Paweł Zieliński
26 artykuły w 4 czasopismach
-
Propagowanie idei samowychowania wśród przyszłych nauczycieli w "Studenckim Naukowym Kole Metod Relaksowo-Koncentrujących Przy WSP w Częstochowie" Opublikowano w: Prace Naukowe. Pedagogika 1998 / Tom 7 / s. 39 - 491998CZYSTY TEKST
Urszula Nonckiewicz, Paweł Zieliński, Propagowanie idei samowychowania wśród przyszłych nauczycieli w "Studenckim Naukowym Kole Metod Relaksowo-Koncentrujących Przy WSP w Częstochowie", Prace Naukowe. Pedagogika, 1998 / Tom 7, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Nonckiewicz, Paweł Zieliński", title = "Propagowanie idei samowychowania wśród przyszłych nauczycieli w "Studenckim Naukowym Kole Metod Relaksowo-Koncentrujących Przy WSP w Częstochowie"", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1998 / Tom 7", pages = "39 - 49" }
-
Wartości pedagogiczne w nauczaniu Dōgena Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 3 (16) / s. 51 - 762016CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wartości pedagogiczne w nauczaniu Dōgena, Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 3 (16), s. 51 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wartości pedagogiczne w nauczaniu Dōgena", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 3 (16)", pages = "51 - 76" }
-
Główne dylematy i problemy edukacji globalnej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2011 / Tom 20 / s. 53 - 642011CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Główne dylematy i problemy edukacji globalnej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2011 / Tom 20, s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Główne dylematy i problemy edukacji globalnej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2011 / Tom 20", pages = "53 - 64" }
-
Koncepcja edukacji Abrahama Maslowa Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 53 - 642022CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Koncepcja edukacji Abrahama Maslowa , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Koncepcja edukacji Abrahama Maslowa ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "53 - 64" }
-
Rola nauczyciela w świetle założeń edukacji postmodernistycznej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2012 / Tom 21 / s. 57 - 692012CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Rola nauczyciela w świetle założeń edukacji postmodernistycznej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2012 / Tom 21, s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Rola nauczyciela w świetle założeń edukacji postmodernistycznej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2012 / Tom 21", pages = "57 - 69" }
-
Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2019 / Tom 12 / s. 85 - 932019CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "85 - 93" }
-
Wzorce starochińskiego humanizmu w edukacji Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2013 / Tom 22 / s. 87 - 962013CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wzorce starochińskiego humanizmu w edukacji, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2013 / Tom 22, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wzorce starochińskiego humanizmu w edukacji", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 22", pages = "87 - 96" }
-
Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanisty Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9) / s. 99 - 1242014CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanisty , Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 99 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Współczesny charakter myśli pedagogicznej Mencjusza, drugiego wielkiego konfucjanisty ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "99 - 124" }
-
Główne idee i przedstawiciele tradycyjnego mahajanistycznego i neokonfucjańskiego wychowania w Korei Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2014 / Tom 23 / s. 103 - 1182014CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Główne idee i przedstawiciele tradycyjnego mahajanistycznego i neokonfucjańskiego wychowania w Korei, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2014 / Tom 23, s. 103 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Główne idee i przedstawiciele tradycyjnego mahajanistycznego i neokonfucjańskiego wychowania w Korei", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2014 / Tom 23", pages = "103 - 118" }
-
Metody relaksowo-koncentrujące w konstruktywnym radzeniu sobie ze stresem szkolnym Opublikowano w: Prace Naukowe. Pedagogika 1995 / Tom 6 / s. 109 - 1191995CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Metody relaksowo-koncentrujące w konstruktywnym radzeniu sobie ze stresem szkolnym, Prace Naukowe. Pedagogika, 1995 / Tom 6, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Metody relaksowo-koncentrujące w konstruktywnym radzeniu sobie ze stresem szkolnym", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1995 / Tom 6", pages = "109 - 119" }
-
Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Nauki Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21) / s. 125 - 1402017CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Nauki, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Nauki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "125 - 140" }
-
Redukowanie nadmiernego stresu przez studentów pedagogiki podczas egzaminów i zaliczeń ustnych w powiązaniu z umiejętnością relaksacji Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2006 / Tom 15 / s. 133 - 1462006CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Redukowanie nadmiernego stresu przez studentów pedagogiki podczas egzaminów i zaliczeń ustnych w powiązaniu z umiejętnością relaksacji , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2006 / Tom 15, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Redukowanie nadmiernego stresu przez studentów pedagogiki podczas egzaminów i zaliczeń ustnych w powiązaniu z umiejętnością relaksacji ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2006 / Tom 15", pages = "133 - 146" }
-
Związki psychologii i pedagogiki humanistycznej z dalekowschodnimi ideałami wychowania Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2008 / Tom 1 / s. 133 - 1462008CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Związki psychologii i pedagogiki humanistycznej z dalekowschodnimi ideałami wychowania, Podstawy Edukacji, 2008 / Tom 1, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Związki psychologii i pedagogiki humanistycznej z dalekowschodnimi ideałami wychowania", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2008 / Tom 1", pages = "133 - 146" }
-
Miejsce sofrologii we współczesnej edukacji Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 149 - 1682013CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Miejsce sofrologii we współczesnej edukacji, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 149 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Miejsce sofrologii we współczesnej edukacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "149 - 168" }
-
Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32) / s. 175 - 1892020CZYSTY TEKST
Tomasz Olchanowski, Paweł Zieliński, Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 175 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olchanowski, Paweł Zieliński", title = "Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "175 - 189" }
-
Edukacja międzykulturowa Wietnamczyków w Polsce z uwzględnieniem dzieci z rodzin polsko-wietnamskich Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2010 / Tom 19 / s. 177 - 1912010CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Edukacja międzykulturowa Wietnamczyków w Polsce z uwzględnieniem dzieci z rodzin polsko-wietnamskich , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2010 / Tom 19, s. 177 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Edukacja międzykulturowa Wietnamczyków w Polsce z uwzględnieniem dzieci z rodzin polsko-wietnamskich ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2010 / Tom 19", pages = "177 - 191" }
-
Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowaniu Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 207 - 2392010CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowaniu, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 207 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowaniu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "207 - 239" }
-
Możliwości zastosowania hipnozy w pedagogice Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2004 / Tom 13 / s. 219 - 2252004CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Możliwości zastosowania hipnozy w pedagogice , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2004 / Tom 13, s. 219 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Możliwości zastosowania hipnozy w pedagogice ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2004 / Tom 13", pages = "219 - 225" }
-
Sprawozdanie z VIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja w dobie postmodernizmu" 18-19 września 2012 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 250 - 2602013CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Sprawozdanie z VIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja w dobie postmodernizmu" 18-19 września 2012, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 250 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Sprawozdanie z VIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja w dobie postmodernizmu" 18-19 września 2012", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "250 - 260" }
-
Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiego Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2009 / Tom 2 / s. 353 - 3682009CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiego, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 353 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiego", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "353 - 368" }
-
"Edukacja holistyczna w podejściu Gestalt : o wspieraniu rozwoju osoby", Wiktor Żłobicki, Kraków 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2012 / Tom 21 / s. 549 - 5522012CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wiktor Żłobicki, "Edukacja holistyczna w podejściu Gestalt : o wspieraniu rozwoju osoby", Wiktor Żłobicki, Kraków 2009 : [recenzja] , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2012 / Tom 21, s. 549 - 552
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński, Wiktor Żłobicki", title = ""Edukacja holistyczna w podejściu Gestalt : o wspieraniu rozwoju osoby", Wiktor Żłobicki, Kraków 2009 : [recenzja] ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2012 / Tom 21", pages = "549 - 552" }
-
"Kształcenie człowieka", Arthur Brühlmeier, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2013 / Tom 22 / s. 567 - 5712013CZYSTY TEKST
Arthur Brühlmeier, Paweł Zieliński, "Kształcenie człowieka", Arthur Brühlmeier, Kraków 2011 : [recenzja], Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2013 / Tom 22, s. 567 - 571
BIBTEX@Article{ authors = " Arthur Brühlmeier, Paweł Zieliński", title = ""Kształcenie człowieka", Arthur Brühlmeier, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 22", pages = "567 - 571" }
-
Sprawozdanie z IX Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Historia. Społeczeństwo. Edukacja” 28–29 września 2013 r. Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2013 / Tom 22 / s. 585 - 5922013CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Sprawozdanie z IX Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Historia. Społeczeństwo. Edukacja” 28–29 września 2013 r., Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2013 / Tom 22, s. 585 - 592
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Sprawozdanie z IX Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Historia. Społeczeństwo. Edukacja” 28–29 września 2013 r.", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 22", pages = "585 - 592" }
-
"W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2014 / Tom 23 / s. 661 - 6652014CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Paweł Zieliński, "W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja], Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2014 / Tom 23, s. 661 - 665
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk, Paweł Zieliński", title = ""W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej. Od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej", Andrzej Ryk, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2014 / Tom 23", pages = "661 - 665" }
-
Poprawa samooceny nowym narzędziem terapii pedagogicznej : wykorzystanie "kwestionariusza zachowań asertywnych i wykazu wzorów afirmacji stosowanych w relaksacji" Opublikowano w: Prace Naukowe. Pedagogika 1999-2000-2001 / Tom 8-9-10 / s. 847 - 8541999CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Poprawa samooceny nowym narzędziem terapii pedagogicznej : wykorzystanie "kwestionariusza zachowań asertywnych i wykazu wzorów afirmacji stosowanych w relaksacji", Prace Naukowe. Pedagogika, 1999-2000-2001 / Tom 8-9-10, s. 847 - 854
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Poprawa samooceny nowym narzędziem terapii pedagogicznej : wykorzystanie "kwestionariusza zachowań asertywnych i wykazu wzorów afirmacji stosowanych w relaksacji"", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1999-2000-2001 / Tom 8-9-10", pages = "847 - 854" }
-
Wprowadzenie do przedmiotu: "Metody relaksacyjno-koncentrujące" Opublikowano w: Prace Naukowe. Pedagogika 1999-2000-2001 / Tom 8-9-10 / s. 855 - 8621999CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wprowadzenie do przedmiotu: "Metody relaksacyjno-koncentrujące", Prace Naukowe. Pedagogika, 1999-2000-2001 / Tom 8-9-10, s. 855 - 862
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wprowadzenie do przedmiotu: "Metody relaksacyjno-koncentrujące"", journal = "Prace Naukowe. Pedagogika", issue = "1999-2000-2001 / Tom 8-9-10", pages = "855 - 862" }