatowe 1995 / Tom 7 / Numer 1-2(12-13) / s. 83 - 901995CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Teoretycy i praktycy - dwa światy? , Forum Oświatowe, 1995 / Tom 7 / Numer 1-2(12-13), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Teoretycy i praktycy - dwa światy? ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1995 / Tom 7 / Numer 1-2(12-13)", pages = "83 - 90" }
-
O potrzebie prowadzenia dysput pedagogicznych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2000 / Tom 12 / Numer 2(23) / s. 137 - 1472000CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, O potrzebie prowadzenia dysput pedagogicznych , Forum Oświatowe, 2000 / Tom 12 / Numer 2(23), s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "O potrzebie prowadzenia dysput pedagogicznych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2000 / Tom 12 / Numer 2(23)", pages = "137 - 147" }
-
"Proces Boloński - ideologia i praktyka edukacyjna", red. Anna Buchner-Jeziorska i Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Łódź 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2011 / Tom 60 / Numer 4 / s. 143 - 1482011CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Anna Buchner-Jeziorska, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, "Proces Boloński - ideologia i praktyka edukacyjna", red. Anna Buchner-Jeziorska i Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Łódź 2010 : [recenzja], Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2011 / Tom 60 / Numer 4, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Anna Buchner-Jeziorska, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn", title = ""Proces Boloński - ideologia i praktyka edukacyjna", red. Anna Buchner-Jeziorska i Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Łódź 2010 : [recenzja]", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2011 / Tom 60 / Numer 4", pages = "143 - 148" }
-
O etyce w badaniach etnograficznych : (na tle książki: Martyn Hammersley, Paul Atkinson, "Metody badań terenowych") Opublikowano w: Forum Oświatowe 2002 / Tom 14 / Numer 1(26) / s. 163 - 1682002CZYSTY TEKST
Paul Atkinson, Teresa Bauman, Sławomir Dymczyk, Martyn Hammersley, O etyce w badaniach etnograficznych : (na tle książki: Martyn Hammersley, Paul Atkinson, "Metody badań terenowych") , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 1(26), s. 163 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Paul Atkinson, Teresa Bauman, Sławomir Dymczyk, Martyn Hammersley", title = "O etyce w badaniach etnograficznych : (na tle książki: Martyn Hammersley, Paul Atkinson, "Metody badań terenowych") ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 1(26)", pages = "163 - 168" }
-
"Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 2 / s. 197 - 2032014CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk, "Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk", title = ""Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "197 - 203" }
-
Transformacja w oświacie a europejskie perspektywy : uwagi na marginesie konferencji polsko-niemieckiej w Miśni oraz książki z niej wydanej Opublikowano w: Forum Oświatowe 1999 / Tom 11 / Numer 1-2(20-21) / s. 204 - 2091999CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Wolfgang Hörner, Mirosław Stanisław Szymański, Transformacja w oświacie a europejskie perspektywy : uwagi na marginesie konferencji polsko-niemieckiej w Miśni oraz książki z niej wydanej , Forum Oświatowe, 1999 / Tom 11 / Numer 1-2(20-21), s. 204 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Wolfgang Hörner, Mirosław Stanisław Szymański", title = "Transformacja w oświacie a europejskie perspektywy : uwagi na marginesie konferencji polsko-niemieckiej w Miśni oraz książki z niej wydanej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1999 / Tom 11 / Numer 1-2(20-21)", pages = "204 - 209" }
-
Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów Opublikowano w: Ars Educandi 2008 / Tom 5 / s. 230 - 2442008CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Ewa Zalewska, Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 230 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Ewa Zalewska", title = "Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "230 - 244" }