Andrzej Ryk
12 artykuły w 8 czasopismach
-
Idealism in Education : Tradition and the Present : Selected Approaches and Implications Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2020 / Tom 10 / s. 5 - 92020CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Idealism in Education : Tradition and the Present : Selected Approaches and Implications , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2020 / Tom 10, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Idealism in Education : Tradition and the Present : Selected Approaches and Implications ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2020 / Tom 10", pages = "5 - 9" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Wprowadzenie, None, 2017 / Tom 20 / Numer 2, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Wprowadzenie", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 2", pages = "9 - 15" }
-
Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata : rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda 2018 / Tom 21 / Numer 4 / s. 19 - 302018CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata : rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda, None, 2018 / Tom 21 / Numer 4, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata : rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 4", pages = "19 - 30" }
-
Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2016 / Tom 5 / s. 25 - 332016CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "25 - 33" }
-
Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2016 / Numer 2 / s. 29 - 362016CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "29 - 36" }
-
Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2015 / Tom 4 / s. 53 - 602015CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 53 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "53 - 60" }
-
Tożsamość pedagogicznej przestrzeni: pomiędzy etosem a grą: refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera 2017 / Tom 20 / Numer 2 / s. 119 - 1292017CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Tożsamość pedagogicznej przestrzeni: pomiędzy etosem a grą: refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera, None, 2017 / Tom 20 / Numer 2, s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Tożsamość pedagogicznej przestrzeni: pomiędzy etosem a grą: refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 2", pages = "119 - 129" }
-
Wątki realizmu klasycznego w „Pedagogii polskiej” Władysława Seredyńskiego czytane w perspektywie „Rozważań o wychowaniu” o. Mieczysława Alberta Krąpca Opublikowano w: Polska Myśl Pedagogiczna 2016 / Tom 2 / Numer 2 / s. 189 - 1972016CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Wątki realizmu klasycznego w „Pedagogii polskiej” Władysława Seredyńskiego czytane w perspektywie „Rozważań o wychowaniu” o. Mieczysława Alberta Krąpca, Polska Myśl Pedagogiczna, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Wątki realizmu klasycznego w „Pedagogii polskiej” Władysława Seredyńskiego czytane w perspektywie „Rozważań o wychowaniu” o. Mieczysława Alberta Krąpca", journal = "Polska Myśl Pedagogiczna", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "189 - 197" }
-
"W poszukiwaniu pedagogicznego arché. Zarys systemów pedagogicznych", Andrzej Ryk, Kraków 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2012 / Tom 2 / s. 255 - 2582012CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Sebastian Taboł, "W poszukiwaniu pedagogicznego arché. Zarys systemów pedagogicznych", Andrzej Ryk, Kraków 2012 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2012 / Tom 2, s. 255 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk, Sebastian Taboł", title = ""W poszukiwaniu pedagogicznego arché. Zarys systemów pedagogicznych", Andrzej Ryk, Kraków 2012 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2012 / Tom 2", pages = "255 - 258" }
-
"W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla", Andrzej Ryk, Kraków 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 2(56) / s. 339 - 3422016CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Sebastian Taboł, "W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla", Andrzej Ryk, Kraków 2015 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 2(56), s. 339 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk, Sebastian Taboł", title = ""W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla", Andrzej Ryk, Kraków 2015 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 2(56)", pages = "339 - 342" }
-
"(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania", Andrzej Ryk, Kraków 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Teologiczne : Białystok, Drohiczyn, Łomża 2007 / Tom 25 / s. 521 - 5222007CZYSTY TEKST
Jarosław Kotowski, Andrzej Ryk, "(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania", Andrzej Ryk, Kraków 2006 : [recenzja] , Studia Teologiczne : Białystok, Drohiczyn, Łomża, 2007 / Tom 25, s. 521 - 522
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kotowski, Andrzej Ryk", title = ""(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania", Andrzej Ryk, Kraków 2006 : [recenzja] ", journal = "Studia Teologiczne : Białystok, Drohiczyn, Łomża", issue = "2007 / Tom 25", pages = "521 - 522" }
-
"W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2014 / Tom 23 / s. 661 - 6652014CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Paweł Zieliński, "W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja], Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2014 / Tom 23, s. 661 - 665
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk, Paweł Zieliński", title = ""W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2014 / Tom 23", pages = "661 - 665" }